Espp Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Neida, så ille er det da virkelig ikke. Det vi trenger er: - Sportssjef - Ny manager (ny stab kommer nok på grunn av dette). - Noen nye spillere Så er vi klar til å kjempe om topp 4 igjen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Neida, så ille er det da virkelig ikke. Det vi trenger er: - Sportssjef som ikke er en tidligere spiller i United - Ny manager (ny stab kommer nok på grunn av dette). - Noen nye spillere Så er vi klar til å kjempe om topp 4 igjen. Endret 18. februar 2016 av ahpadt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Blir spennende å se om det fortsatt er en klovn i sjefsstolen imorgen også. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Bare bak alt LVG-hatet, så setter jeg pris på hvor mange nye spillere som har fått sjansen det siste året. På grunn av skader eller ei. Bare i dag Love, McNair, (Lingaard, Memphis, Martial), Poole, Riley, Pereira, Weir, Keane. Det forsvinner definitvt med Mou. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Det forsvinner definitvt med Mou. Og godt er det! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Vurderte å skrive en linje eller to om at du kom til å kommentere på det der, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen eeehhhhhh. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Blir spennende å se om det fortsatt er en klovn i sjefsstolen imorgen også.Har hatt lyst å vokne til denne beskjeden lenge nå. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Ok, Januzaj er kanskje litt malplassert. Men ellers så er det der en ganske grei startellever... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Skadelaget hadde slått det laget som spilte i går... Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 LvG får vel forsette å ødelegge dette laget helt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Jeg savner Gill og håper inderlig at vi kan ansette en sportssjef snarrest. Woodward har ingen kontroll over det som skjer og trenger å komme seg tilbake til i sin vante posisjon som økonomiansvarlig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Bare bak alt LVG-hatet, så setter jeg pris på hvor mange nye spillere som har fått sjansen det siste året. På grunn av skader eller ei. Bare i dag Love, McNair, (Lingaard, Memphis, Martial), Poole, Riley, Pereira, Weir, Keane. Det forsvinner definitvt med Mou. Er du en av "de" hehe Ikke veldig mange av de ungguttene som holder mål, det må sies. Skal folk få sjansen bare fordi de er ungdomsprodukter? Tja, kanskje heller det enn noen av A-lags spillerne våre. Jeg ser heller Keane enn Rooney feks. Ungdomslagene våre er dessverre ekstremt ordniære, det må vi bare innse. Bortwick Jackson er vel den mest positive overraskelsen og en som kanskje har en fremtid for oss. Han har imponert meg. Martial er ung, men er en tidenes dyreste fotballspillere. Love, McNair og Lingaard kan du få av meg gratis. Fa cup helg er så jævlig kjedelig for øvrig. Var det beste INNEN når jeg var ung og ikke hadde canal plus, da gikk nemlig FA cupen på tv2. Husker Ernst A Leersveen og Kjell Kristian Rike (NRK) kommentere bla. "Leeds er best, men Liverpool scorer mest" etter en Smicer druser. Rart hva man husker... Er ikke begeistret for Mourinho selv, for øvrig. Marcelo Bielsa hadde vært en drøm. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 West Ham hjemme i neste runde for Shrewsbury. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Bare bak alt LVG-hatet, så setter jeg pris på hvor mange nye spillere som har fått sjansen det siste året. På grunn av skader eller ei. Bare i dag Love, McNair, (Lingaard, Memphis, Martial), Poole, Riley, Pereira, Weir, Keane. Det forsvinner definitvt med Mou. Er ikke begeistret for Mourinho selv, for øvrig. Marcelo Bielsa hadde vært en drøm. Bytte ut en gal mann med en ny en? Nei, takk Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 G.Neville har 3 på rad nå! Vi får hente ham når neste manager har mislykkes i United. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 han hadde vel 10 kamper uten seier før det men.... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Skal vi le eller grine? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Skal vi le eller grine? Dette er bare helt sinnsykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå