Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare bak alt LVG-hatet, så setter jeg pris på hvor mange nye spillere som har fått sjansen det siste året. På grunn av skader eller ei. Bare i dag Love, McNair, (Lingaard, Memphis, Martial), Poole, Riley, Pereira, Weir, Keane. Det forsvinner definitvt med Mou. 

Er du en av "de"  :yucky: hehe

 

Ikke veldig mange av de ungguttene som holder mål, det må sies. Skal folk få sjansen bare fordi de er ungdomsprodukter? Tja, kanskje heller det enn noen av A-lags spillerne våre. Jeg ser heller Keane enn Rooney feks. Ungdomslagene våre er  dessverre ekstremt ordniære, det må vi bare innse. Bortwick Jackson er vel den mest positive overraskelsen og en som kanskje har en fremtid for oss. Han har imponert meg. Martial er ung, men er en tidenes dyreste fotballspillere. Love, McNair og Lingaard kan du få av meg gratis. 

 

Fa cup helg er så jævlig kjedelig for øvrig. Var det beste INNEN når jeg var ung og ikke hadde canal plus, da gikk nemlig FA cupen på tv2. Husker Ernst A Leersveen og Kjell Kristian Rike (NRK) kommentere bla. "Leeds er best, men Liverpool scorer mest" etter en Smicer druser. Rart hva man husker...

 

Er ikke begeistret for Mourinho selv, for øvrig. Marcelo Bielsa hadde vært en drøm.

Lenke til kommentar

 

Bare bak alt LVG-hatet, så setter jeg pris på hvor mange nye spillere som har fått sjansen det siste året. På grunn av skader eller ei. Bare i dag Love, McNair, (Lingaard, Memphis, Martial), Poole, Riley, Pereira, Weir, Keane. Det forsvinner definitvt med Mou. 

Er ikke begeistret for Mourinho selv, for øvrig. Marcelo Bielsa hadde vært en drøm.

 

Bytte ut en gal mann med en ny en? Nei, takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...