blured Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Vet veldig lite jeg også. Eneste jeg fant var: * Oktober 2012 så fikk han rolle som trener for reservelaget * Han er involvert i Salford City F.C (eier 10%) * Fungerte som Gigg' assistent når han var midlertidig manager for oss Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Vært en del snakk om hans kvaliteter som juniortrener og han har vært favoritten til denne jobben. Har stor tro på han! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Kamptråd til Thursday night. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Og da var Rooney ute i to måneder, kommer vel til å bruke et halvt år til å spille seg tilbake i form når han er tilbake igjen. Akkurat dette scenarioet alle fryktet da LvG kvitta seg med spiss etter spiss i sommer, uten å hente inn ordentlige erstattere. Genious. 7 plassen ligger og venter på oss i Mai. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 "Tilbake i form"? Hvilken "form"? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Mest sannsynlig tilbake til den kjempeformen han hadde i høst. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Langt ifra de verste nyhetene man kan få dette. Rooney har vært ok etter jul, men spiller enda helt elendig til tider. Nå spiller vi i det minste en av de verste. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Er vel mer det at vi har syltynn dekning på topp som er bekymringsverdig. Nå har vi kun en ving/spiss i Martial på topp, og om han også blir skadet, hva da? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Gjør det noe? Vi vinner ikke noe denne sesongen uansett og ledelsen har totalt floppen når det kommer til stallen. De har en enorm innvirking på hvorfor vi ligger der vi ligger siden vi ikke har noen alternativer. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Om det beste talentet klubben har hatt i en årrekke blir skadet så gjør det jo selvsagt noe, hvis det var det du mente. Joda, skal ikke se bort i fra at vi på et mirakuløst vis flakser oss til seier i FA Cupen og kontrakten til LvG blir forlenget. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Joda, enig i at en skade på Martial ville vært synd. Det hørtes kanskje ut som at jeg ikke bryr meg om det heller, for det gjør jeg. Det ville vært negativt for hans utvikling! Har ikke stor tro på det, så holder ikke pusten her hjemme. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Tror nok dere kommer til å spille bedre uten Rooney.. http://www.mirror.co.uk/sport/row-zed/man-united-play-better-without-6957590 Januzaj er tilbake fra skade, rekner med han får starte på kant. Blind - Smalling - Jones/Mcnair - CBJ Carrick - MataJanuzaj - Herrera - Lingard MartialEvt. Depay for Januzaj men bare hvis det er fare for set back. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Kanskje bytte Mata og Herrera? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Herrera fungerer dårlig på midten ryktes det Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Kan fortelle deg rimelig hurtig at Mata blir ganske mange hakk verre enn Herrera på midten. Ellers så tror jeg Mcnair spiller høyre og Blind venstre, ellers enig. E: feil feil og atter feil. Endret 18. februar 2016 av Espp Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Herrera fungerer dårlig på midten ryktes det Dette blir jo litt som å sette Busquets som hengende spiss i Barca og la Messi strø baller fra midten. Det vil funke, men ikke optimalt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 . .. Kan jo alltids bytte ut Mata med Fellaini Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Zlatan til United, hva tror dere?? Det hadde vært gøy, og jeg unner dere en Zlatan selv om AFC helst skulle hatt ham. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Zlatan er akkurat det vi trenger! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Vil ikke ha. Gammel, peaket for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå