Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er det én ting Glazers har gjort så er det å spre pengene til Manchester United rundt seg selv.

Det kunne vært verre, jeg forventer at de tar noe til seg selv med tanke på eierskapet. Mange klubber har gått under på grunn av idiotiske eiere, Glazers er gjerne ikke perfekt men de er ikke fullstendig mislykket heller.

 

 

All credit for fortsatt suksess etter oppkjøpet i 2004 går til SAF og "ingen" andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

 

Er det én ting Glazers har gjort så er det å spre pengene til Manchester United rundt seg selv.

Det kunne vært verre, jeg forventer at de tar noe til seg selv med tanke på eierskapet. Mange klubber har gått under på grunn av idiotiske eiere, Glazers er gjerne ikke perfekt men de er ikke fullstendig mislykket heller.

 

 

All credit for fortsatt suksess etter oppkjøpet i 2004 går til SAF og "ingen" andre.

 

Nå har jeg aldri sagt suksessen er grunnet dem heller, jeg sier de ikke er helt jævlig som alle skal ha det til. Hint, Blackpool

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Er det så rart? Av alle pengene klubben tjener på disse svære kommersielle avtalene vi har fått så tipper jeg at det aksjeutbytte de får ikke er veldig lite.

De bryr seg ikke en dritt om klubben. Det er bare en måte for dem å tjene penger på.

Og så? Klubben bruker enorme penger på seg selv, så hvem faen bryr seg? De er IKKE grunnen til dårlig sportslig suksess de siste tre årene.

Lenke til kommentar

Jo, men du skriver at ingen har gjort det de skal utenom Glazers som har spredd penger rundt seg? Det har de vel ikke? Ganske sikker på at penger som har blitt investert på nye spillere er hentet fra kommersielle avtaler.

Ja, og det er en sånn metode som har blitt brukt fra alle andre eiere også, bortsett fra de med rike onkler som sprer rundt seg med egenkapital, ala Abramovitch og City-sjeikene. 

 

Dersom dere nå kritiserer Glazers for å ikke være som Citys- og Chelseas eiere så er det temmelig radikalt mtp hva United-fansen hånet Chelsea med for åtte-ti år siden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helvete har fryst folkens! Jeg kan nevne 2 positive ting med dagen i dag:

 

- Europa League får plutselig betydning

- Jeg kan endelig begynne å håpe at Leicester gjør det bra!

 

(Som om vi er gode nok til å vinne EL og som om Leicester liksom kommer til å vinne PL)

 

Sykt at det er mer sannsynelig at Leicester vinner PL enn at vi vinner EL.

Lenke til kommentar

Det er altfor mange lag som er langt bedre enn United som er med i EL. Det er rett og slett ingen mulighet for at en vinner EL med LvG som manager, så enkelt er det.

 

Jeg tror LvG er ferdig i United nå, og at det blir annonsert innen kort tid. Dessverre så blir det nok JM som tar over, men etter Sunderland kampen så er jeg mer eller mindre likegyldig til hvem som tar over, så lenge vi slipper mer av LvG.

 

Det er nok bare snakk om detaljer i kontrakter med JM, og det formelle rundt LvG sin avgang som gjenstår før dette blir annonsert tror jeg, så vil de neste to ukene vise om jeg tar rett eller ikke.

Lenke til kommentar

Han får nok fortsette fordi de ikke har en erstatter de er fornøyd med klar enda. Så snart de har funnet en manager de ønsker skal ta over og alle papirer er i orden så er LvG vekk. Er vel mer en stor uenighet om hvem som skal ta over som er grunnen til at det drøyer.

 

LvG lever nok på lånt tid nå, alt annet vil være en enorm overraskelse. Det er knapt nok en supporter igjen som støtter LvG nå, og da har de ikke mye annet valg innad i klubben heller.

Lenke til kommentar

Enten det eller la ham prøve seg nå. Om han ikke får sjansen neste gang, så er det bare å kaste ham ut. G.Neville har vært assistent for landslag, og veldig fornuftig på TV. Som manager ser det ut til å være en endeløs bunn i nedturen han har begitt seg ut på. Jeg vil egentlig fortsatt ha G.Neville. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...