Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jaha, hvorfor? Det har ikke noe å si hvem som sitter der i mellomtiden. Det vil være en ny sjanse på topp 4. Hva er det vi egentlig får ut av at LvG sitter ut sesongen eller til topp 4 er ute av distanse? Det er faen ikke noe poeng i det når alle ser at topp 4 holder på å glippe. 

 

Jeg foreslår Giggs fordi han er assistenttrener og det er naturlig at han da tar over. Jeg forstår enda ikke hva vi får ut av å holde på LvG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Forskjellen på United og City er at de har enkeltspillere som kan avgjøre kamper, mens United er avhengige av en 20-åring.

 

 

Etter å ha brukt 2.5 milliarder kr på spillerkjøp, burde ikke vi også hatt det? 

 

Hvor mange kroner har Van Gaal brukt av disse?

Hvorfor får ikke speiderstrukturen og Woodward mer kritikk? 

 

Ed Woodward gjorde jobben sin med å pøse ut penger som aldri før, så LvG skulle få bygge drømmelaget sitt. Ser ikke helt hvordan man skal gi han kritikk for det. Aldri har vi hatt en større kjøpefest enn vi har hatt de siste to årene, og aldri har vel stallen vært tynnere før.

 

Det er ikke Woodward eller Glazers kvittet seg med en haug av offensive spillere som Di Maria, Chicharito, RvP, Kagawa etc, det er det LvG som har gjort. At disse spillerne bare har blitt erstattet med to talenter er det mest kritikkverdige. Det er så på trynet som det går an, og vitner om LvG's naive tro på Rooneys evne til å carrye laget.

Lenke til kommentar

Det er snart tre år siden Sir Alex forlot et lag som tydeligvis ikke var godt nok for Moyes (var jo godt nok før sesongstart). Etter det så har LvG hatt to sommervinduer. Kan ikke unnskylde oss med hvilket lag vi hadde for tre år siden. Uansett så vant det laget gull. Å spille som et bunnlag den 3. sesongen etter er langt under pari uansett hvordan du ser på det.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Jupp, slo vel opp skaden fra tidligere. Hva skal vi gjøre, spille uten backer kanskje? To bak eller noe. 2-6-2? For backer er tydeligvis ikke greia denne sesongen. Det verste er at det den fjerde skulderskaden i United siden september, helt sjukt - skulder liksom, hva faen.

 

Og hva har skjedd med Schneiderlin? Elendig form i det siste. Var så ute å kjøre mot Cattermole denne kampen at jeg nesten savnet Fellaini som lekte med Fabregas i forhold. 

 

Har forresten ikke gitt opp Memphis, han trenger bare selvtillit. Men å sette han inn på venstre og flytte Martial motsatt er hinsides når det er på venstrekanten vi skapte alt av sjanser. 

 

Er likevel veldig usikker på om det har noen hensikt å sparke Van Gaal nå. Om det skjer håper jeg Giggs får sjansen resten av sesongen, og gjør han det bra så får han jobben permanent.

Lenke til kommentar

Godt poeng. U21 gjør jo det ganske bra. Han kan jo være key for at unggutta skal slå gjennom. På en annen side så er U21 og opp til PL et gigantisk steg.

Stort steg, ja. Joyce som manager og Giggs inn som reservelagstrener er også en idé jeg har lekt litt med, som Guardiola i Barcelona. 

 

Bakdelene er jo som du sier at det er et stort steg for Joyce opp til PL, og også om Giggs ville gått med på det. Fordelene er at man viderefører klubbens dna i begge rollene, ikke minst at Giggs får mer erfaring. Joyce har jo vært involvert i reservelaget siden han tok over for Solskjær i 2008, så han kjenner spillerne på førstelaget godt.

Lenke til kommentar

Nei nei nei nei nei nei. Ikke noe mer tull nå, inn med Mourinho og gi oss umiddelbar suksess så får heller ting gå til helvete i sesong 3. Ikke noe mer prøveprosjekter og faenskap. Ikke noe mer satsing på spillere fra egne rekker som aldri blir noe mer enn middelmådigheter. Kjør på med Mourinho, kvalitetsspillere og bussfotball for min del bare stopp denne Liverpool-transformeringen vi er på gang med.

Lenke til kommentar

Enig, vi har rett og slett ikke råd til mer gambling nå. Det har allerede kostet klubben mye etter Moyes og LvG åra. For hver dag som går blir vi som klubb mindre og mindre attraktiv, mens City med araberpenger og Englands beste akademisystem bare blir større og større. Og de kommer ikke akkurat til å bli mindre attraktiv nå som de får Pep. 

 

Kortsiktig suksess er det klubben trenger nå, og det er nettopp det Mourinho nærmest vil garantere oss. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Er det én ting Glazers har gjort så er det å spre pengene til Manchester United rundt seg selv.

Det kunne vært verre, jeg forventer at de tar noe til seg selv med tanke på eierskapet. Mange klubber har gått under på grunn av idiotiske eiere, Glazers er gjerne ikke perfekt men de er ikke fullstendig mislykket heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...