Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ting begynte ikke å gå utfor etter SAF ga seg? Har du noensinne sett et mer uniteressert og ukreativt fotballag enn det United har vært under v Gaal?

 

Jo, det gjorde dem, men det er et argument for at United burde forberedt seg bedre på tiden etter SAF, ikke et argument mot Van Gaal. 

 

Og ja, det har jeg. Det var ikke stilen som var problemet i dag, den var helt decent, og veldig lik slik City f.eks spilte borte mot Sunderland. Forskjellen på United og City er at de har enkeltspillere som kan avgjøre kamper, mens United er avhengige av en 20-åring.

Lenke til kommentar

 

 

Så ting begynte ikke å gå utfor etter SAF ga seg? Har du noensinne sett et mer uniteressert og ukreativt fotballag enn det United har vært under v Gaal?

Siste sesongen til SAF var ganske boring å se på, men de vant kamper 1-0. Han så skriften på døra og klokt nok ga seg i tide

Hvilken skrift? Den hvor det sto 20?

Klapp klapp klapp
Lenke til kommentar

 

 

 

Så ting begynte ikke å gå utfor etter SAF ga seg? Har du noensinne sett et mer uniteressert og ukreativt fotballag enn det United har vært under v Gaal?

Siste sesongen til SAF var ganske boring å se på, men de vant kamper 1-0. Han så skriften på døra og klokt nok ga seg i tide

Hvilken skrift? Den hvor det sto 20?

Klapp klapp klapp

 

 

Kan du sende lydopptak? Litt bedre.

Lenke til kommentar

 

Og hvem skal inn nå?

Mourinho. Det er egentlig vår beste og eneste realistiske valg. Du kan hate spillestilen hans til tider, men Giggs kan ikke ta opp kampen mot Guardiola. 

 

Sist jeg sjekket de gode og dårlige kildene man kan få tak i så var ikke Mourinho interessert i å være februar-nødløsning.

 

Så jeg spør igjen.

Lenke til kommentar

 

Forskjellen på United og City er at de har enkeltspillere som kan avgjøre kamper, mens United er avhengige av en 20-åring.

 

 

Etter å ha brukt 2.5 milliarder kr på spillerkjøp, burde ikke vi også hatt det? 

 

Hvor mange kroner har Van Gaal brukt av disse?

Hvorfor får ikke speiderstrukturen og Woodward mer kritikk? 

Lenke til kommentar

 

 

Og hvem skal inn nå?

Mourinho. Det er egentlig vår beste og eneste realistiske valg. Du kan hate spillestilen hans til tider, men Giggs kan ikke ta opp kampen mot Guardiola. 

 

Sist jeg sjekket de gode og dårlige kildene man kan få tak i så var ikke Mourinho interessert i å være februar-nødløsning.

 

Så jeg spør igjen.

 

 

Om JM må velge mellom å ta jobben alt nå eller ikke få den i det hele tatt så tror jeg ikke det byr på store problemer å få ham inn nå.

Lenke til kommentar

 

 

Og hvem skal inn nå?

Mourinho. Det er egentlig vår beste og eneste realistiske valg. Du kan hate spillestilen hans til tider, men Giggs kan ikke ta opp kampen mot Guardiola. 

 

Sist jeg sjekket de gode og dårlige kildene man kan få tak i så var ikke Mourinho interessert i å være februar-nødløsning.

 

Så jeg spør igjen.

 

 

Kjør Giggs ut sesongen. Samma faen. Hva er vitsen med å beholde en udugelig gjøk som sannsynligvis kommer til å ende opp med å få sparken etter sesongen likevel fordi vi ender utenfor topp 4?

Det er på tide at noen gjør tiltak for å redde skinnet vårt for denne sesongen når det fortsatt er mulig. Jeg ser virkelig ingen god grunn til å fortsette med Van Gaal slik som vi spiller for tiden.

Si meg, tror dere at alt plutselig kommer til å snu og være dans på roser i skyene?

Lenke til kommentar

 

 

Forskjellen på United og City er at de har enkeltspillere som kan avgjøre kamper, mens United er avhengige av en 20-åring.

 

 

Etter å ha brukt 2.5 milliarder kr på spillerkjøp, burde ikke vi også hatt det? 

 

Hvor mange kroner har Van Gaal brukt av disse?

Hvorfor får ikke speiderstrukturen og Woodward mer kritikk? 

 

 

Sier seg selv at LvG har godkjent disse kjøpene. Woodward er jo kun ute etter å overbetale for etablerte verdensstjerner for å se bra ut.

 

Veldig betenkelig at LvG har brukt så mye penger, og det ser ikke ut til at noen av dem er komfortable med LvG sin stil.

Lenke til kommentar

 

 

 

Og hvem skal inn nå?

Mourinho. Det er egentlig vår beste og eneste realistiske valg. Du kan hate spillestilen hans til tider, men Giggs kan ikke ta opp kampen mot Guardiola. 

 

Sist jeg sjekket de gode og dårlige kildene man kan få tak i så var ikke Mourinho interessert i å være februar-nødløsning.

 

Så jeg spør igjen.

 

 

Samma faen. 

Nettopp. Det var dette du egentlig ville frem til, du vet egentlig ikke helt selv men foreslår Giggs fordi han er den det snakkes om. 

 

Legg merke til at jeg ikke sier at LvG bør få bli ut kontraktstiden, men jeg skjønner utmerket godt hvorfor han fortsatt sitter i sjefsstolen.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...