North Pole Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Merkelig at dette begynte med Moyes da om det er spillerene sin feil. Nei, dette begynte ikke med Moyes. Under Moyes så United helt annerledes ut enn de gjør under Van Gaal. Likhetene er minimale. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Så ting begynte ikke å gå utfor etter SAF ga seg? Har du noensinne sett et mer uniteressert og ukreativt fotballag enn det United har vært under v Gaal? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 De siste 13 kampene i PL: 3 seiere. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Så ting begynte ikke å gå utfor etter SAF ga seg? Har du noensinne sett et mer uniteressert og ukreativt fotballag enn det United har vært under v Gaal? Jo, det gjorde dem, men det er et argument for at United burde forberedt seg bedre på tiden etter SAF, ikke et argument mot Van Gaal. Og ja, det har jeg. Det var ikke stilen som var problemet i dag, den var helt decent, og veldig lik slik City f.eks spilte borte mot Sunderland. Forskjellen på United og City er at de har enkeltspillere som kan avgjøre kamper, mens United er avhengige av en 20-åring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Så ting begynte ikke å gå utfor etter SAF ga seg? Har du noensinne sett et mer uniteressert og ukreativt fotballag enn det United har vært under v Gaal?Siste sesongen til SAF var ganske boring å se på, men de vant kamper 1-0. Han så skriften på døra og klokt nok ga seg i tide Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Problemet var ikke at SAF ga seg, problemet var at ingenting ble gjort, administrativt-strukturelt og med stallen, etter at han ga seg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 På tide å sparke denne mannen. Hva er poenget med å vente til det f.eks. ikke er teoretisk mulig med topp 4 lenger når vi faktisk enda har mulighet til å snu det hvis han blir byttet ut? Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Og hvem skal inn nå? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Så ting begynte ikke å gå utfor etter SAF ga seg? Har du noensinne sett et mer uniteressert og ukreativt fotballag enn det United har vært under v Gaal?Siste sesongen til SAF var ganske boring å se på, men de vant kamper 1-0. Han så skriften på døra og klokt nok ga seg i tide Hvilken skrift? Den hvor det sto 20? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Forskjellen på United og City er at de har enkeltspillere som kan avgjøre kamper, mens United er avhengige av en 20-åring. Etter å ha brukt 2.5 milliarder kr på spillerkjøp, burde ikke vi også hatt det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Så ting begynte ikke å gå utfor etter SAF ga seg? Har du noensinne sett et mer uniteressert og ukreativt fotballag enn det United har vært under v Gaal?Siste sesongen til SAF var ganske boring å se på, men de vant kamper 1-0. Han så skriften på døra og klokt nok ga seg i tide Hvilken skrift? Den hvor det sto 20? Klapp klapp klapp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Og hvem skal inn nå? Mourinho. Det er egentlig vår beste og eneste realistiske valg. Du kan hate spillestilen hans til tider, men Giggs kan ikke ta opp kampen mot Guardiola. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Så ting begynte ikke å gå utfor etter SAF ga seg? Har du noensinne sett et mer uniteressert og ukreativt fotballag enn det United har vært under v Gaal?Siste sesongen til SAF var ganske boring å se på, men de vant kamper 1-0. Han så skriften på døra og klokt nok ga seg i tide Hvilken skrift? Den hvor det sto 20? Klapp klapp klapp Kan du sende lydopptak? Litt bedre. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Og hvem skal inn nå? Mourinho. Det er egentlig vår beste og eneste realistiske valg. Du kan hate spillestilen hans til tider, men Giggs kan ikke ta opp kampen mot Guardiola. Sist jeg sjekket de gode og dårlige kildene man kan få tak i så var ikke Mourinho interessert i å være februar-nødløsning. Så jeg spør igjen. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Forskjellen på United og City er at de har enkeltspillere som kan avgjøre kamper, mens United er avhengige av en 20-åring. Etter å ha brukt 2.5 milliarder kr på spillerkjøp, burde ikke vi også hatt det? Hvor mange kroner har Van Gaal brukt av disse? Hvorfor får ikke speiderstrukturen og Woodward mer kritikk? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Og hvem skal inn nå? Mourinho. Det er egentlig vår beste og eneste realistiske valg. Du kan hate spillestilen hans til tider, men Giggs kan ikke ta opp kampen mot Guardiola. Sist jeg sjekket de gode og dårlige kildene man kan få tak i så var ikke Mourinho interessert i å være februar-nødløsning. Så jeg spør igjen. Om JM må velge mellom å ta jobben alt nå eller ikke få den i det hele tatt så tror jeg ikke det byr på store problemer å få ham inn nå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Og hvem skal inn nå? Mourinho. Det er egentlig vår beste og eneste realistiske valg. Du kan hate spillestilen hans til tider, men Giggs kan ikke ta opp kampen mot Guardiola. Sist jeg sjekket de gode og dårlige kildene man kan få tak i så var ikke Mourinho interessert i å være februar-nødløsning. Så jeg spør igjen. Kjør Giggs ut sesongen. Samma faen. Hva er vitsen med å beholde en udugelig gjøk som sannsynligvis kommer til å ende opp med å få sparken etter sesongen likevel fordi vi ender utenfor topp 4? Det er på tide at noen gjør tiltak for å redde skinnet vårt for denne sesongen når det fortsatt er mulig. Jeg ser virkelig ingen god grunn til å fortsette med Van Gaal slik som vi spiller for tiden. Si meg, tror dere at alt plutselig kommer til å snu og være dans på roser i skyene? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Forskjellen på United og City er at de har enkeltspillere som kan avgjøre kamper, mens United er avhengige av en 20-åring. Etter å ha brukt 2.5 milliarder kr på spillerkjøp, burde ikke vi også hatt det? Hvor mange kroner har Van Gaal brukt av disse? Hvorfor får ikke speiderstrukturen og Woodward mer kritikk? Sier seg selv at LvG har godkjent disse kjøpene. Woodward er jo kun ute etter å overbetale for etablerte verdensstjerner for å se bra ut. Veldig betenkelig at LvG har brukt så mye penger, og det ser ikke ut til at noen av dem er komfortable med LvG sin stil. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Til og med LvG har gitt opp topp 4. Fyren er resignert. Hva godt får vi ut av at han sitter der nå egentlig uten det mentale på plass? Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Og hvem skal inn nå? Mourinho. Det er egentlig vår beste og eneste realistiske valg. Du kan hate spillestilen hans til tider, men Giggs kan ikke ta opp kampen mot Guardiola. Sist jeg sjekket de gode og dårlige kildene man kan få tak i så var ikke Mourinho interessert i å være februar-nødløsning. Så jeg spør igjen. Samma faen. Nettopp. Det var dette du egentlig ville frem til, du vet egentlig ikke helt selv men foreslår Giggs fordi han er den det snakkes om. Legg merke til at jeg ikke sier at LvG bør få bli ut kontraktstiden, men jeg skjønner utmerket godt hvorfor han fortsatt sitter i sjefsstolen. Endret 13. februar 2016 av Amoralsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå