Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til kamp idag, kanskje første gang siden august-september når PL var funky-fresh etter en lang sommer. Vet ikke hvorfor, sannsynligheten for at vi spiller en forferdelig kjedelig kamp er vel opp mot 98%. Prøver å glemme at Gaal er vår manager og ser på terminlista at det er Sunderland - Man Utd. Kampdag! 

 

Vinner vi ikke i dag så er fjerdeplassen kjørt. Er nok det uansett tror jeg, men dette er siste halmstrå ettersom de andre "kanonene" møtes innbyrdes. Det burde vært en ekstremt viktig kamp for LVG; men jeg innbiller meg at han nå kommer til å sitte ut sesongen (minimum) på Ed Woodwards stahet alene uansett resultat fremover.

 

Håper Leicester vinner Premier Leauge. På vår bekostning  også, om jeg får være helt ærlig. Dersom vi var i tittelkampen altså, rent teoretisk mao. I en tid hvor engelsk fotball (topplagene sådan) er svakere enn noensinne er det sunt at en underdog kan være med helt inn. Tottenham er jo også in the mix og er en dark horse og de kommer garantert til å være med inn på dørstokken. Kanskje det jevneste laget i hele ligaen. Jeg har mine tvil til at the foxes vinner da jeg tror Arsenal trekker det lengste strået, men de har garantert topp 4 inne og bare det er nok til å gå inn som en av tidenes prestasjoner i engelsk fotball. 

 

God helg,

Game.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gitt opp hele sesongen. Ingen stabilitet, eller intensivitet når vi trenger det som mest. Det hjelper lite hva vi gjør, for sesongen er ødelagt. Det jeg er mest skuffet over, er det offensive presset til Manchester United. Manchester United klarer aldri å presse ned motstanderne på slutten av kampene, noe vi klarte gang på gang under Ferguson

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

 

Hvis ikke LvG får sparken nå, så sier det alt om hvor skakkjørt denne klubben faktisk er. 

 

Husker den tida da det var bortskjemte spillere som fikk skylden for feilvalgene, feilpasningene og bottom-low kvalitet. Nå er det enklere å bare peke på han som ber spillerne gjøre jobben sin. :w00t:  :w00t:

 

Følger du med i det hele tatt, eller sitter du bare her og spyr ut dumskap? I første omgang handlet ALT om Martial på venstre. Hver eneste gang Martial har blitt flyttet fra venstre til høyre, så forsvinner han, og likevel så setter LvG innpå Memphis som ikke leverer i nærheten og dytter Martial over på høyre hvor han igjen forsvinner. Det er taktiske feildisponeringer, og det er manager sin skyld. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...