Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Spilte Fellaini så bra mot Stoke? Jeg synes ikke det.

 

Vil heller se Schneiderlin fra start i dag.

Lingard har vel også, i mine øyne, spilt bedre enn Memphis. Synes Lingard har gjort det bedre enn forventet.

Jeg syntes det virker mer defensivt med Schneiderlin og Carrick spiller neppe fra start sammen, da de spiller omtrent identisk i samme posisjon. Å ha hodestyrken til Fellaini gjør at Manchester United har flere strenger å spille på. Jeg er enig som alle andre at Fellaini har vært en av de dårligste denne sesongen, men han spilte faktisk greit mot Stoke......Schneiderlin har ikke vært noe bedre en Fellaini de siste ukene.

Uenig i det. Schneiderlin er den som er mest ryddegutt, og han er heller ikke så dårlig i luften. Han er sjef i duellspillet, og mye bedre teknisk enn Fellaini. Schneiderlin kan spille både defensiv midtbane, og box til box, så han og Carrick bør ikke være et problem.

 

Eneste er vel at kanskje Herrera bør starte på midtbanen, da får bi mer dynamikk, og raskere balltempo, men #16 & #28 er nok den beste duoen mot Chelsea spør du meig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter målet tok Chelsea over totalt. United kom seg knapt ut av egen 16. Kun seg selv å takke for å la seg selv bli spilt så lavt, og da kommer det selvsagt mål imot.

 

CBJ slet en del i første av det jeg så (siste 15), men klarte seg langt bedre etter at Pedro kom inn.

 

Lingard har ikke en spesielt god kamp, men scorer på den ene sjansen sin.

 

Fellaini var rett og slett elendig i dag igjen. De som forsvaret en plass for ham på laget må være blind. Han står å ser på ballen ved flere anledninger, snur ryggen til osv.fremfor å prøve å avverge situasjonen. Og dette inne i egen 16 som ga Chelsea avslutning. Han må ut av laget! 

 

Depay er bare å selge eller låne ut snarest. Han er rett og slett helt ubrukelig og var vel den som rotet bort ballen i forkant av utligningen?

 

Vi kunne lett ha tapt denne kampen, men heldigvis har vi DDG. 

Lenke til kommentar

Fellaini var rett og slett elendig i dag igjen. De som forsvaret en plass for ham på laget må være blind. Han står å ser på ballen ved flere anledninger, snur ryggen til osv.fremfor å prøve å avverge situasjonen. Og dette inne i egen 16 som ga Chelsea avslutning. Han må ut av laget! 

Javel?

 

Tipper selv Mats Svensson, United.nos egen Anti-Fellaini, gir han bedre enn femmeren i dag. Fellaini var slettes ikke ille i dag. 

 

Spillerbørs:

 

De Gea - 8

 

Darmian - 7

Smalling - 7

Blind - 7

Bortwick - 6

 

Fellaini - 6.5

Carrick - 7

Mata - 6.5

 

Lingard - 6.5

Rooney - 6.5

Martial - 7

 

Bra laginnsats, men det blir for forsiktig de siste femten minuttene. Chelseas utligning er helt fortjent, ganske uforståelig at de ligger så langt nede på tabellen som de gjør egentlig. 

Lenke til kommentar

Memphis har et seriøst selvtillitsproblem, virker det som. Trives åpenbart ikke, minner litt om Di Maria i fjor. Så kan man diskutere vidt og bredt om hvem sin SKYLD det er. 

 

Likevel bør han få en sesong til, definitivt mye råmateriale å forbedre der, tror han kan bli en gigant for klubben med en god pre-season og en litt annen glød enn vi har sett fra United i år. Husk at han bare er 21 år, det er faktisk ganske relevant. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...