Hansoen Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=1qK0bAEazQk Endret 5. februar 2016 av Hansoen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jose Mourinho: Man Utd hold talks with former Chelsea manager Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Noen som har lest SAF: Leading? Er boka like kjedelig som innholdsfortegnelsen får det til å se ut? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jose Mourinho: Man Utd hold talks with former Chelsea manager Hvis det stemmer, hva faen er det vi venter på da? Mourinho kan jo kanskje redde topp 4 også! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jaja, da blir der Mourinho på oss da. Blir å støtte han på lik linje som med LVG, men det var ikke han jeg håpet på. Han passer ikke klubben i det hele tatt, men kanskje kan han endre seg? Vi får se. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Mourinho er riktig ille, men Pep hadde vært helt fantastisk? Okei.. Eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Skyter seg selv i foten om de skriver kontrakt med en ny manager nå og lar LvG fortsette ut sesongen. Det vil bli totalt krise om de nå mirakuløst nok skulle vinne serien i år for så å sparke LvG til fordel for JM. Ikke at jeg tror de kommer på 1 eller 2 plass. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Pep gjør plass til talenter og ville passet vår gamle profil mye bedre enn Mourinho. I tillegg er han en hyggeligere mann utad, noe som også passer klubben vår ganske greit. Mourinho bruker aldri unge spillere og virker å tære på gruppen med tiden. I tillegg er han en jævla gjøk utad (noe jeg liker da), noe som kanskje ikke passer Man Utd så bra (men da gjør da ikke LVG heller sånn sett!). Fotballen de spiller kan være både morsom og kjedelig, alt etter hva du liker, men det er uten tvil at jeg syns Pep står for en ganske mye mer underholdende fotball enn Mourinho. Kanskje kan han endre seg og bruke mer tid og tanker på unge spillere, kanskje kan han også endre holdningene sine for å bli en hyggeligere mann utat, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Folk er trangsynte på Mou pga at de ikke liker personligheten hans. Han er en klassetrener som kan gjøre oss til ett lag helt i toppen igjen. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Tenker Mata er i gang med å pakke kofferten allerede. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Hjelpes, det har jeg ikke tenkt på en gang. Liker Mata. Håper han får spille mer sentralt. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Om Mata fortsetter som i sist kamp så blir det vel ikke lett å sette ham ut av laget med det første, uansett hvem som er manager. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Vet ikke om det er postet her før. Rykter om ny logo på gang... Er det noe hold i dette? Endret 7. februar 2016 av TheHaughom Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Den nåværende ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Manchester United bør vinne i dag. Vi har ikke råd til flere tap nå. Det blir en knallhard kamp, og jeg håper omtrent det samme laget som startet sist. Spesielt Mata i tierollen bak Rooney, og Carrick på midtbanen. Jeg ønsker også at Depay eller Januzaj kunne ha fått sjansen fremfor Lingard. Fellaini spilte sesongens beste kamp mot Stoke, så jeg regner med at han er med fra start. Herrera og Schneiderlin kan godt fortsette benketilværelsen. Spesielt sistnevnte har vært veldig svak i det siste. Ellers frykter jeg at Willian og Hazard kan finne på skumle ting. Men Ivanovic bør være redd for Martial Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Spilte Fellaini så bra mot Stoke? Jeg synes ikke det. Vil heller se Schneiderlin fra start i dag. Lingard har vel også, i mine øyne, spilt bedre enn Memphis. Synes Lingard har gjort det bedre enn forventet. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Selv om Fellaini kanskje hadde sin beste kamp for sesongen mot Stoke så var han lagets dårligste spiller og bør ikke starte i dag. Lingard gjør en bra jobb bakover i banen, men er veldig begrenset fremover. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Spilte Fellaini så bra mot Stoke? Jeg synes ikke det. Vil heller se Schneiderlin fra start i dag. Lingard har vel også, i mine øyne, spilt bedre enn Memphis. Synes Lingard har gjort det bedre enn forventet. Jeg syntes det virker mer defensivt med Schneiderlin og Carrick spiller neppe fra start sammen, da de spiller omtrent identisk i samme posisjon. Å ha hodestyrken til Fellaini gjør at Manchester United har flere strenger å spille på. Jeg er enig som alle andre at Fellaini har vært en av de dårligste denne sesongen, men han spilte faktisk greit mot Stoke......Schneiderlin har ikke vært noe bedre en Fellaini de siste ukene. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Spilte Fellaini så bra mot Stoke? Jeg synes ikke det. Vil heller se Schneiderlin fra start i dag. Lingard har vel også, i mine øyne, spilt bedre enn Memphis. Synes Lingard har gjort det bedre enn forventet. Jeg syntes det virker mer defensivt med Schneiderlin og Carrick spiller neppe fra start sammen, da de spiller omtrent identisk i samme posisjon. Å ha hodestyrken til Fellaini gjør at Manchester United har flere strenger å spille på. Jeg er enig som alle andre at Fellaini har vært en av de dårligste denne sesongen, men han spilte faktisk greit mot Stoke......Schneiderlin har ikke vært noe bedre en Fellaini de siste ukene. Han taper jo en haug av dueller. Definisjonen på daukjøtt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Jose Mourinho hints his next job will be in the Premier League City har Pep, Liverpool Klopp, Arsenal Wenger, og han skal ikke akkurat tilbake til Chelsea, så bekrefter vel bare ryktene ytterligere. PL går en spennende sesong i møte, har vel sjeldent vært en slik samling av trenere med så store navn. Endret 7. februar 2016 av blured Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå