Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pep gjør plass til talenter og ville passet vår gamle profil mye bedre enn Mourinho. I tillegg er han en hyggeligere mann utad, noe som også passer klubben vår ganske greit. 

 

Mourinho bruker aldri unge spillere og virker å tære på gruppen med tiden. I tillegg er han en jævla gjøk utad (noe jeg liker da), noe som kanskje ikke passer Man Utd så bra (men da gjør da ikke LVG heller sånn sett!).

 

Fotballen de spiller kan være både morsom og kjedelig, alt etter hva du liker, men det er uten tvil at jeg syns Pep står for en ganske mye mer underholdende fotball enn Mourinho. Kanskje kan han endre seg og bruke mer tid og tanker på unge spillere, kanskje kan han også endre holdningene sine for å bli en hyggeligere mann utat, jeg vet ikke. 

Lenke til kommentar

Manchester United bør vinne i dag. Vi har ikke råd til flere tap nå. Det blir en knallhard kamp, og jeg håper omtrent det samme laget som startet sist. Spesielt Mata i tierollen bak Rooney, og Carrick på midtbanen. Jeg ønsker også at Depay eller Januzaj kunne ha fått sjansen fremfor Lingard. Fellaini spilte sesongens beste kamp mot Stoke, så jeg regner med at han er med fra start. Herrera og Schneiderlin kan godt fortsette benketilværelsen. Spesielt sistnevnte har vært veldig svak i det siste. 

Ellers frykter jeg at Willian og Hazard kan finne på skumle ting. Men Ivanovic bør være redd for Martial :)

Lenke til kommentar

Spilte Fellaini så bra mot Stoke? Jeg synes ikke det.

 

Vil heller se Schneiderlin fra start i dag.

Lingard har vel også, i mine øyne, spilt bedre enn Memphis. Synes Lingard har gjort det bedre enn forventet.

Jeg syntes det virker mer defensivt med Schneiderlin og Carrick spiller neppe fra start sammen, da de spiller omtrent identisk i samme posisjon. Å ha hodestyrken til Fellaini gjør at Manchester United har flere strenger å spille på. Jeg er enig som alle andre at Fellaini har vært en av de dårligste denne sesongen, men han spilte faktisk greit mot Stoke......Schneiderlin har ikke vært noe bedre en Fellaini de siste ukene. 

Lenke til kommentar

 

Spilte Fellaini så bra mot Stoke? Jeg synes ikke det.

 

Vil heller se Schneiderlin fra start i dag.

Lingard har vel også, i mine øyne, spilt bedre enn Memphis. Synes Lingard har gjort det bedre enn forventet.

Jeg syntes det virker mer defensivt med Schneiderlin og Carrick spiller neppe fra start sammen, da de spiller omtrent identisk i samme posisjon. Å ha hodestyrken til Fellaini gjør at Manchester United har flere strenger å spille på. Jeg er enig som alle andre at Fellaini har vært en av de dårligste denne sesongen, men han spilte faktisk greit mot Stoke......Schneiderlin har ikke vært noe bedre en Fellaini de siste ukene.

Han taper jo en haug av dueller. Definisjonen på daukjøtt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...