Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og rette fokuset mot kamp i morgen! Her er hva LvG sa i dag:

 

"I hope that we can give the same level of performance as against Derby," said van Gaal, when speaking to reporters at his post-match press conference.

"Stoke City are a team that every club has a lot of difficulties with. I saw them play against Liverpool and thought they were very good - they deserved to go through. I have to say that I like how Stoke play, very much."

“Our fans supported us fantastically [on Friday night]," said the manager. "I heard the fans of Manchester United more than the fans of Derby County. 

"It is important that the fans continue to support the players against Stoke as the players have the most difficult task - they have to get a result at that hour, against Stoke's resistance and there are no excuses."

Lenke til kommentar

Da kan vi vel trygt oppdatere lista.

 

15/16: Ingen

14/15: Victor Valdes

13/14: Juan Mata

12/13: Wilfried Zaha

11/12: Ingen

10/11: Anders Lindegaard

09/10: Ingen

08/09: Zoran Tosic

07/08: Manucho

06/07: Ingen

05/06: Nemanja Vidic, Patrice Evra

 

Ingen tvil om hva som er det beste vinduet vi har hatt på den listen iallefall :)

Lenke til kommentar

Hvor mye tror dere skadene denne sesongen har ødelagt? Om vi hadde sluppet så mye skader igjennom hele sesongen, hadde vi hatt noe mer underholdende fotball av den grunn?

Tror det har hatt veldig mye å si dessverre. Tallene viser at skadene har en direkte sammenheng med resultatene våre denne sesongen.

 

Vi var mye bedre før Shaw sin skade, spesielt defensivt. Vi slapp jo nesten ikke inn mål. Shaw og Memphis hadde jo også et fint samarbeid fremover og mange av målene kom fra venstresiden, og Darmian var god på høyre. De sju første kampene i ligaen spilte vi med den samme backrekka! Halleluja! Fem seire, et uavjort og et tap. 

 

Men så ble Shaw skadd mot PSV. Første kampen i ligaen etter Shaw sin skade vant vi med Rojo på venstreback, men så ble han også skadet. men vi klarte oss greit tross noen skader og var ok en periode.

 

Etter 22 kamper hadde vi poengsnitt på 2,05 per kamp. 

 

Men etterhvert fikk vi enda flere skader spesielt i forsvaret og måtte rokkere om altfor mye. Mot slutten av november hadde vi vel omtrent en ellever ute med skader. I desember kom nedturen for alvor og på grunn av skadene måtte vi stille med helt latterlige forsvarsrekker. Det oser ikke tittelkandidat av denne rekka: Varela, McNair, Blind, Borthwick-Jackson... 

 

De siste 13 kampene, etter skadene kom for alvor, er poengsnittet bare 1,25 poeng per kamp. 

Lenke til kommentar

Husker jeg var så forbanna etter vinduet vi signerte Evra/Vidic. Det var liksom der vi minst trengte nye spillere. Hadde vel et enormt behov på spissplass eller sm tror jeg.

Man blir forbannet når man signerer to forsvarere som får nesten 500 kamper for klubben og den ene viser seg å bli verdens beste stoppere og den andre kaptein.

 

Meeeget rar holdning og viser egentlig bare hvor kravstore og bortskjemte United supportere er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Husker jeg var så forbanna etter vinduet vi signerte Evra/Vidic. Det var liksom der vi minst trengte nye spillere. Hadde vel et enormt behov på spissplass eller sm tror jeg.

Man blir forbannet når man signerer to forsvarere som får nesten 500 kamper for klubben og den ene viser seg å bli verdens beste stoppere og den andre kaptein.

 

Meeeget rar holdning og viser egentlig bare hvor kravstore og bortskjemte United supportere er.

 

 

Tja, til hans forsvar så er han vel ikke synsk heller da.

 

Har du noe mer å bidra med eller er ble det nok søppel å feiltolke en kommentar for å snakke dritt om alle united supportere?

Endret av Apox
  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Husker jeg var så forbanna etter vinduet vi signerte Evra/Vidic. Det var liksom der vi minst trengte nye spillere. Hadde vel et enormt behov på spissplass eller sm tror jeg.

Man blir forbannet når man signerer to forsvarere som får nesten 500 kamper for klubben og den ene viser seg å bli verdens beste stoppere og den andre kaptein.

 

Meeeget rar holdning og viser egentlig bare hvor kravstore og bortskjemte United supportere er.

Lol.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser at han ikke ville ha styrket forsvaret. Men hva kan man kreve?

 

Ingen klubber kjøper 4 spillere som skal gå rett inn i matchtropp i et januarvindu

 

Ergo måtte man valgt vekk disse to og gått for offensive varianter.

 

Pris dere heller lykkelig for at de to kom og slutt å syt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...