Snikpellik Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Opphavet til det er "en ikke navngitt kilde" til The Express. Så jeg tar den nyheten med en stor klype salt foreløpig. Men at akademiet trenger en overhaling, det er det ingen tvil om! U18 er helt ute og kjører nå. Reservelaget gjør det derimot veldig bra som vanlig, og vinner ganske sikkert serien igjen i mai. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Det er en såpass rar ting å skrive om at det må jo nesten ha noe rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Shrewsbury borte i FA-cupen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Ligue 1 motstand for 2. gang på 3 runder Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Basti ute hele neste måned ryktes det, tviler uansett på det kommer noen inn i løpet av morgen dagen... Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 synd, hadde trengt hans rutine nå. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Betyr det at vi må overleve med Fellaini sentralt enda mer? Skyt meg. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Er ikke Pereira sentral? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Da bør det være logisk med Herrera/Schneiderlin sentralt framover. Brekker meg om jeg ser Fellaini fortsette i starter'n. Grusom spiller. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Vi trenger sårt en ny spiller på midten. Fellaini er ikke god nok til å starte kamper og i hvert fall ikke spille DM/SM. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 En dag igjen. Fortsatt muligheter for at forsterkninger kommer inn, selv om jeg tviler. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Håper vi får se Carrick fra start igjen snart. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Så ingen Pep for oss. City bekrefter at han drar dit. Hvilke alternativer har vi? Hadde gjerne tatt Pochettino Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Faen så skuffet, først Klopp til Pool så Pep til City. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Mourinho, Simeone, Pellegrini Navnene som skiller seg ut. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Simeone er rå, men han snakker vel ikke engelsk..? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Simeone er rå, men han snakker vel ikke engelsk..? Er det noe FM har lært meg så er det at fotball er et universelt språk. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Vi har jo tolker i Mata, Rojo, Herrera etc. Ordner seg det Men vi må få inn en heavy hitter nå. Vi faller bakover noe så jævlig nå. Jeg frykter for de neste 3-5 sesongene om vi ikke omstiller oss brennkvikt. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Skumle greier med Pep til City. Trist å se hvordan United som klubb, sakte men sikkert blir mindre og mindre mens City bare blir større og større. Hvordan vil det se ut om 10 år f.eks? Tør jeg ikke tenke på en gang. Hadde aldri trodd jeg ville si det, men vi bør faktisk gå for Mourinho i sommer. Han vil garantere oss short term suksess, og det er det klubben og ikke minst fansen trenger akkurat nå. Vi har ikke råd til noe nytt "5 års prosjekt" da kommer vi bare til å falle helt ut. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Vil helst ikke ha Simeone. Atletico er mer ett UFC-lag enn et fotballag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå