Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Guardiola er en annen manager jeg ønsker meg, men også her tror jeg det er bortimot umulig. Manchester City og Chelsea er klubber jeg tror han foretrekker framfor oss pga. spillerne tilgjengelig.

 

Guardiola er teoretisk sett klar for City. Så fort City og Bayern ikke kan møte hverandre lenger i CL blir det annonsert. 

Endret av niko.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi skulle fått inn en midtbane spiller. Sissoko er ikke et dumt valg, hatt han som en slags playmaker på midten.

Lå jo i kortene at Basti og Carrick kom til å være skadet 24/7, og vi står igjen med Schneiderlin og Fellaini.

 

Rart de ikke la noen mill på bordet for han og en midtstopper sånn situasjonen er.

Endret av Schneiderlin
Lenke til kommentar

Ja, Xhaka er spennende. Han har vist hatt grei progresjon i Tyskland også? Husker hvor både han og Shaqiri briljerte for Basel før i tiden! Har lite kunnskap om han, men tar nesten alt jeg så lenge det kan tilføre litt hurtighet på midten.

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jones kan nok bli grisegod hvis han bare klarer å holde seg skadefri. De fleste her inne ville selge Smalling for ikke lenge siden og tok feil, og det tror jeg mange gjør om Jones også.

 

Håper bare skadene gir seg for han sånn at han kan ha en karriere hos oss og ikke Stoke.

Lenke til kommentar

Fin kamp i går med mange lyspunkter.

Digg å få en påminnelse om at det faktisk er mye kvalitet i de offensive spillerne våre. Martial gjør en del rare valg og mister ofte ballen unødvendig, men det gjør ikke så mye når han viser såpass klasse! Også Mata og Rooney var gode i andreomgangen. Lingard må bli bedre, men fikk også vist frem litt kvalitet.  Lenge siden vi har blitt servert fint angrepsspill og kombinasjoner i motstanderens sekstenmeter...

Lenke til kommentar

Klipp

Ikke sjokkert. Vårt akademi er i forfall deluxe. Det er direkte trist å se selv hvor dårlig det har blitt de siste årene. Dette var jo strengt tatt noe vi har vært best på i England i alle tid nesten!

 

Av alle på U18 kjenner jeg bare til en spiller og han spiller en del for U21 også, altså Fosu-Mensah. Resten tror jeg er langt ifra god nok, men har ikke fulgt ble særlig med siden LVG ble ansatt (ikke sammenheng).

Lenke til kommentar

Glazer har tydeligvis gitt beskjed om at utgiftene til klubben skal reduseres med 15%. Det skal ikke ramme førstelaget, men alt annet. Ungdomslaget ser ut til å få enda en ny smell.

 

Dette er trist hvis det er sant. United.no har en liten sak det akkurat nå. Vi henger allerede etter og nå blir det verre. Telentfabrikken har sluttet å produsere og framtiden ser mer og mer ut som Nokia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...