Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

 

Januzaj fra start for U21 laget faktisk. Knallsterk lineup. 

Hvor god er denne Pereira egentlig? Har han potensiale til å bli en førstelagspiller med tiden?

 

Aldri wowet meg som supertalent og god nok for Manchester United eller en topp 4 spiller. Tror han maks blir en squadspiller for Man Utd eller en ok PL-spiller at best. En av de bedre på matta i kveld tho. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik som PL har vært i år burde det være perfekt tidspunkt å investere i nye spilleren. En har fortsatt mulighet til å vinne PL med noen solide forsterkninger i laget. Nå har en jo overbetalt for spillere i flere år, så hvorfor kan de ikke gjøre det nå i Januar også og sikre seg topp 4 og kanskje tittelen.

 

Tror dere det kommer noen forsterkninger i løpet av de neste 10 dagene?

Lenke til kommentar

Ikke det mest spennende med en back, men så lenge jeg slipper se Blind på back igjen så er jeg faktisk positiv til en back inn. Vi mistet jo svært mye i det offensive spillet når Shaw ble skadet, så kanskje en ny back kan løse mye av problemene på begge sider av banen. Mulig en ny back kan få Depay til å fungere igjen også. 

 

Så lenge håret får spille midtbane så håper jeg de vurderer en forsterkning i denne posisjonen også. Skal ikke mye til få på plass en spiller som gjør det bedre sentralt enn hva Fellaini gjør.

Lenke til kommentar

Synd at årets drakt bare vil bli assosiert med død og fordervelse, for den er i utgangspunktet kul.

 

This!

 

Angrer meg ihjel på at jeg investerte i den autentiske drakten. Vurderer kvitte meg med den. Synd at en så lekker drakt skal bli husket for bøtte-med-dritt-spill.

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe autentisk? Er den virkelig vært de ekstra par hundrelappene?

 

Hvorfor ikke? Jeg samler på fotballdrakter så for meg er det absolutt verdt det (som regel) :)

Har for eksempel den autentiske drakten Real spilte med i cl-finalen mot Atletico, Frankrike-drakten fra VM-finalen 2006, MUFC-drakten fra finalen i 2008, osv. 

 

De kan jo bli verdt litt om noen år :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...