Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Januzaj fra start for U21 laget faktisk. Knallsterk lineup. Hvor god er denne Pereira egentlig? Har han potensiale til å bli en førstelagspiller med tiden? Aldri wowet meg som supertalent og god nok for Manchester United eller en topp 4 spiller. Tror han maks blir en squadspiller for Man Utd eller en ok PL-spiller at best. En av de bedre på matta i kveld tho. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) de Gea: "They (Schmeichel, VdS) are legends in this club and that's what I want" Endret 18. januar 2016 av banansplitt™ Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 ... og fansen går fem på propagandamaskineriet til Manchester Uniteds kommunikasjonsavdeling. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 ... og fansen går fem på propagandamaskineriet til Manchester Uniteds kommunikasjonsavdeling. De fleste oppegående voksne mennesker klarer nok å ta disse tingene med i sine egne betraktninger. Uansett er det SkySports som har gjort intervjuet og laget innslaget, ikke MUTV. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Slik som PL har vært i år burde det være perfekt tidspunkt å investere i nye spilleren. En har fortsatt mulighet til å vinne PL med noen solide forsterkninger i laget. Nå har en jo overbetalt for spillere i flere år, så hvorfor kan de ikke gjøre det nå i Januar også og sikre seg topp 4 og kanskje tittelen. Tror dere det kommer noen forsterkninger i løpet av de neste 10 dagene? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Har ikke tro på det nei. Skulle det komme inn én spiller så tror jeg at det blir en back. En spiller vi sårt trenger, men som ikke blir å skåre mål med det første. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Ikke det mest spennende med en back, men så lenge jeg slipper se Blind på back igjen så er jeg faktisk positiv til en back inn. Vi mistet jo svært mye i det offensive spillet når Shaw ble skadet, så kanskje en ny back kan løse mye av problemene på begge sider av banen. Mulig en ny back kan få Depay til å fungere igjen også. Så lenge håret får spille midtbane så håper jeg de vurderer en forsterkning i denne posisjonen også. Skal ikke mye til få på plass en spiller som gjør det bedre sentralt enn hva Fellaini gjør. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Sissoko! En spiller vi burde hentet for mange år siden. Perfekt rotasjonsspiller med høy kvalitet når han er i form. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Kilde: http://www.footyheadlines.com/2015/12/manchester-united-16-17-kit.html Footyheadlines har truffet de siste fire sesongene på vår nye drakt, så dette er nok slik drakten vil se ut, muligens med noen modifikasjoner. Endret 22. januar 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Synd at årets drakt bare vil bli assosiert med død og fordervelse, for den er i utgangspunktet kul. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Bedre med striper over armene. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Synd at årets drakt bare vil bli assosiert med død og fordervelse, for den er i utgangspunktet kul. This! Angrer meg ihjel på at jeg investerte i den autentiske drakten. Vurderer kvitte meg med den. Synd at en så lekker drakt skal bli husket for bøtte-med-dritt-spill. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Hvorfor kjøpe autentisk? Er den virkelig vært de ekstra par hundrelappene? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Den autentiske er helt lik den spillerne bruker i kamp, og er blant annet slimfit. Er du tjukk bør du ikke kjøpe den, men er du tynn ser det bedre ut. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Mhm. Har sixpack. Dog beskyttet av et par fettlag. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Hvorfor kjøpe autentisk? Er den virkelig vært de ekstra par hundrelappene? Hvorfor ikke? Jeg samler på fotballdrakter så for meg er det absolutt verdt det (som regel) Har for eksempel den autentiske drakten Real spilte med i cl-finalen mot Atletico, Frankrike-drakten fra VM-finalen 2006, MUFC-drakten fra finalen i 2008, osv. De kan jo bli verdt litt om noen år Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Kilde: http://www.footyheadlines.com/2015/12/manchester-united-16-17-kit.html Footyheadlines har truffet de siste fire sesongene på vår nye drakt, så dette er nok slik drakten vil se ut, muligens med noen modifikasjoner. tåpelig hvis adidas strekene blir sånn, mye bedre den de har idag. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 De blir sånn. Det er adidas sin nye mal. Alle draktene de produserer til landslagene for EM i sommer har også stripene på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå