Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vi løste Klopps Liverpool bedre enn både Arsenal og City. Nydelig. Dette minner meg om O'Shea sin sene scoring på Anfield i 07/08 eller når det var.

 

BJ kommer inn og gjør en helt feilfri andreomgang. Fantastisk talent!

Ehh okei? Jeg liker å kalle en spade for en spade, og resultatet i dag er flaks og DDG som sikrer.

 

Liverpool er jo mye mer sliten i dag enn mot Arsenal. De presset ikke like mye og de kan kun takke seg selv for at de ikke setter en av sine 4-5 store sjanser.

 

Poenget var at vi var mye dårligere enn Liverpool i dag og vant direkte ufortjent. Deilige tre poeng uansett.

Det var mange som var mildt sagt urolige for hvordan vi skulle takle Liverpools høye press før kampen. Men laget går ut og spiller kynisk og lar ikke Liverpool sette et så voldsomt trykk som de gjorde mot City og Arsenal. Martial og Lingard lå dypt på egen banehalvdel nesten hele førsteomgang som tvinger Liverpool til å spille mot etablert. Det klarte ikke Arsenal og City som ble totalt rundspilt.

 

Pent er det ikke, og når vi i tillegg spiller en veldig dårlig førsteomgang generelt så er vi litt heldige. Men Liverpool var heller ikke særlig gode denne kampen. I andreomgang var det jevnt og United klarte oftere å holde på ballen når vingene fikk gå høyere.

 

Synes ikke det var totalt ufortjent at vi vant denne, man kan si at De Geas redninger er flaks, men da har den gutten jaggu mye av det!

Lenke til kommentar

Nei, det er da vitterlig ikke flaks at DDG redder. Det er kun deres egen feil at de ikke klarte å skåre i dag, DDG gjør jobben sin strålende.

 

Vi gjør derimot ikke jobben vår. Vi spiller mot det dårligste Liverpool jeg har sett noen gang (mot oss) og vi har to sjanser å snakke om etter kampslutt? Liverpool spilte elendig, vi spilte faktisk verre, men skal unna med det pga. en god keeper og en Rooney som virker å være litt på hugget.

 

Jeg er fornøyd med poengene, men det stopper det. Alle bortsett fra DDG og til dels Martial var forferdelige.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Igjen uenig, vi skaper en sjanse etter 64 minutt og den skårer vi på.

 

Kall de kynisme, kall det hva enn du egentlig vil, jeg tror ikke noe på det. Vi spiller grusomt i dag og vinner fordi motstanderlaget spiller nesten like dårlig og at vi har en enorm keeper i mål.

 

Ingen klubb, ingen lag spiller slik vi gjorde i dag. Chelsea under Mourinho fikk til mer på sitt verste enn oss i dag.

Lenke til kommentar

De fleste har nok fått det med seg, men ser at det ikke er nevnt særlig i tråden at Både Jones, Carrick (sammen med Alex Bruce!) og Rojo stod sammen med bortefansen i går og tok helt av på scoringen. Young har jo også gjort det flere ganger før. Det er rett og slett stor klasse av disse spillerne! Flere spillere i andre PL-lag bør følge eksempelet de setter.

 

 

https://twitter.com/footballacca/status/688754219474661377

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...