Ol'H Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tror nok jeg og, men er det en klubb som burde være vandt med og takle det i England så er det nå United. Men er egentlig spent på hva slags plan Alex har med Carrick, om de skal fortsette og kjøre han frem foran Scholes. Forøvrig så man lett hva som manglet mot Arsenal, ja nevnte Carrick. Tror nok kampbildet hadde vært annerledes om han hadde startet mot Arsenal Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Både Vidic og Evra har gjort en flott figur hittil i år! Ronaldo er strålende og Scholes viser gammel storhet, i tillegg til at Heinze fortsatt der han slapp med albuer og fightervilje. Tror dette kan bli en bra sesong! 6984616[/snapback] Ja Vidic er søren meg god! Skulle hatt han på Liverpool... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ser på nettavisen at Torres er på vei til Man Utd (neste sommer). I såfall er balløya en attraksjon rikere. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hadde vært fantastisk. Desverre har det seg ofte slik at Nettavisen bruker de mest tvilsomme kildene i England. Har vært mange rykter om hvem som "er klare" osv. Men får for all del håpe at de har rett denne gangen. Det gjør meg ingen verdens ting om vi bruker 26 millioner pund på denne karen EDIT: Da skal vel Chelsea få enda sterkere konkurranse LarsP Endret 3. oktober 2006 av GBD Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vet ikke helt om jeg stoler på daily star. Hadde vært flott, men tror ikke på noe før Torres selv eller United har bekreftet dette. Med det sagt så gir bare tanken på Ronaldo, Rooney, Saha og Torres sammen meg vann i munnen... Lenke til kommentar
GBD Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, da mangler vi bare en ving (erstatter for Giggs) og en sentral midtbanspiller til, så er vi helt oppe i toppen. Vi må gjerne ha O'Shea og Fletcher i troppen, men jeg ser helst at de trekker seg tilbake til rollen som stallfyll. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kieran kan jo utvikle seg til å bli en habil venstrekant-spilller etter hvert... Eller gamst? Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kieran kan jo utvikle seg til å bli en habil venstrekant-spilller etter hvert... Eller gamst? 6991799[/snapback] Tror ikke Kieran noen gang blir en internasjonal toppspiller Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Kieran kan jo utvikle seg til å bli en habil venstrekant-spilller etter hvert... Eller gamst? 6991799[/snapback] Tror ikke Kieran noen gang blir en internasjonal toppspiller 6993439[/snapback] Han er jo jekla rask, men han har ikke det lille ekstra som Giggs har. Jeg tror at Gamst en gang kommer til Man Utd. Og når/hvis vi byr så tror jeg ikke at han takker nei med det første. Og Torres vil jeg så absolutt ha over til Manchester. Han er vel helt oppi der blant talentene, sammen med C. Ronaldo, Rooney, Tevez og Robinho (korrekter meg om jeg har glemt noen selvskrevne). Adu, selvfølgelig, men han må komme seg til Europa og få trent med eliten om han skal bli det han har potensiale til å bli. Hvordan i helvete kan man glemme Messi og Fabregas? Helt ute og kjører... Endret 4. oktober 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har ingen sans for Kieran, har ikkje det talentet som trengs for å spele på førstelaget. Synd med Heinze, ute i 3 veker, var herlig å endelig få han tilbake.. Greit å ha ein Evra som tilpasser seg PL som backup då. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Han er vel helt oppi der blant talentene, sammen med C. Ronaldo, Rooney, Tevez og Robinho (korrekter meg om jeg har glemt noen selvskrevne). 6993909[/snapback] Han er mange ganger bedre enn alle de du nettopp nevnte. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ikke mange ganger bedre enn Rooney, nei! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ikke mange ganger bedre enn Rooney, nei! 6995064[/snapback] Rooney er nok omtrent like god som Torres. Men det er utrolig bra at United satser på unge talenter. Dette sikrer jo fremtiden vår, med Torres, Rooney og Ronaldo. Hvis Torres kommer... noe han må! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Lukter et nytt sterkt og legendarisk Manchester United lag Men da må nok midtbanen først og fremst forsterkes Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Den blir betraktelig forsterket i januar når Owen kommer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Den blir betraktelig forsterket i januar når Owen kommer 7013328[/snapback] Hell yeah! Herregud, hvorfor kan ikke Bayern bare la han gå, han har jo ikke lyst til å bli der, og de får en fin slant for han også. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Kamp i morra. Wigan på JJB. Håper på dette laget; VDS Gaz - Rio - Vid - Evra OShea Ronaldo - Carrick - Scholes Saha - Rooney Tror dette kan funke. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ikke enig.. Ut med o'shea, og inn med OGS og opp på høyre kanten, og ronaldo over på venstre... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Vi må klare oss uten Ronaldo i denne kampen, faen i helvete, jeg frykter det verste uten kanter. Snakkes om et-par timer folkens. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ronaldo ute er ikkje bra.. Sitter på vakt så får ikkje sett kampen diverre, men krysser fingrer og tær. Blir VG Live på meg igjen. Gleder meg til tirsdag! FCK blir mat for United! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå