Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Tror nok jeg og, men er det en klubb som burde være vandt med og takle det i England så er det nå United.

 

Men er egentlig spent på hva slags plan Alex har med Carrick, om de skal fortsette og kjøre han frem foran Scholes. Forøvrig så man lett hva som manglet mot Arsenal, ja nevnte Carrick. Tror nok kampbildet hadde vært annerledes om han hadde startet mot Arsenal :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært fantastisk. Desverre har det seg ofte slik at Nettavisen bruker de mest tvilsomme kildene i England. Har vært mange rykter om hvem som "er klare" osv. Men får for all del håpe at de har rett denne gangen. Det gjør meg ingen verdens ting om vi bruker 26 millioner pund på denne karen :)

 

EDIT: Da skal vel Chelsea få enda sterkere konkurranse LarsP ;)

Endret av GBD
Lenke til kommentar
Kieran kan jo utvikle seg til å bli en habil venstrekant-spilller etter hvert... Eller gamst?

6991799[/snapback]

 

Tror ikke Kieran noen gang blir en internasjonal toppspiller :hmm:

6993439[/snapback]

 

Han er jo jekla rask, men han har ikke det lille ekstra som Giggs har.

 

Jeg tror at Gamst en gang kommer til Man Utd. Og når/hvis vi byr så tror jeg ikke at han takker nei med det første.

 

Og Torres vil jeg så absolutt ha over til Manchester. Han er vel helt oppi der blant talentene, sammen med C. Ronaldo, Rooney, Tevez og Robinho (korrekter meg om jeg har glemt noen selvskrevne). Adu, selvfølgelig, men han må komme seg til Europa og få trent med eliten om han skal bli det han har potensiale til å bli.

 

Hvordan i helvete kan man glemme Messi og Fabregas? Helt ute og kjører...

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...