Espp Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Det var ikke et svar på spørsmålet mitt i det hele tatt. Hvorfor tror du LVG vil gjøre det bedre enn Giggs ut sesongen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Pr i dag tror eg united hadde gjort det bedre om spillerne gikk på selvstyring enn om Lvg får fortsette å bestemme. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) ENDELIG en kamp med fres i. Deilig. At dette Newcastle-laget scorer tre mål på oss er det nok flere grunner til, men de to siste målene deres var ren flaks. Ikke var det mer straffe enn det var frispark til Smalling, og det siste målet var en Lampard-scoring som like godt kunne havnet i klypene på De Gea. Før 2-2 og 3-3 hadde United gedigne sjanser til å gå opp i hhv 3-1 og 4-2 istedenfor, men sånn er fotballen. At United slipper inn tre-fire mål på St James' Park er ingen sensasjon. Vi har under Ferguson tapt 5-0, 4-3, 3-0 og 3-0 de siste tjue årene der. Det er helt åpenbart hvor mye United savner Rojo og Shaw, tho. Blind er ikke verdens verste stopper, men han er ikke i stand til å markere ut en spiller. Da må Smalling fort passe på både Wijnaldum og Mitrovic. Og Darmian er hundre lysår unna Shaw på venstrebacken. Med dem to skadefri i år kunne sesongen sett ganske annerledes ut. Spillerbørs: De Gea - 6 Young - 6 Smalling - 5 Blind - 5 Darmian - 6 Schneiderlin - 7 Herrera - 6.5 Fellaini - 4.5 Martial - 6 Rooney - 9 Lingard - 6.5 Pluss til Memphis også. Endret 13. januar 2016 av Amoralsk Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Mot et annet lag enn Newcastle hadde dere tapt med fem mål slik dere spilte i går. Newcastle er så ræva at det finnes ikke grenser. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Deg om det. Newcastle hadde også flere avslutninger på mål enn Arsenal på Emirates uken før, så det er ikke en kasteball. 1 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Hvorfor tror du Giggs vil gjøre det dårligere enn det LVG gjør nå? Vi spiller totalt ræv, møkk, dritt og resultatene våre de siste to månedene er direkte flaut. Hadde du skrevet den posten om Fellaini hadde headet ballen ti centimeter til høyre eller venstre klokken 22:30 i går? 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 ENDELIG en kamp med fres i. Deilig. At dette Newcastle-laget scorer tre mål på oss er det nok flere grunner til, men de to siste målene deres var ren flaks. Ikke var det mer straffe enn det var frispark til Smalling, og det siste målet var en Lampard-scoring som like godt kunne havnet i klypene på De Gea. Før 2-2 og 3-3 hadde United gedigne sjanser til å gå opp i hhv 3-1 og 4-2 istedenfor, men sånn er fotballen. At United slipper inn tre-fire mål på St James' Park er ingen sensasjon. Vi har under Ferguson tapt 5-0, 4-3, 3-0 og 3-0 de siste tjue årene der. Du tar ikke med i vurderingen at Newcastle kunne scoret 4-5 mål om det ikke var for de Gea? Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Joda. Men så skulle de ikke hatt straffen som ledet til 2-2 og det tredje målet kunne gått alle veier om det ikke hadde vært for at Smalling tilfeldigvis sto der han sto. Ut fra sjanser og spill burde kampen endt 4-2 til United, og da hadde ingen klagd. Newcastle var best i cirka 25-30 minutter totalt, og da fikk de fryktelig bra uttelling på presset sitt også. Om dere klager på denne kampen, bør det også være forståelig hvorfor United har spilt kjedelig i år. Laget har ikke bra nok fotballspillere bakover til å spille sånn som vi vil gjøre, så lenge vi har to av fire faste i forsvaret ute med lange skadeavbrekk. For øvrig deilig å se at United faktisk er bra offensivt uten Juan Mata. Håper Lingard og Memphis får tillit fremfor Mata og Fellaini fremover. Endret 13. januar 2016 av Amoralsk 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Var heller ikke de Gea, men noen dårlige avslutninger som skal sitte, men som rett og slett var for dårlige. Og de gangene spillere ble spilt frem hvor de ikke klarte/turte å avslutte engang, hvor det også, om ikke alltid mål, bør bli en gigasjanse. Man Utd-laget Newcastle møtte i går er et av de dårligste lagene jeg har sett Newcastle spille mot denne sesongen. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Og straffen var selvsagt korrekt. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Man Utd-laget Newcastle møtte i går er et av de dårligste lagene jeg har sett Newcastle spille mot denne sesongen. Defensivt er det selvsagt for dårlig av United, men det er bare Manchester City som har scoret mer mot dere i år enn det vi gjorde i går. Og det burde virkelig vært enda flere baklengs også. Har hele tiden vært overrasket over hvorfor dette Newcastle-laget ligger der det ligger, men det er vel pga forsvaret. Sissoko, Perez, Wijnaldum, Mitrovic er jo faktisk en glimrende kvartett når de er i spillehumør, og jeg har også sansen for Daryl Janmat. Endret 13. januar 2016 av Amoralsk Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Hvorfor tror du Giggs vil gjøre det dårligere enn det LVG gjør nå? Vi spiller totalt ræv, møkk, dritt og resultatene våre de siste to månedene er direkte flaut.Hadde du skrevet den posten om Fellaini hadde headet ballen ti centimeter til høyre eller venstre klokken 22:30 i går?Ja. Vi satt en hel gjeng å diskuterte under kampen. Alle enige om at United er en bøtte med dritt for tiden. Dette både på 0-1, 0-2, 1-2, 2-2 (spesielt da), 2-3 og 3-3. Vi smilte og jublet godt på 2-3 målet, men vi var skjønt enige om at prestasjonen er alt for svak mot et elendig Newcastle. Kom ikke her å bestem hvordan jeg reagerer eller ikke. Vi er for dårlige, selv med seier (akkurat som sist kamp). Uansett så er det et direkte spørsmål om en begrunnelse for en uttalelse. Ser ikke hvordan det er så rart? Hvorfor vil Giggs gjøre der verre enn det vi allerde gjør? Bare et spørsmål. Endret 13. januar 2016 av Espp Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg vet ikke hvordan Giggs vil gjøre det som manager. Kanskje vil det gi laget et løft, kanskje ikke. Det som irriterer meg mest med Van Gaal akkurat nå, er at vi ikke er mer hissige på overgangsmarkedet. Stilen hans har vært pragmatisk i år; vi var veldig langt oppe på tabellen frem til november, da skadeproblemene begynte å melde seg. I går gikk han over til en stil vi VIL se, men det har vist seg, som det også gjorde mot Wolfsburg, at vi ikke er GODE NOK til å spille sånn. Det er middelmådighet på midtbanen og i forsvaret, mens vi ikke har en skikkelig 'edge' lengst fremme. Nå er Rooney i form, da. Kanskje det gjør angrepet mye bedre etter hvert. Men bakover er det møkkdårlig. I går stilte vi med to DM, en hengende spiss, en ving, en back og en stopper på de seks bakerste utespillerposisjonene. Rojo, Carrick og Shaw fremfor Blind, Young og Fellaini kunne endret mye, men sånn er det bare. Vi bør kjøpe i januar, om det så bare er å hente Nemanja tilbake for et halv år så JATAKK. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Jeg sier ikke at vi skal sparke LvG for å la Giggs sitte til sommeren, men noe må skje. Laget vårt er så elendig at det knapt fins ord. Angriper vi ser vi ut som Sunderland bakover. Tetter vi igjen bakover ser vi ut som Aston Villa forover, bare litt mindre direkte. Kjøpe, kjøpe, kjøpe, kjøpe. Vi må da klare noe med den troppen vi har. Den er strengt tatt bedre enn de fleste lagene i ligaen under topp 5. Endret 13. januar 2016 av Espp 3 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg vet ikke, jeg. Vi har én ordentlig stopper tilgjengelig pr nu (pluss McNair, som vel fortsatt er junior). De summene LvG har brukt på spillere er ikke mer enn det som behøvdes, for å si det slik. Personlig mener jeg det burde vært brukt enda mer penger. Jeg lurer litt på hva LvG tenker her. Han kan da umulig være fornøyd med balansen i laget når han ser den oppstillingen United hadde i går. - En ny stopper må inn - En ny midtbanespiller med fysikk må inn - En ny ving må inn - Luke Shaw må returnere FORT SOM FAEN Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Vidic? Nei takk, ferdig for lenge siden, holder ikke Serie A-nivå. Har ingenting å gjøre i PL. Vil heller at vi kjøper en ny stopper, gjerne Laporte! Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Gjerne det. Jeg vet ikke hvem som er gode og ikke lengre, er stort sett FM som holder meg våken på andre ligaer enn norsk, engelsk og tildels tysk serie. Aller helst Thiago Silva da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Nå synes jeg du svartmaler vel mye Espp. Vi satt også en hel gjeng og er selvsagt enige i at United suger for tiden, men var enige om at det er mange tegn til bedring.I går tapte vi poeng fordi Herrera løp seg tom, vi ikke hadde Carrick eller Schweinsteiger å sette innpå, fordi Blind er for dårlig, fordi Memphis mista ballen, fordi dommeren dømte en tvilsom straffe og fordi Lingard og Fellaini misset megasjanser. Ikke fordi spillerne ikke viste vilje eller at Van Gaal bomma med taktikken. Og ja, Newcastle hadde mange sjanser og gjør kanskje sin beste kamp denne sesongen, men det er så mye bedre å få et fyrverkeri enn en sovepille. Når vi har vært dypt i en bølgedal må vi ta steg for steg, helt uavhengig av hvem som er manager. De tre siste kampene i PL har vært et løft på mange måter. Vi angriper, tar sjanser og har stor fart på kula. Vi har omtrent skapt flere sjanser mot Chelsea, Swansea og Newcastle enn vi gjorde i hele høst. Og vi har scoret fem mål på de tre siste. Kanskje det aller mest positive er at Van Gaal har tatt offensive grep som faktisk fungerer, med Rooney og Martial samt Lingard i langt friere roller når vi angriper. Vi ser at de bytter posisjoner hele tiden og tendenser til gode relasjoner. Det blir det mål av. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 WITH FELLANI Swansea City 2-1 Manchester United (13mins) Manchester United 3-1 Liverpool (90mins) Arsenal 3-0 Manchester United (45mins) Everton 0-3 Manchester United (9mins) Manchester United 0-0 Man City (15mins) Crystal Palace 0-0 Manchester United (21mins) Manchester United 0-0 West Ham (90mins) Bournemouth 2-1 Manchester United (74mins) Manchester United 1-2 Norwich City (60mins) Stoke City 2-0 Manchester United (90mins) Newcastle 3-3 Manchester United (90mins) Won 2, Drawn 4, Lost 5 - 0.9 points/game WITHOUT FELLAINI Manchester United 1-0 Tottenham Aston Villa 0-1 Manchester United Manchester United 0-0 Newcastle United Southampton 2-3 Manchester United Manchester United 3-0 Sunderland Manchester United 2-0 West Bromwich Albion Watford 1-2 Manchester United Leicester City 1-1 Manchester United Manchester United 0-0 Chelsea Manchester United 2-1 Swansea City Won 7, Drawn 3, Lost 0 - 2.4 points/game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå