Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kamptråd til morgendagen.

 

Treneren mener han har funnet årsaken til at halve stadion forlot før full tid:

 

“It could also be because of the traffic that they left the stadium a few minutes earlier. There are many reasons to leave a stadium at the last minute. Me, as a manager, when I was looking at matches to analyse our opponent, I have done that [left early] also in the beginning of my years as a manager. Then I would leave the stadium five minutes before the end. You never know what is the reason.”

Haha, for en legende!

Lenke til kommentar

Hva tror dere andre? Har dere troen på at LVG klarer å snu skuta? Han har ikke klart det på 18 måneder, og da snakker jeg ikke om poengfangst! Det er snakk om fotballen vi spiller og hvor utrolig elendig den er.

 

Jeg er helt imot å sparke LVG hvis vi ikke har en plan bak det! Giggs ut sesongen blir bare tull, da kan han heller få sitte. Jeg ser absolutt ingen løsning på problemet før til sommeren eller at Giggs får jobben permanent, noe jeg tror er for tidlig, men hvem vet? Det ser ut som at spillerne har mistet totalt troen på prosjektet og ikke nyter å spille fotball for tiden, det er det som skremmer meg.

Lenke til kommentar

Det var siste dråpen på vektskåla for mitt vedkommende, jeg har prøvd lenge å holde ved dette. Det spiller ingen rolle at det endte 3-3, poenget er at vi spiller jevnt mot Newcastle. Vi skal kjøre over Newcastle. Som Real Madrid mot Eibar eller hvilken som helst motstander de vinner omtrent tosifret mot. Vi spilte jevnt mot Newcastle og har spilt elendig i lang tid. At det er hawaii-fotball i 90 minutter endrer ikke den oppfatningen.

 

Det er jævlig vanskelig å være United-supporter de siste årene, men det må snu en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...