Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Per Jarle Heggelund traff spikeren på hodet i sin "analyse". Jeg begynner å resignere litt nå. Er så forbanna lei hele United. Jeg kjedet meg når vi spiller, jeg gleder meg ikke til kamp. Vi spiller så kjedelig fotball at det ikke fins ord for det engang.

 

Manchester United er en svær bolle med dritt for tiden. Helt elendig.

Endret av Espp
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Per Jarle Heggelund traff spikeren på hodet i sin "analyse". Jeg begynner å resignere litt nå. Er så forbanna lei hele United. Jeg kjedet meg når vi spiller, jeg gleder meg ikke til kamp. Vi spiller så kjedelig fotball at det ikke fins ord for det engang.

 

Manchester United er en svær bolle med dritt for tiden. Helt elendig.

 

Det er en særdeles enkel løsning på dette problemet: ikke se på kampen.

Lenke til kommentar

Nah, forskjell på å støtte laget og å ikke gjøre det. Kjøper drakt, kjøper lisens for å se fotballen og støtter klubben selv om den er en bolle med dritt.

 

Dette kan ikke fortsette lengre uansett. Begynner å tvile på LVG nå. Han evner jo tydeligvis ikke å gjøre en forskjell. Kan du finne en eneste unnskyldning for denne kampen som er godkjent?

Lenke til kommentar

Har tenkt, tenkt og tenkt siden kampen igår uten å komme fram til et eneste godt svar. Jeg begynner å bli tom. Advarsel: Dette kommer til å være subjektiv drøfting av situasjonen i Man Utd for tiden og det vil komme en del kritiske spørsmål rundt LVG og hans trenerstil. Hvis du er en av de som ikke ønsker å lese det, ja så hopp over resten da! 

 

Hvor skal man begynne? Ting fungerer ikke og har med få unntak (en periode i fjor vinter / vår) ikke funger for LVG. Det er så mange ting som er gjort galt og som ikke fungerer at jeg ikke helt vet hvor man skal begynne for å være ærlig. Jeg har støttet mannen opp og ned, i gode og vonde dager - men det kommer til et punkt hvor jeg faktisk innså at jeg hørte til den gruppen Per Jarle Heggelund pratet om. gruppe 4: koma (likegyldighet). Jeg har på en måte resignert litt. Godtatt at vi spiller elendig, at vi er dørgende kjedelige å se på, at vi taper mot dårlig motstand, jeg har begynt å godta det - kanskje er det en måte å forsatt sette min lit til LVG, jeg vet ikke. Det jeg derimot vet er at dette må slutte for min egen del. Jeg har mer lyst å se Arsenal, Chelsea, Tottenham, Everton og Leicester spille enn å se mitt eget lag. Noe stemmer ikke og noe må endres, NÅ! 

 

LVG har gjort en formidabel jobb med troppen vår, men han har også gjort noen alvorlige feil. Hvordan man kan selge unna den ene etter den andre spillere uten å hente inn en forsterker er helt utrolig, det er direkte svak ledelse fra Woody og LVG. Chicha er ikke god nok for å spille fast for en klubb som ønsker å vinne PL og CL, men han er da virkelig god nok som er rotasjonsspiller / supersub - problemer her er at han fikk null tid i klubben, NULL! Ikke rart at han ville dra til Leverkusen og skåre 21 mål hittil denne sesongen. Hvordan vi kan selge unna absolutt all offensiv kraft og hente inn to unggutter som vi setter all lit til er helt utrolig. Memphis har ikke slått helt igjennom (veldig god igår, det eneste positive fra kampen spør du meg) og Martial har virkelig stått opp - men det er feil! De skal ikke måtte dra en klubb av Manchester Uniteds kaliber.

 

Fotballen vi spiller er så dårlig at jeg egentlig kan stoppe der. Det er absolutt null giv, null bevegelse, null skudd, null sjanser, null samhandling. Hva faen? Vi er, og da er vi heldig, på 10-plassering i ligaen når det kommer til angrepsspill. Det er mange smålag som er bedre enn oss og det er ikke godt nok. Hvor lang tid skal LVG få på seg til å endre klubben vår til det vi alle ønsker at den skal være? Hvor lenge skal vi slite oss gjennom elendig fotball før det faktisk skjer noe? Jeg begynner å bli piss lei, eller det er litt feil, jeg har begynt å resignere hele jævla klubben. Faens dritt. 

 

Hvor lenge skal LVG få sitte i klubben vår? Klarer han å snu det? Jeg begynner å tvile nå, jeg begynner virkelig å tvile. Hvorfor fikk han sparken i klubber som Barcelona og Bayern? Hvorfor gikk Bayern ut og snakker om verdens kjedeligste fotball under LVG? Det er noe i det og vi er vitne til det nå i klubben vår. Han kjeder motstanderne ihjel sånn at de til slutt slurver litt, helt sykt. 

 

Hva burde vi gjøre da? Først og fremst må vi bruke enda mer penger. Vi mangler en back, en midtstopper, en sentral midtbanespiller (Carrick går i graven snart), en høyreving og en spiss. Det er ikke småtteri spør du meg. En midtstopper kan vi klare oss uten hvis Smalling og Rojo blir faste partnere, men resten trenger vi. Hva burde vi gjøre med manageren? Det kommer helt an på hvor trygt LVG sitter. Det fins flere løsninger på problemer, som jeg mener at vi har, og her er de jeg ser for meg:

 

1) Uaktuelt: Sparke LVG og ansette Giggs ut sesongen, for så å hente en ny manager til sommeren.

2) Aktuelt: Sparke LVG og ansette Giggs ut sesongen og videre.

3) Aktuelt: La LVG sitte til sommeren og hente en ny manager. 

 

Jeg kjenner at jeg blir oppriktig forbanna hvis vi lar Pep gå til City, vi har faktisk en sjanse til å hente han. Mest av alt ønsker jeg Pochettino, men det er en annen sak. Jeg glir mer og mer over på at vi må sparke LVG, men det er ikke vist å kvitte oss med han før vi faktisk har en reel erstatter klar (Giggs eller annen). En ting er sikkert, jeg hater hvordan klubben vår framstår for tiden. De kjeder meg ihjel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kamptråd til morgendagen.

 

Treneren mener han har funnet årsaken til at halve stadion forlot før full tid:

 

“It could also be because of the traffic that they left the stadium a few minutes earlier. There are many reasons to leave a stadium at the last minute. Me, as a manager, when I was looking at matches to analyse our opponent, I have done that [left early] also in the beginning of my years as a manager. Then I would leave the stadium five minutes before the end. You never know what is the reason.”

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...