Espp Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nyttår til alle Man Utd supportere! Håper vi alle kan bli fornøyd med året som kommer nå, uavhengig av hva som måtte skje. Klubben vinner kanskje, klubben taper kanskje alt, men uansett så har vi jo dette forumet hvor vi kan diskutere og rakke litt ned på hverandre. Gøy blir 2016 uansett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Hør hør! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nyttår til dere alle sammen (t.o.m deg President ). Å tape hadde ikke vært like jævlig om det ikke var for dere, men så hadde heller ikke seirene vært like deilige. Ser fram til mange spennende kamper i fremtiden mellom Englands to beste lag gjennom tidene og selvfølgelig rivaleriet som hører med! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nytt år til alle her inne, inkl. deg Kane. Vinn/tap-følelsen er veldig gjensidig. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Liverpool møter United i midten av Januar! Slaget om 4de plassen. Den kampen kunne ikke kommet på ett bedre tidspunkt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Fortsetter vi å spille slik som vi spilte mot Chelsea (og før denne sesongen altså) så passer det veldig bra Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Digg å ta på seg rollen som tapern på midnatt som sitter på fotballforum. Godt nyttår, boys Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg har oppdatert siden non stop, i vente på at noen tok på seg taper rollen. Takk niko. Godt nyttår lads. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Soff gottinår nyta mi! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Ser ingen grunn til at man er taper av den grunn. Selv om jeg ikke er hjemme og er ute på fest, så tar jeg ofte meg selv i å sjekke forumet når jeg pisser eller at det ikke skjer noe! Er jo etter noen år blitt avhengig av forumet... ? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Tar ofte meg selv i å sjekke det virkelige liv. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Nah, sjekker oftere forumet enn mitt virkelige liv Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Godt nyttår United fans Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Går ikke kampen imårra på TV? 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Nah, nix og nei! Arsenal vises i morgen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Lål. Ser det går en i reprise på premium kl 20:30 imårra kveld, om det er samme kamp som gikk tidligere så skal eg vel klare å vente. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Du får holde deg unna internettet så lenge da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Eller benytte muligheten til å slippe 90 minutter med smerte? Er på jobb i morra, problemet for min del er bare at jobben min består av å sitte på mobilen så skal holde hardt å ikke få med seg resultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå