Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ser det koker over med informasjon om at LVG er ferdig som manager straks. Helt klar spekulasjoner, men slikt fører alltid til at en trener må gå. Trist! Enda tristere er det at vi ikke får hentet inn Ancelotti eller Pep som erstattere.

 

Vi for satse på noe nytt da, spørsmålet er om klubben har råd til å feile enda en gang.

 

Trodde du virkelig at overgangen fra så mange år med Fergie ville kun være på 2 år?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange flere poeng ville du forventet å ha i PL nå?

Med planleggingen, forbruket og utskiftingen av troppen burde vi ha en bedre sesong i år enn i fjor, det har vi ikke. Det er direkte svakt og skuffende. 

 

Hvor mange poeng vi burde ha? 30++ skulle da vel bare mange når vi har hatt mulighet til å ta 51 poeng. Så kan vi alltids dra opp kortet om hvor tett og vanskelig det er, bare se på City, Arsenal og Chelsea (dårlig eksempel?..), men det mener jeg ikke er godt nok. 

 

Jeg er en av de mest positive til LVG, men jeg har alltid ment at vi må se en klar progresjon og jeg mener at året i år er et enormt tilbakesteg. Vi ser ikke solide ut defensive (de 3-4 siste kampene) og vi skårer enda ikke mål. Fotballen er verre å se på, laget ser helt umotiverte ut til tider, Rooney spiller hele tiden, byttene henger ikke på greip.

 

Jeg forstå ikke hva LVG ønsker. Jeg ser ingen rød tråd. Mannen har gjort et formidabelt arbeid, men han er ikke fredet. Når man spiller elendig burde man i det minste være litt ydmyk, noe jeg forsåvidt syns han var i dag da. 

 

 

 

 

Veldig teit og dårlig formulert. Det koker blant fansen og det virker som at det blir mer og mer roping om at han må gå. Redcafe, Reddit og andre forum. 

Lenke til kommentar

For å sette det mer på spissen, så kan jeg si det er ikke akseptabelt å være:

- 9 poeng bak Leicester etter 17 kamper

- Like mange poeng som Tottenham etter 17 kamper

- Like mange poeng som Crystal Palace etter 17 kamper(!!!!!!).

 

Det er for svakt til å være en storklubb som kaster rundt seg med penger. Vi er faktisk en stor klubb eller skal vi bare nedjustere forventningene sånn at vi godtar at vi faller slik andre klubber har gjort? 

Lenke til kommentar

 

Hvor mange flere poeng ville du forventet å ha i PL nå?

Med planleggingen, forbruket og utskiftingen av troppen burde vi ha en bedre sesong i år enn i fjor, det har vi ikke. Det er direkte svakt og skuffende. 

 

Hvor mange poeng vi burde ha? 30++ skulle da vel bare mange når vi har hatt mulighet til å ta 51 poeng. Så kan vi alltids dra opp kortet om hvor tett og vanskelig det er, bare se på City, Arsenal og Chelsea (dårlig eksempel?..), men det mener jeg ikke er godt nok. 

 

Jeg er en av de mest positive til LVG, men jeg har alltid ment at vi må se en klar progresjon og jeg mener at året i år er et enormt tilbakesteg. Vi ser ikke solide ut defensive (de 3-4 siste kampene) og vi skårer enda ikke mål. Fotballen er verre å se på, laget ser helt umotiverte ut til tider, Rooney spiller hele tiden, byttene henger ikke på greip.

 

 

30++ er veldig lett å si. Forventet du å være på førsteplass med 40 poeng nå eller ville 32-33 likt Arsenal/City vært akseptabelt? Leicester er et crazy unntak denne sesongen. Det er ikke noe å se på som et referansepunkt.

 

Det er for svakt til å være en storklubb som kaster rundt seg med penger. Vi er faktisk en stor klubb eller skal vi bare nedjustere forventningene sånn at vi godtar at vi faller slik andre klubber har gjort? 

 

Når man er i overgangsperioder i livet hender det ofte at man må justere forventninger, ja.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Og der kom "City/Arsenal" kortet igjen, forventet nesten det. At City og Arsenal er ustabile er ikke vårt problem og ikke noe vi skal sammenlikne oss med. Vi spiller elendig uavhengig av hvordan de presterer. At Leicester leder tabellen sier noe om hvor forbanna elendig ligaen vår er blitt, men igjen, det er en annen diskusjon.

 

Vi har prestert for dårlig og jeg mener at vi burde være nært en vinst på 60%. 

 

Edit: Tingen er ikke bare at vi ikke vinner nok. Vi spiller dårlig og kjedelig fotball. LVG gjør i tillegg bytter som ingen forstår, seriøst, ingen forstår de! Så kan vi spørre om hvorfor Schneiderlin sitter på benken? Vår beste midtbanespiller jo og selve balansen defensivt. I starten av sesongen når absolutt ingen klarte å bryte oss ned, ja da spilte Schneiderlin. Det plager meg også at Young har måtte se kamper fra benken de siste tiden, spilte i dag da, men jeg forstår bare ikke helt hva LVG gjør for tiden.

 

Mangelen på progresjon og stagnasjon sier meg at noe er galt. Laget ser dårligere og dårligere ut, det er ikke riktig, uahengig av hvor mye vi sliter etter SAF. Vi har hatt en fin kurve under LVG helt til årets sesong, ting ser ikke bedre ut nå enn i fjor, det ser verre ut. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Here we go again, det er ok å tape mot Bournemouth, det er ok å tape mot Norwich, det er ok å ryke ut av den letteste gruppen i CL, det er ok å ryke ut av Ligacupen mot fuckings Middlesbrough, det er ok å bare score 8 mål på 2 måneder, alt er ok fordi vi ikke har Ronaldo, Bale og Benzema eller noen i nærheten. Vi har tross alt bare brukt 3 milliarder siden ifjor sommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...