LasseGL Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Mhm enig i dere alle angående Heinze saken. dessuten vill INGEN selge sin spiller frivillig til sin naboklubb, rivalisering er å blir rivalisering! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Evra er alt det Heinze burde vært. Lojal til klubben, historien og fansen! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Fy faen, Heinze gjør meg virkelig kvalm. Han må som nevnt være tilbakestående! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 >> Fuck deg, forbanna cunt. Håper vi møter Real i CL, og noen knekker bena hans tvert av, tar gjerne en 3-kampers karantene på en av spillerne våre, lett. Rolig nå. Ikke snilt.. Men herregud for en latterlig spiller... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 >> Fuck deg, forbanna cunt. Håper vi møter Real i CL, og noen knekker bena hans tvert av, tar gjerne en 3-kampers karantene på en av spillerne våre, lett. Rolig nå. Ikke snilt.. Men herregud for en latterlig spiller... Han fortjener det, rett og slett. Glad han kom seg til helvete vekk fra klubben. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Kunne godt tenkt meg han som skoknyter for U16 laget. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ingen fortjener å få beina knekt av tvert. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 En illojal forræder som fortsatt etter 3 år ikke hadde skjønt noe fortjener hvertfall å få knekt noe. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hah! Hva skal vi med en sånn cunt når vi har Evra ? Nei, gjør meg nada at han har forsvunnet. Syntes han dreit seg ut defensivit titt og ofte. Greit annet valg dog, men klarer oss vi. Om jentungen brekker beinet, feller jeg ingn tåre Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Han var solid før skaden, men etterpå så gjorde han mye feil. Kansje han ikke tålte konkurranse fra Evra Gjør ikke meg noe om noen knekker beina på han, uansett om vi møter han i kvartfinale eller ikke Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Synes Heinze er veldig sympatisk jeg, og skjønner godt at han er bitter. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 En illojal forræder som fortsatt etter 3 år ikke hadde skjønt noe fortjener hvertfall å få knekt noe. enig....brenn i hælvete... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Jada jada...det var da voldsom til hat da. Let it go Edit:Leif Endret 15. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg synes at Heinze ødela for seg selv, fra å være årets spiller, til årets Judas. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Tja, volsomme personangrep mot Heinze gjør det ikke noe bedre..Men for all del, brekker han alle bein han har i kroppen en kamp og ødelegger karrieren sin så er ikke jeg den som faller en tåre Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 For en utrolig idiotisk ting å si. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Mer sansynelig at han brekker et bein på banen enn alle, for at alle beina skal brekkes, må hele ManU løpe og dra i hvert sitt bein....Og det er ikke så utrolig sannsynlig Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ikke morro å lese, men synest vi skal huske at vi har en del som har gått til oss på en lignende måte. Hargreaves og Saha for eks. selv om Heinze gikk hakket lengre med å saksøke klubben. Jeg synest han burde få dra til scouserene jeg. Angående Judas så er det vel ingen som slår Sol Cambell. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Lignende måte? Fulham og B.Munchen? At klubben ikke er villig og selge er noe helt annet enn at en United-spiller vil til Liverpool. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Faen, som jeg gleder meg til imorgen. Gleder meg så ufattelig mye, noen andre United fans som gjør det ? Håper på dette laget: --------------VDS-------------- -Brun-Ferdinand--Vidic-Evra -Ron-Carrick-Anderson-Giggs -------Rooney--Tevez--------- Er mulig at jeg vil kanskje ha Hargreaves istedenfor Anderson i denne kampen, men greier meg ikke å bestemme meg. Så jeg puttet bare inn Anderson :=) Endret 15. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå