Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.goal.com/en/news/12/spanish-football/2010/06/01/1952469/louis-van-gaal-is-the-hitler-of-brazilian-players-brazilian

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3148646/Louis-van-Gaal-doesn-t-like-South-Americans-Manchester-United-stick-Angel-di-Maria-says-Diego-Forlan.html

 

Henter artikler fra to gode kilder..

 

Samtidig tror jeg Pep kan være litt av samme skole. Han liker riktig nok lek med ball, men han kastet også ut Ronaldinho på grunn av lite sporslig fokus. 

Lenke til kommentar

Det mest positive med Pep i forhold til andre managere må være at han har nogenlunde lik tilnærming til spillestil som Van Gaal.

 

Mange managerbytter på kort tid er uheldig når de skal gjøre rokkeringer i spillere, spillestil og støtteapparat. Nå har vi i tillegg vært gjennom et generasjonsskifte som gjør at oppbyggingen tar tid. 

 

Van Gaal har gjort det som forventet hittil etter min mening, bortsett fra den siste tiden. Uten alle skadene i forsvaret og midtbanen tror jeg vi hadde vært videre i CL og på andreplass i PL, til tross for at vi spiller ganske kjedelig for tiden.

Lenke til kommentar

Tror Van Gaal har det "i seg", men av ulike grunner har han ikke fått det til i det siste. Folk husker kanskje sist sesong da United spilte fletta av Tottenham, Liverpool og City på rappen? Raskt angrepsspill, gode bevegelser og en offensiv tilnærming. Mon tro hvorfor vi ikke ser de tendensene i denne sesongen..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Alle kommer til å dra videre relativt raskt. Det har blitt en del av den moderne fotballen. Managerene bytter klubber ofte slik som spillerne. Det er bare å legge bort tanken om at en hvilken som helst etablert verdensklassemanager kommer til å bli i klubben lenge.

Planen med LvG var uansett 3 år. Hvis Pep tar over så vil han bygge videre på det LvG startet. Kanskje til og med etablere en filosofi som igjen kan bygges videre på etter at han drar.

 

Hvis vi skal ha en og samme manager i for eksempel ti år med suksess på øverste nivå så må det gjøres på gamlemåten slik som det var med Sir Alex. Han hadde vel ikke noe særlig forhold til klubben før han kom, men nå er han på neste hver eneste kamp.

Eller så kan man satse enda mer og hente en fra egne rekker som ikke har noe særlig med erfaring fra tidligere, Giggs altså. Han er den eneste som jeg kan tenke meg at gjerne kunne ha vært manager i mange, mange år.

Lenke til kommentar

Håper du er sarkastisk. Om folk synes fotballen til LvG er jævlig, så er ikke akkurat bussfotballen til Mourinho så mye bedre. Kontroversiell fyr som alltid havner på kanten med eierne/styret i klubben. En mann med brukken rygg som nettopp har fått sparken for andre gang i samme klubb tror jeg ikke er helt egnet til å ta over en klubb som Manchester United, i hvert fall ikke nå.

Lenke til kommentar

E:

Nå må vi ut å være handlekraftige, og dette er første gang jeg sier det:

- Spark LVG og ansett Mourinho ASAP! Det er en mann som vil sitte så lenge han får lov og vi blir å vinne med han som trener. Digger den mannen!!

 

Hent Mourinho, NÅ!

 

 

Mellom Moruinho og Pep så går jeg for Pep. Mindre kaos. Da er det verdt å vente til sommer.

 

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...