Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heller Eagles enn Nani.

Helt uenig. Nå skal det sies at jeg ikke liker Nani spesielt godt og har liten tro på at fyren kommer til å bli "the next big thing," men at han har mye større potensiale enn Eagles er det for meg ingen tvil om. Enig med NightKeeper over her...

Edit: eller mente du heller å selge Eagles enn Nani? Ser jeg muligens kan ha lest litt fort. I såfall: sårry :whistle:

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Virker som Lfc supporterene bryr seg mer om søndagens kamp enn vi. Selvfølgelig siden de er totalt ute å sykler om de taper og Arsenal vinner.

Nøkkelen til søndagens kamp er egentlig ikke å falle for den sedvanlige diamantformasjonen på midtbanen Benitez bruker mot United. Forsvaret vårt stoppet Chelsea, og Arsenal sånn noenlunde. Så Liverpool bør ikke by på mye mer problemer. I angrep overgår de tekniske ferdighetene på United Liverpools forsvar over hele linja. Carragher og Hyppia skal slite hardt om United kommer igang med det offensive spillet. Å spesielt om Ronaldo og Evra får kombinere på kant. Håper også at Rio blir brukt mer offensivt isteden for Brown i denne kampen.

Største trusselen på Liverpool mener jeg er uromomentet Gerrard å så klart jævla Torres. Vingene skal kunne stoppes greit av Evra og Brown.

Lenke til kommentar

Hehe ja, merker nervøsiteten i Pool-leiren nå. Snakker jo om "et par mål fra Torres og et par fra Gerrard."

For oss er det ingen krise med uavgjort eller tap. For Liverpool vil tap/uavgjort gjøre at dem er sånn nogenlunde ute av gullkampen, en kamp jeg ikke akkurat frykter dem i.

Lenke til kommentar
Heller Eagles enn Nani.

Tror Nani har større potensial enn Eagles. Tror det er flere som er enige med meg i denne saken. Nani er ett år yngre enn Eagles, men har spilt mer for førstelaget og han har bare vært i klubben i noen måneder. Tror ikke Eagles har noen fremtid i United, selv om han har en del potensiale.

Vi betalte vel £14 mill pund for Nani. Prislappen på Eagles er betydelig mindre.

Lenke til kommentar

Såklart vi er med i toppen! Topp laget som faller av i juletidene blir Arsenal. Blir Chelski og United som til slutt kjemper om gullet, og det er i mine øyne liten tvil om hvem lag som er best av de to (Man Utd that is)

Jeg tror på både PL og CL gull i år.

den evige optimist :closedeyes:

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Gabriel Heinze will watch his old Manchester United team-mates on TV tomorrow, still furious that his former club denied him a move to Liverpool.

Heinze is at Real Madrid now after United refused to let him go to Anfield in the summer.

Last night he told Sportsmail he is still bitter, saying: "I still do not understand the real motives of United and think the whole thing set a bad example for football.

"It is incredible that in the modern age — in the 21st century — there exists a situation where United will not sell to Liverpool.

"I only have good memories of the supporters and my team-mates but I would rather not give my opinion about the directors." Although there was nothing in Heinze's contract that prohibited him from moving to Liverpool, when he appealed to the Premier League in August they ruled that United did not have to sell him to the Anfield club.

The 29-year-old Argentina left back insists that he is happy at Madrid but admits that he would love to knock United out of the Champions League. He added: "I really wanted to play for Liverpool but it is forgotten.

"During the summer I dreamed of playing in Anfield but the reality was different.

"I don't think often about revenge but it is certain that I want to play against Manchester United in the Champions League.

"That would be a big match and one without a clear favourite. But I would fancy Real.

"Manchester United never believed a big-name club would ever want me but I have proved them wrong and now I can't ask for anything more.

"This has just begun and there's a lot more to lay on the line."

>> Fuck deg, forbanna cunt. Håper vi møter Real i CL, og noen knekker bena hans tvert av, tar gjerne en 3-kampers karantene på en av spillerne våre, lett.

Lenke til kommentar
Forstår han ikke at han driter seg bare enda mer ut? Han var publikumsfavoritt, han ga alltid alt for klubben, ofret seg i alle dueller osv. så plutselig vil han til Pool. Håper vi trekker Real i kvart'n slik at en viss Gaz kan knuse et par bein.

Han er mentalt tilbakestående tydligvis. Publikumsfavoritt i sin første sesong. Skadet i hele sin andre, supporterne står back han, roper "Argentina, Argentina", osv kommer han med noe slikt piss. Fy faen, han fikk jo spille 30 kamper i fjorårssesongen. Forbanna idiot altså, jævla fitte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...