Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mata har virkelig vært elendig i det siste.

Skjønner jeg godt. Selvtilliten hans kan ikke akkurat være skyhøy når selveste Fellaini får spille i tierrollen som er Matas beste posisjon

Ikke prøv deg, Mata lå og koste seg godt og lenge inne i tierrollen i dag. 

Mata var ikke uheldig eller slurvete i dag. Han ødela rett og slett majoriteten av angrepene våre. Jeg gå enda lengre. Jeg vet faktisk ikke om jeg har sett en United-spiller levere en så dårlig kamp de siste fem årene som Mata gjorde i dag. Det var regelrett avføring.

Endret av Amoralsk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mata har virkelig vært elendig i det siste.

Skjønner jeg godt. Selvtilliten hans kan ikke akkurat være skyhøy når selveste Fellaini får spille i tierrollen som er Matas beste posisjon

Ikke prøv deg, Mata lå og koste seg godt og lenge inne i tierrollen i dag.

Mata var ikke uheldig eller slurvete i dag. Han ødela rett og slett majoriteten av angrepene våre. Jeg gå enda lengre. Jeg vet faktisk ikke om jeg har sett en United-spiller levere en så dårlig kamp de siste fem årene som Mata gjorde i dag. Det var regelrett avføring.

Jada men det er jo fordi han trekker inn i banen, noe han gjør hver kamp fordi han ikke eier fart til å utfordre på kant i det hele tatt. Problemet er vel heller ikke at han ikke fikk spille i tierrollen idag, han hadde sikkert vært like shite idag da uansett, men at han nesten bestandig må være kantspiller selv om det ikke er hans beste posisjon.

På kant har man et mye større defensivt ansvar, og der er jo Mata fraværende. I tierrollen med to sittende midtbanespillere bak seg vil han få en mye friere rolle som passer han bedre. Det er jo der han er best.

Men enig at han var en bøtte med drit idag. Hans verste i United trøya så langt

Lenke til kommentar

Nei, der er jeg totalt uenig. Det er ikke bedre å være realistisk og fortelle en tropp at de ikke er gode nok. Pedagogikk er enormt i sport og det er direkte ødeleggende å høre sjefen sin gjentatte ganger si at man ikke er god nok.

Dette ville aldri SAF gjort og er i mine øyne veldig veldig dumt.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Det er ingen som forventer at vi skal vinne CL... Men jeg hadde forventet at vi kom til å gå videre fra gruppespillet. I hvert fall når gruppen vi havner i er såpass enkel (sammenliknet med mange andre).

Av den grunn tolker jeg denne uttalelsen som et forsøk på å beskytte seg selv mot den kritikken som vil komme når vi (antakelig) ryker ut nå på tirsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...