Bandidos-Pelle Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Herlig med Rånni ute. Klarer vi ett poeng nå, mon tro! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Aldri herlig med spillere for favorittklubben min skadd spør du meg. Får vi en skade på en offensiv spiller til så begynner vi å bli veldig tynne fremover også. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 It's for the greater good. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Det viktigste er at vi vinner, og sjangsen for det er større uten rooney. Derfor er det bra. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Spillerbørs:De Gea - 6.5 McNair - 5.5 Smalling - 6 Blind - 6 Darmian - 4.5 Schweinsteiger - 6 Schneiderlin - 6 Mata - 1 Martial - 5.5 Fellaini - 5.5 Lindgard - 5.5 Memphis - 7 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Mata har virkelig vært elendig i det siste. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Herlig poeng! Enda en deilig 0-0 på hjemmebane. Kanskje vi kan holde nullen i begge ender resten av sesongen? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Mata har virkelig vært elendig i det siste. Skjønner jeg godt. Selvtilliten hans kan ikke akkurat være skyhøy når selveste Fellaini får spille i tierrollen som er Matas beste posisjon 2 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Herlig poeng! Enda en deilig 0-0 på hjemmebane. Kanskje vi kan holde nullen i begge ender resten av sesongen? Første lag som slår rekord både i færrest baklengst og scorede mål på en sesong. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Mata har virkelig vært elendig i det siste. Skjønner jeg godt. Selvtilliten hans kan ikke akkurat være skyhøy når selveste Fellaini får spille i tierrollen som er Matas beste posisjon Ikke prøv deg, Mata lå og koste seg godt og lenge inne i tierrollen i dag. Mata var ikke uheldig eller slurvete i dag. Han ødela rett og slett majoriteten av angrepene våre. Jeg gå enda lengre. Jeg vet faktisk ikke om jeg har sett en United-spiller levere en så dårlig kamp de siste fem årene som Mata gjorde i dag. Det var regelrett avføring. Endret 5. desember 2015 av Amoralsk 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Kamptråd Rooney ute. Hva er tjukken ute med? Fedme? Imponerende Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Mata har virkelig vært elendig i det siste.Skjønner jeg godt. Selvtilliten hans kan ikke akkurat være skyhøy når selveste Fellaini får spille i tierrollen som er Matas beste posisjon Ikke prøv deg, Mata lå og koste seg godt og lenge inne i tierrollen i dag. Mata var ikke uheldig eller slurvete i dag. Han ødela rett og slett majoriteten av angrepene våre. Jeg gå enda lengre. Jeg vet faktisk ikke om jeg har sett en United-spiller levere en så dårlig kamp de siste fem årene som Mata gjorde i dag. Det var regelrett avføring. Jada men det er jo fordi han trekker inn i banen, noe han gjør hver kamp fordi han ikke eier fart til å utfordre på kant i det hele tatt. Problemet er vel heller ikke at han ikke fikk spille i tierrollen idag, han hadde sikkert vært like shite idag da uansett, men at han nesten bestandig må være kantspiller selv om det ikke er hans beste posisjon. På kant har man et mye større defensivt ansvar, og der er jo Mata fraværende. I tierrollen med to sittende midtbanespillere bak seg vil han få en mye friere rolle som passer han bedre. Det er jo der han er best. Men enig at han var en bøtte med drit idag. Hans verste i United trøya så langt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/car-eoke-anthony-martial-manchester-6958412 Den neste Johnny Cash. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Herregud. At de lager en sak av at Martial lager to lyder i bilen Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Meanwhile in Wolfsburg... https://streamable.com/5qpc De gikk forøvrig på sitt første hjemmetap på nesten to år. Jeg tror det kommer til å bli meget vanskelig å slå dem til uka. Endret 6. desember 2015 av Kammizez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Kamptråd til tirsdag. Motiverende ord fra manageren før kampen: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Bedre å være realist enn ekstrem optimist? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Nei, der er jeg totalt uenig. Det er ikke bedre å være realistisk og fortelle en tropp at de ikke er gode nok. Pedagogikk er enormt i sport og det er direkte ødeleggende å høre sjefen sin gjentatte ganger si at man ikke er god nok. Dette ville aldri SAF gjort og er i mine øyne veldig veldig dumt. Endret 6. desember 2015 av Espp Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Det er ingen som forventer at vi skal vinne CL... Men jeg hadde forventet at vi kom til å gå videre fra gruppespillet. I hvert fall når gruppen vi havner i er såpass enkel (sammenliknet med mange andre). Av den grunn tolker jeg denne uttalelsen som et forsøk på å beskytte seg selv mot den kritikken som vil komme når vi (antakelig) ryker ut nå på tirsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå