Comma Chameleon Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Blir spennende med Neville i Valencia. Av de gamle "gutta" har jeg kanskje mest troa på at han har intelligensen som skal til for å bli en suksessfull manager. Samtidig, en ting er å lire av seg smarte ting på TV, en helt annen ting er å implementere smarte ting i et lag og få det til å fungere. Selv om man er god på det første er man ikke nødvendigvis god på det andre. Enig med deg! Det blir spennende å se. Hans analyser har vært kanon å se på, og han kan nok bruke 'blikket' og forståelsen sin for å skape god taktikk. Men det er jo igjen lettere å være etterpåklok og kritisere/rose andre enn å skape noe bra selv. Håper virkelig han får det til, selv om jeg blir å savne analysene hans hvis han bare blir trener og dropper alt av slikt arbeid fra nå av. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Merkelig valg, men har vell med at Lim eier store deler av Valencia (om ikke hele?) og er en av eierne av Salford. Her tror jeg det blir ett skikkelig mageplask for Neville, tror ikke han er klar for dette Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Men faen, innså akkurat at vi nå kommer til å sitte igjen med Carragher i Sky studio Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Synes han gjør en god jobb jeg? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Det er fordi Neville gjør han god. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Det er jo sant. Neville har lang monolog om hvorfor ting er slik og slik; Carragher gjentar det siste som blir sagt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Haha, ofte ja. Carragher er til tider god han også, da. Men han er ikke noe særlig uten Neville egentlig. De to utfylte hverandre veldig bra der Carragher var den subjektive og "følelsesrike" mens Neville var mer objektiv og analytisk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Carragher er flink han og. Mye bedre en Henry, som ikke har imponert meg noe særlig. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Rojo kan miste flere uker med en skulderskade Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Blitt nesten som Arsenal vi;/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Uniteds nye sponsor burde bli Sætre, for det begynner å bli litt mye synes jeg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Uniteds nye sponsor burde bli Sætre, for det begynner å bli litt mye synes jeg. De sponser allerede Arsenal. Wenger er brand ambassador. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Chicharito månedens spiller i Tyskland, genistrek å selge han. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Er vel mer genistrek og ikke erstatte han. For ikke å snakke om alle de andre offensive spillerne som Kagawa, Di Maria osv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 KamptrådRooney ute. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Helt greit med Rooney pause, Herrera skulle jeg gjerne sett tilbake. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Vi har sett litt hawaii ut uten Rooney, mer åpne bakover men også mer sprut framover. Mer underholdende, men også større risiko. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Kamptråd Rooney ute. Hva er tjukken ute med? Fedme? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 [bilde] Hva er tjukken ute med? Fedme? Rolig nå 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå