Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Lvg går jo av uansett i 2017. Han kommer ikke til å sitte i årevis. Bedre å få inn en relativt ung manager som kan forme det unge laget vi har for øyeblikket. Så nei, det er ikke en motsigelse.

Hva er det sterkeste resultatet: 1-1 mot Leicester eller Norwich?

Ikke spesielt sterkt noen av de.

Det finnes mange klubber der ute som du kan "støtte" om du bare vil være fan av klubber som vinner alt hvert eneste år.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir bare mer og mer sjokkert over hvordan Valdes er blitt behandlet i klubben. Uansett hvor mye han ikke ville spille for reservelaget, så hører ikke den utstøtingen han er utsatt for noensteds hjemme.

Unicef du tenker på nå, ikke sant?

Høres rart ut.

Lenke til kommentar

Jeg blir bare mer og mer sjokkert over hvordan Valdes er blitt behandlet i klubben. Uansett hvor mye han ikke ville spille for reservelaget, så hører ikke den utstøtingen han er utsatt for noensteds hjemme.

Helt enig. Makan til uprofesjonalitet fra Van Gaal sin side. Rart at spillerorganisasjonen ikke har grepet inn og gjort noe. 

Og hva er "noe"?

Lenke til kommentar

Lvg går jo av uansett i 2017. Han kommer ikke til å sitte i årevis. Bedre å få inn en relativt ung manager som kan forme det unge laget vi har for øyeblikket. Så nei, det er ikke en motsigelse.

Hva er det sterkeste resultatet: 1-1 mot Leicester eller Norwich?

Ikke spesielt sterkt noen av de.

Det finnes mange klubber der ute som du kan "støtte" om du bare vil være fan av klubber som vinner alt hvert eneste år.

Hvis jeg ville det, så hadde jeg forlatt United for lenge siden. Hvis det er alt du har å komme med, så kan vi bare avlsutte diskusjonen. Synd at det alltid ender i "støtter du ikke alt som har med United å gjøre, så er du plastikk og kan dra til helvete". 

Lenke til kommentar

Ja, han har vært mye bedre for England. Mot Frankrike for et par uker siden var han helt vill, og klart banens beste. Med både mål og assist samt to i stengene. Han spiller i en litt ulik rolle ute til høyre hvor han oftere er rettvendt og får litt mer rom.

Jeg står på det jeg har sagt hele tiden, at Rooney fortsatt har et ganske bra nivå, men at han ikke kommer til sin rett i Van Gaal sitt system. Selvsagt har han blitt dårligere også, men spillestilen har en del av skylda.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Hvis Gary Neville leverer med Valencia, så ser jeg ikke bort i fra at han kan ta over etter Van Gaal. Men alt ligger i kortene for at Giggs blir den neste manageren.

Jeg er uansett ikke for at Manchester United bør ha noe Class of 92 greier. Jeg mener Giggs eller Neville bør ta over ette Van Gaal, og bygge lag med sine egne folk. 

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Å ha en av class of 92 som manager i united må gi et gigantisk dilemma for enkelte fans her inne. På en side er det drømmemanageren, på den andre side vil de ha særdeles lite erfaring og ha veldig liten sjanse for å gjøre det noe bra. Topp 4 og champions league ville brått blitt veldig vanskelig.

Lenke til kommentar

Blir spennende med Neville i Valencia. Av de gamle "gutta" har jeg kanskje mest troa på at han har intelligensen som skal til for å bli en suksessfull manager. Samtidig, en ting er å lire av seg smarte ting på TV, en helt annen ting er å implementere smarte ting i et lag og få det til å fungere. Selv om man er god på det første er man ikke nødvendigvis god på det andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...