Espp Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Jeg ønsker meg en kamp med ett eller tre poeng og ingen skader. Det siste vi trenger nå er flere skader. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Flere er tilbake innen kort tid heldigvis. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Jupp, og godt er det. Sykt kjedelig at Herrera gikk ut med strekk. Helt klart en av våre viktigste spillere. Mangler bare at Mike ryker mot PSV, da blir det offisielt krise i klubben i min bok! E: mobilen min er helt krise. I tillegg har jeg vel en kraftig dysleksi siden jeg ikke merker feilene før etterpå.. Endret 24. november 2015 av Espp Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 nja krise blir det vel ikke, men Mike er viktig han. Forsvaret vårt er rått for tiden. Måtte det forsette. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Mike og DDG er vel de viktigeste spillerene i laget ppd. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Rooney, Mata, Wilson og Martial var tilbake på trening i dag. Schweinsteiger manglet. Om det er en skade får vi vite halv fem (pressekonferanse). Ingen Herrera, Carrick eller Jones. Endret 24. november 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Schweini hadde bare hviledag. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Basti er konge. Jeg er i hans fanklubb. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) En på Red Army Oslo-gruppa som har tatovert dette Sorry hvis det er en av dere her inne.. Endret 25. november 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Logoen er fin, men det det var overkill. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Logoen egner seg ikke som tatovering, dessverre. Spurs sin er et eksempel på en logo som estetisk sett funker. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Hvis man tar med bare djevelen så er det ikke så verst. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Det egner seg iallfall ikke når det er såpass dårlig gjennomført.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 En på Red Army Oslo-gruppa som har tatovert dette Skjermbilde 2015-11-25 kl. 16.53.12.png Sorry hvis det er en av dere her inne.. Red Army Oslo er en gruppe full av mongiser. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 En på Red Army Oslo-gruppa som har tatovert dette Skjermbilde 2015-11-25 kl. 16.53.12.png Sorry hvis det er en av dere her inne.. Red Army Oslo er en gruppe full av mongiser. True dat. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Få fotball-logoer som egner seg egentlig. Ta heller feks en rød djevel, en fugl (Liverpool, Tottenham), en løve (Chelsea), noen ulver (Roma), eller lignende. Kombinerer man det med noe annet, så blir det i mine øyne enda mindre harry. Det er dog min mening. Om du synes klubben din er så viktig at du setter den over hele nakken har jeg ingen kritikk mot det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 En tendens jeg bare merker mer og mer av når jeg ser United-kamper med gutta er at det holdes en samtale gående og at folk har mer fokus på samtalen enn TV-skjermen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Er jo ikke så rart det, er jo dritkjedelig å se United matcher i år. Akkurat samme her forøvrig. På lørdag satt vi tre karer å kun snakket oddsen på firerunda når Utd var i aksjon. Og det var en av våre "bedre" matcher i år. Helt ærlig var jeg mer engasjert når Moyes var manager. Mistforstå meg rett, LVG har gjort ekstremt mye bra (kvittet seg med bøssespillere og innført lagspill i et lag som ikke hang sammen) men det er altså så forjævelig kjedelig å lide seg gjennom kamp etter kamp. Har vi tre-fire ordentlige sjanser i en kamp nå kaller vi den vellykket. Kommer til å feire med en rundtur på polet når LVG er borte. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Forskjellen på Moyes og Van Gaal er at vi TAPTE disse kampene under Moyes. Så kan man jo sikkert si at gårsdagens U var det samme som et tap, da.... Problemet er fortsatt ikke Van Gaal. Hans største feil var å ikke signere flere angripere i sommer. Om det bør være grunnlag for sparken, so be it. Men angriperne våre er for unge og ustabile. Martial, Lingard, Memphis (som samlet burde hatt 2-3 mål i går) har lov til å være varierende, det er de tre etablerte angriperne våre (Fellaini, Rooney, Mata) som ikke presterer bra nok over tid. That being said, å selge dem gjør jo bare alt verre. Det må nok kjøpes i januar, for at vi skal vinne noe i år. Det MÅ da være mulig å få tak i noen knallspillere over nyttår. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Problemet er jo Van Gaal. Det er hans ansvar at vi er dekket i alle posisjoner, og vi er så latterlig tynne på topp. "Alle" forutså jo at dette kom til å skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå