Chicharito Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 ...Manchester United's opponents will also be drawn from Schalke, Olympiakos, Lyon or Fenerbahce... Hvem ønsker folket å møte? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 ...Manchester United's opponents will also be drawn from Schalke, Olympiakos, Lyon or Fenerbahce... Hvem ønsker folket å møte? Vi kan møte Schalke, Celtic, Olympiakos, Lyon, Fener.... Ikke så altfor hardt, slipper storlagene. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvis du tenker på den ene kampen mot Coventry når du sier "cuper og ligaen" skjønner jeg det heller ikke siden stort sett alle som var på banen da spilte LANGT under pari. Tenker ikke på den nei, jeg så ikke den kampen. Men Eagles har aldri vært spesielt god utenom noen få kamper, Richardsson hadde også noen gode kamper, men vi kan vel alle være enige om at vi gjorde riktig i å selge han. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fy faen for noen drømmemotstandere Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Celtic hadde passa bra, battle of britain! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Celtic hadde passa bra, battle of britain! Tja, heller Celtic enn Lyon, men vet ikke om Celtic er det letteste laget akkurat.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg ønsker vel ikke å møte Lyon men de lagene der er greie. Ikke for å være arrogant men sånne lag må vi slå om vi vil være i kvartfinale. <Richardsson hadde også noen gode kamper, men vi kan vel alle være enige om at vi gjorde riktig i å selge han. Vanskelig å si om det var riktig eller ikke. Om Kieran hadde fått fast plass ei stund så tror jeg han hadde hevet seg. Slik som han gjorde i West Brom. Mange spillere reagerer veldig posetivt på spilletid. Se på lillebror Neville som er blitt en nøkkelspiller for et Everton som har gjort det bra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvis du tenker på den ene kampen mot Coventry når du sier "cuper og ligaen" skjønner jeg det heller ikke siden stort sett alle som var på banen da spilte LANGT under pari. Tenker ikke på den nei, jeg så ikke den kampen. Men Eagles har aldri vært spesielt god utenom noen få kamper, Richardsson hadde også noen gode kamper, men vi kan vel alle være enige om at vi gjorde riktig i å selge han. Eagles har enda ikke spilt fulle 90min i en ligakamp, å har hatt hva 3 innhopp i år? Ifjor startet han en. Vet ikke hvilke kamper du har sett, men om det ikke er reservelaget så vet jeg ikke hva du baserer deg på å hvilke kamper du har sett som har vært dårlig av han. Richardson hadde forresten opp mot 40 kamper bare i ligaen for United. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kanskje en grunn til at Eagles ikke har fått spilt så mye. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Eagles = Et talent, men ikke stort nok for Man Utd. Vedder skrotten min på at han lider samme skjebne som feks Liam Miller mfl. Ender opp i et jumbo lag i premier leauge eller evt championship. Av unge spillere på United, så er Anderson helt klart den med størst potensiale. Syntes han er god nok for en fast plass pr dags dato også, han har vært en av Uniteds beste i år. En spiller som kan skape mye hodebry for Liverpool. Nå er det ikke lenge igjen folks. Søndag Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kanskje en grunn til at Eagles ikke har fått spilt så mye. Det er det, han heter Ronaldo, du har kanskje hørt om han??? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Eagles kan ikke spille på venstre? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Alle vingane i United kan jo spele både på høgre og venstre. Trur eg har sett Eagles på begge. Sannsynligvis så vil han få sjangsen fleire gangar i år, men det er viktig for han å virkelig ta vare på sjansane sine, for det er ikkje sikkert han har så mykje meir enn i år og kanskje neste år for å overbevise. Det kan jo hende at dei som ser han kvar dag har litt større innblikk enn oss i kva potensiale han sitt inne med, men mtp dei vi kan bruke pr i dag på vingane så må han opp nokre hakk før han er eit seriøst alternativ til fast plass. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Eagles er i en litt vanskelig situasjon. Han har mange foran seg på midtbanen. Han er best sentralt men har Scholes, Carrick, Hargreaves, Anderson, O'Shea og Fletcher foran seg. Synest nok at et utlån hadde vert å foretrekke. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det ville nok vere ei muligheit. Om han kunne få seg eit låneopphald hos ein av toppklubbane i championship eller noko. Han vil nok ikkje få ein sentral midtbaneplass på united, det skal mykje til for å utkonkurrere nokon av dei som står før han i køa der. Og når vi har såpass mange gode spelarar i den posisjonen så blir det vanskelig. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Når det gjelder united's motstander i 1/8 finalen så håper jeg mest på Fenerbache. Tror de er greiest motstand. Så kan de andre lagene få så ut hverandre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg tror vi tar Liverpool, og drømmer om reprise fra 2003. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Eagles er i en litt vanskelig situasjon. Han har mange foran seg på midtbanen. Han er best sentralt men har Scholes, Carrick, Hargreaves, Anderson, O'Shea og Fletcher foran seg. Synest nok at et utlån hadde vert å foretrekke. Eagles best sentralt?? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Eagles har vel aldri spilt noko særlig sentralt? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Eagles er crap anyways. Han er 22 år, han har ikke bevist i noen av klubbene han har vært utlånt til. Han er ikke god nok for et lag som ManUtd. Begynner å lure på om han er god nok for PL i det hele tatt. Bare å selge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå