Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe sjokk det. Folk mente jo at det ikke var noen krise når vinduet lukket. Nei, de hadde vel rett. Det er jo ikke krise å spille med regelrett elendige spillere eller å spille spillere utenfor vant posisjon. Vi taper bare poeng på det, ingen andre skader skjer.

Edit: Det er jo ikke er nytt fenomen. Vi har hatt store skader i forsvar de siste 3-4 sesongen, kanskje lengre enn der også, husker ikke helt. Vi mangler dekning på backplass, enkelt og greit.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Ligger pent på tabellen og har flere poeng enn hva jeg forventet med dette mannskapet, men jeg vil heller havne utenfor CL plass og oppleve et snev av spenning underveis i sesongen. Jeg har aldri kjedet meg mer med fotball og United enn jeg gjør akkurat nå. Sliter med å holde øynene oppe, faktisk er det tungt bare å skrive litt om dem. 

Veldig skuffet over hvor tafatt klubben min endte opp med å bli etter Ferguson æraen. Moyes ansettelsen, som igjen har ført oss til Van Gaal, er den verste avgjørelsen i vår klubbs historie. Alt er ødelagt, ingenting er igjen fra klubben jeg forelsket meg i midt på 90 -tallet. Og det handler ikke om at vi ikke vinner trofeér, det lever jeg fint med, men fotballen er karl den grusomme. Jeg har aldri i mine tyve år som fotball supporter vært borti et kjedeligere lag. Kan ikke tenke meg hvor ille det er å se på for objektive når selv vi som er fan av klubben må brygge to kanner med kaffe for å holde øynene oppe. 

Første gang jeg hørte bortefansen vise misnøye i går, det ser jeg på som veldig positivt. Oppriktig så håper jeg vi ryker ut av CL gruppespillet for å sette mer press på LVG og fordi vi ikke har noen videre mulighet i den turneringen uansett. 

Edit: Game her. Aner ikke hvordan jeg greide å få epostadressen min som brukernavn. Rooney nivå på mine E-ferdigheter.

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Veldig skuffet over hvor tafatt klubben min endte opp med å bli etter Ferguson æraen. Moyes ansettelsen, som igjen har ført oss til Van Gaal, er den verste avgjørelsen i vår klubbs historie. Alt er ødelagt, ingenting er igjen fra klubben jeg forelsket meg i midt på 90 -tallet. 

Jeg tror den må bygges tålmodig opp igjen. Flere argumenter har jeg ikke. Om spillerne blir bittelitt bedre på innsidepasninger, bittelitt bedre på avslutninger, bittelitt raskere, hver uke, så blir laget helt maskin på sikt. 

Lenke til kommentar

Fra nå av skal jeg se på denne hver gang jeg krever managerens hode på et fat

Det er utrolig romantisk å tenke at en trener i 2015 skal ha samme forutsetninger som en trener fikk i på åttitallet eller nittitallet. Men faktum det går ikke. Det er to helt forskjellige jobber. Fotballen, og alt rundt det med media, penger og klubbstruktur gjør at det ikke kan sammenlignes. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Fra nå av skal jeg se på denne hver gang jeg krever managerens hode på et fat

Det er utrolig romantisk å tenke at en trener i 2015 skal ha samme forutsetninger som en trener fikk i på åttitallet eller nittitallet. Men faktum det går ikke. Det er to helt forskjellige jobber. Fotballen, og alt rundt det med media, penger og klubbstruktur gjør at det ikke kan sammenlignes. 

Uenig, det er latterlig å forvente suksess med engang.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Det ER latterlig, men det er slik fotballen har blitt. Fotballklubber har blitt mer et produkt. 

Moyes hadde ikke suksess med en eneste gang, han fikk fyken før en sesong var omme. Det samme skjer i andre toppklubber. Mye av æren for dette har (altfor) innflytelsesrike eiere. 

Lenke til kommentar

Må nesten det. Blir for seigt med Carrick/Schweini sentralt i 4231. Håper på 433 med Carrick eller Schweini som SDM og Rooney, Herrera foran der igjen. Kunne vært noe å prøvd mot CSKA. Men med naiviteten til LvG skjer det nok ikke. Trofast til 4231 ser det ut som..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...