Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så blir det faen meg oppvisningskamp til ære for Rooney. Først dokumentar, nå oppvisningskamp? Snakk om å få ufortjent belønning. Burde heller vært en kamp mot Rooney, som i "kampen mot rasisme". "Kampen mot Rooney".

Selv om han er helt elendig nå for tiden har han vært en viktig spiller for United i 10 år, så det kan jeg forstå. Men det hadde kanskje vært like greit å vente til karriereslutten (som bør komme snart).

Lenke til kommentar

Gidder ikke blåse meg opp over at Rooney får testimonial. Ja, han er helt elendig nå. Ja, han holdt klubben som gissel og flørta med City, men han har vært i klubben lenge, scort mye i perioder og vært en viktig brikke i de periodene som han var god. Tror uansett jeg skal slutte å klage på Rooney. Det fører bare til unødvendig stress og en tidligere død. Rooney er kvalitet og en legende lalalalalala.

Lenke til kommentar

Hver eneste gang vi møter lag som ligger lavt så spiller vi dårlig. Hver eneste gang! Vi klarer ikke å skape noe som helst (overdrivelse). Det blir akkurat som under Moyes, send Fellaini i boksen og send innlegg etter ham. Lee Mason er et av PLs dårligste dommere, men likevel så skulle man ikke tro at det var 4. plassen i PL som spilte mot 4. plassen i Championship.

Vi har ikke sjans på å vinne ligaen. City tar den.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Skulle vel strengt tatt hatt 2 straffer for hands i den kampen som ikke ble gitt. Kanskje like greit å ikke gå videre. Får fokuset over på viktigere kamper ved å slippe Capital One Cup.

Med tanke på lagets prestasjon i konken er det vel like greit at vi ikke fikk se Rooney brenne to straffer i løpet av ordinær spilletid.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om Mikke Mus-cupene? Aldri skjønt. Jeg driter i om vi ryker mot elendig motstand, vi skal ikke bruke tid eller energi på det som ikke betyr noe. Ligaen og CL er alt som betyr noe, det andre er jeg 100 % likegyldig til (ja, til og med FA-cupen).

Ligacupen er en super turnering å bruke reserver/talenter i.

Lenke til kommentar

^This. Personlig synes jeg vi skulle dratt den enda lenger i går (slik som Arsenal gjorde dagen før). Fantastisk å se både Lingard, Pereira og Memphis på banen samtidig... Selv om sistnevnte fortsetter å skuffe.

...dratt den enda lenger og få skader på to spillere innen 15 minutter i kampen.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om Mikke Mus-cupene? Aldri skjønt. Jeg driter i om vi ryker mot elendig motstand, vi skal ikke bruke tid eller energi på det som ikke betyr noe. Ligaen og CL er alt som betyr noe, det andre er jeg 100 % likegyldig til (ja, til og med FA-cupen).

Rooney trenger all skuddtreningen han kan få.

Skulle nesten tro han spilte for Liverpool.

Lenke til kommentar

Helt uenig, det skaper selvsagt muligheter for 3-4 stykk, men laget vil i store deler bli mer og mer spisset mot en beste ellever jo lenger man kommer i turneringen. Glad vi er ute, spillerne trenger først og fremst hvile framover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...