fakey Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Simpsååååååååååååååån. Te------Vez. ÆÆÆndersn. Koshtakk. SJIKINHO. SJæærrraaaard. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Tror du har feil med Kuszsak det hvordan man utaler det banansplitt. I England sa dem Koshakk. Kan hende jeg hørte feil, og tror feil. Men jeg vet ikke 100%. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det der var da ikke min uttale. Det var Tv3 (Stokke) sin. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Oja. Da beklager jeg Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det ikke mer Koshkakk han sier da banan? Høres hvertfall ganske feil ut, blir vel noe inni der som kan forveksles med noe anna også. Vil nå tro at Koshakk er det riktige, men jeg er ingen ekspert akkurat da. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 United-fans knivstukket i Roma Måtte skje. Red Army på bortetur blir alltid bråk. Skal vel sies at det av en eller annen merkelig grunn skjer hver gang de er i Italia... Tulling! Det er også merkelig når det skjer vær gang Engelskmenn er i Italia! De fleste vet vell at engelskmenn ikke går stille i gatene akkurat....OG! Giallorossi er absolutt ikke en av de værste supporterne i italia. Fotball messig, er italia delt i to, nord vs det fattige sør! Og nordlagene som så kjent er Inter, Milan, Juventus har alltid vært topplag. Derfor har enkelte sør lag fått diverse Ultras, altså hooligans som er kjente i storbrit., som kun er på kamp for å skape bråk. Og stooore ultras grupper finner vi spesielt i Sicilia (catania, palermo), Lazio (nazist, fascist, you name it, Paulo di canio = hittler?), Livorno.... Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Enig! Eagles har fått ein del sjanser. Ser for meg samme case som med Richardson. Mhm, og det var feil å selge richardson, han var god, kjapp, teknisk og begynte å bli en smule smart i valgene sine. Ikke mist var han svææært delaktig da West Brom beholdt plassen sin i PL for tre år siden (var vell 3 år?)...Uansett, det var feil å selge han.....kunne heller lånt han ut enda en sesong, og sett om han faktisk var god.... Richardson fikk vell egentlig aldri ordentlig sjansen synes nå jeg.....Eagles har heller ikke fått det, må spille minst 10 kamper i strekk for å vise sitt potensialle... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er vel ikke å legge skjul på, at Roma-ultras har vært innblandet i mye rart. De har blant annet knivstukket Liverpool, Boro og ManUtd-supportere x2. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er vel ikke å legge skjul på, at Roma-ultras har vært innblandet i mye rart. De har blant annet knivstukket Liverpool, Boro og ManUtd-supportere x2. Det har vert veldig mye fra Italia ei stund nå. Det kan hende UEFA må gjøre noe lignende som de gjorde med England en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er vel ikke å legge skjul på, at Roma-ultras har vært innblandet i mye rart. De har blant annet knivstukket Liverpool, Boro og ManUtd-supportere x2. jeg sier ikke at Giallorossi ikke har gjort noe, men noe har terget dem, og stiller det motsatte spørsmål: Hvorfor er det bare engelsk lag som har blitt knivstukket? nettopp, engelskmenn er videns kjent for bråk! Face it! Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er vel ikke å legge skjul på, at Roma-ultras har vært innblandet i mye rart. De har blant annet knivstukket Liverpool, Boro og ManUtd-supportere x2. Det har vert veldig mye fra Italia ei stund nå. Det kan hende UEFA må gjøre noe lignende som de gjorde med England en gang i fremtiden. dette her gjør meg sykt irritert! Italiensk fotball = Dop, Kampfixing og skandaler! Ikke alle italienske lag er slike, men det er en grunn til at nord italia har dominert såpass lenge.....! (dette er ment for juventus fans...) hvordan kom de seg unna Kampfixingen? jo, "I now noooothing, blaim L. Moggi"....det er det som skjedde, det samme med dop skandalen, Merkelig at videoer osv ikke er nok bevismatriale? hm..... Vell Juventus er et italiensk lag...og de resterende 19 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er vel ikke å legge skjul på, at Roma-ultras har vært innblandet i mye rart. De har blant annet knivstukket Liverpool, Boro og ManUtd-supportere x2. jeg sier ikke at Giallorossi ikke har gjort noe, men noe har terget dem, og stiller det motsatte spørsmål: Hvorfor er det bare engelsk lag som har blitt knivstukket? nettopp, engelskmenn er videns kjent for bråk! Face it! Nå skal ikke jeg disse Italia ellerno sånt, jeg er selv stor fan av Italiensk fotball. Men det har vært noen hendelser der som har overskygget fotballen. F.eks drap på politimenn f.eks. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Det er vel ikke å legge skjul på, at Roma-ultras har vært innblandet i mye rart. De har blant annet knivstukket Liverpool, Boro og ManUtd-supportere x2. jeg sier ikke at Giallorossi ikke har gjort noe, men noe har terget dem, og stiller det motsatte spørsmål: Hvorfor er det bare engelsk lag som har blitt knivstukket? nettopp, engelskmenn er videns kjent for bråk! Face it! Nå er det vert veldig mye annet også. Hjemmelagede bomber på banen. Drap. Dida ble truffet av fyrverkeri. Dommerangrep osv osv. Beklager men det har nok vert en god del uten at Engelske lag har vert involvert. Dette er ikke myntet på Roma eller spesielt på et lag. Endret 13. desember 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er da ikke bare Engelske fans som er blitt knivstukket i Italia. Forresten så er det lenge siden det var Knivstikkinger når Engelske fans har gjestet Frankrike, Spania, Ukraina, Tyskland, Danmark, Norge Svergie, ja generelt sett hele Europa med unntak av Italia og Tyrkia. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg syntes det unge laget vårt holdt seg godt mot Italienerne. Endret 13. desember 2007 av Sameboe Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Enig! Eagles har fått ein del sjanser. Ser for meg samme case som med Richardson. Mhm, og det var feil å selge richardson, han var god, kjapp, teknisk og begynte å bli en smule smart i valgene sine. Ikke mist var han svææært delaktig da West Brom beholdt plassen sin i PL for tre år siden (var vell 3 år?)...Uansett, det var feil å selge han.....kunne heller lånt han ut enda en sesong, og sett om han faktisk var god.... Richardson fikk vell egentlig aldri ordentlig sjansen synes nå jeg.....Eagles har heller ikke fått det, må spille minst 10 kamper i strekk for å vise sitt potensialle... Synes det var helt greit at Richardson ble solgt. Han fikk da mange sjanser, men tok ikke godt nok vare på dem. Han var utrolig rask, kanskje den kjappeste på hele United. Men hvor ofte fikk han egentlig brukt farten sin? Ronaldo er for eksempel veldig flink til å bruke farten sin. Nani må bli flinkere. Jeg vil ikke kalle Richardson teknisk. En må selvsagt være teknisk god for å være i en klubb som Manchester United, men han imponerte ikke meg på det tekniske. For meg så det ut som han ikke kunne løpe med ballen i beina. Eagles bør få flere sjanser, men han sliter voldsomt med fysikken. Fletcher har dårlig fysikk, men han er allikevel flere mil fremfor Eagles. Ble nesten litt flau da jeg så Eagles mot Chelsea i fjor, tror ikke jeg har sett en spinklere 22-åring. Men Eagles har potensiale til å bli noe, men han bør få noe til snart. Han er like gammel som Rooney og Ronaldo, men mange hakk dårligere. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Enig! Eagles har fått ein del sjanser. Ser for meg samme case som med Richardson. Mhm, og det var feil å selge richardson, han var god, kjapp, teknisk og begynte å bli en smule smart i valgene sine. Ikke mist var han svææært delaktig da West Brom beholdt plassen sin i PL for tre år siden (var vell 3 år?)...Uansett, det var feil å selge han.....kunne heller lånt han ut enda en sesong, og sett om han faktisk var god.... Richardson fikk vell egentlig aldri ordentlig sjansen synes nå jeg.....Eagles har heller ikke fått det, må spille minst 10 kamper i strekk for å vise sitt potensialle... Var glad for at me solgte Richardson, aldri likt han. Latterlig mykje penger Keane betalte for han og, bra for oss. Ikkje united-materiale imo, gjenspeiler jo litt på klubben han endte opp i. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er vel ikke å legge skjul på, at Roma-ultras har vært innblandet i mye rart. De har blant annet knivstukket Liverpool, Boro og ManUtd-supportere x2. jeg sier ikke at Giallorossi ikke har gjort noe, men noe har terget dem, og stiller det motsatte spørsmål: Hvorfor er det bare engelsk lag som har blitt knivstukket? nettopp, engelskmenn er videns kjent for bråk! Face it! Nå skal ikke jeg disse Italia ellerno sånt, jeg er selv stor fan av Italiensk fotball. Men det har vært noen hendelser der som har overskygget fotballen. F.eks drap på politimenn f.eks. vell, hvem var det egentlig gjorde det? catania-palermo....derby på sicilia, mafia....og det er et lag jeg sa var noe merkelig med... Og DJ'en som ble drept av politiet, som var et "Varselskudd" som politiet forteller, var sansynligivs for å ro ned Lazio ultras....noe som selvsagt ikke skjedde, og varselskudde ble fort endret... Nok en gang, ikke alle klubber! OG! Ikke Roma.. Ikke prat om Mexes-saken, står fortsatt fast på at Roma fikk altfor hard straff! Det sto i kontrakten hans at han kunne forlate klubben for 23 millioner, noe roma betalte, men man utd ville gi 80...og det sto at Auxerre kunne velge de dem ville akseptere budet på hvis det var høyere enn 23 mill.....men mexes ville ikke til man utd..... og de fikk 80 mill i bot, pluss spill for tomme tribuner......det er altfor hardt! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Var da heller ikke alle lag i England som hadde en fanskare infisert av Hooligans, var fortsatt hele England som ble straffet. Å forsvare det som har utviklet seg i Italia de siste årene blir for meg litt søkt. At fotballen har et litt ufortjent dårlig rykte er en ting, men at fansen i Italia har utviklet seg i heeeelt feil retning er udiskutabelt. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Var da heller ikke alle lag i England som hadde en fanskare infisert av Hooligans, var fortsatt hele England som ble straffet. Å forsvare det som har utviklet seg i Italia de siste årene blir for meg litt søkt. At fotballen har et litt ufortjent dårlig rykte er en ting, men at fansen i Italia har utviklet seg i heeeelt feil retning er udiskutabelt. jeg forsvarer bare roma supportere, dere måkke ta alle under samme skje, eller hva det nå heter.... Uansett, nordlige lagene står for dop og dommer skandalene....mens sør lagene er supporter bråk..men IKKE ALLE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå