Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det betyr vel ikke at han er fristet av lønningen i United?

Vi har jo en ganske annerledes lønnsmodell enn det mange andre klubber har.

Tror det har endret seg betraktelig de siste årene. Er ikke overrasket om United nå ikke er alt for langt unna City / Chelsea på lønnsstatistikken.

Dere betaler mest lønn i PL, sist jeg sjekket (tidligere i år).

Lenke til kommentar

Der mange kritiserte han etter kampen mot City i april, så gikk Neville ut og mente (og pekte på) hvorfor han hadde gjort en av sine beste kamper. Men klarer ikke helt å se på hvilken måte han har bidratt i tilsvarende grad den siste tiden, selv om jeg tenker på han som en annen spiller enn for en 3-4 år siden...

Lenke til kommentar

Der mange kritiserte han etter kampen mot City i april, så gikk Neville ut og mente (og pekte på) hvorfor han hadde gjort en av sine beste kamper. Men klarer ikke helt å se på hvilken måte han har bidratt i tilsvarende grad den siste tiden, selv om jeg tenker på han som en annen spiller enn for en 3-4 år siden...

Ja, den reviewen av Neville er utrolig god. Og jeg hadde nok aldri lagt merke til det om ikke han (eller andre) hadde fortalt det så bra. Følger med når jeg ser kampene, men føler ikke at jeg har så god fotball-instinkt at jeg får med meg hva alle gjør og hvordan de spiller når de ikke har/er i nærheten av ballen. Små bevegelser har mye å si.

Men selv om han gjør en del bra (sikkert mer enn jeg legger merke til) så gjør han alt for mange feil. Til tider veldig frustrerende å se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...