Latias Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Kamptråd til lørdag. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Det betyr vel ikke at han er fristet av lønningen i United? Vi har jo en ganske annerledes lønnsmodell enn det mange andre klubber har. Tror det har endret seg betraktelig de siste årene. Er ikke overrasket om United nå ikke er alt for langt unna City / Chelsea på lønnsstatistikken. Dere betaler mest lønn i PL, sist jeg sjekket (tidligere i år). Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Det som teller er hvor mye som går til lønninger av total budsjett og der lå iallefall united meget godt ann for en stund tilbake(under 50% gikk til lønninger) Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Dere betaler mest lønn i PL, sist jeg sjekket (tidligere i år). Husk at RvP, Falcao og Di Maria nå er borte. Bort med Rooney også, så snakker vi 3 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Det er sant. Regner med Martial, Depay osv får betraktelig mindre i lønn enn de gutta. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Digg! Vil påstå det er fortjent også, selv om det var mange gode alternativer. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Herlig! Enig i at det er fortjent. Han er en konstant trussel for motstanderne, både med og uten ball. Har hatt en meget bra åpning for United Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Gratulerer, fortjent 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Martial er den andre spillere som henter POTM hjem til oss på tre år. RVP vant to ganger i 2013 når han skjøt oss til ligagull! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Neville og Giggs stopper ikke å imponere. Umulig å ikke like de to; http://www.dagbladet.no/2015/10/19/sport/fotball/tabeller/gary_neville/ryan_giggs/41567603/ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Med mindre du er broren til Giggs da 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Må jo være noe gærnt med broren hans. Kona likte jo Ryan.... 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 ...et eksempel som gjør alt for mange feilpasninger. Gir bort ballen så ofte at det gjør vondt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Der mange kritiserte han etter kampen mot City i april, så gikk Neville ut og mente (og pekte på) hvorfor han hadde gjort en av sine beste kamper. Men klarer ikke helt å se på hvilken måte han har bidratt i tilsvarende grad den siste tiden, selv om jeg tenker på han som en annen spiller enn for en 3-4 år siden... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Der mange kritiserte han etter kampen mot City i april, så gikk Neville ut og mente (og pekte på) hvorfor han hadde gjort en av sine beste kamper. Men klarer ikke helt å se på hvilken måte han har bidratt i tilsvarende grad den siste tiden, selv om jeg tenker på han som en annen spiller enn for en 3-4 år siden... Ja, den reviewen av Neville er utrolig god. Og jeg hadde nok aldri lagt merke til det om ikke han (eller andre) hadde fortalt det så bra. Følger med når jeg ser kampene, men føler ikke at jeg har så god fotball-instinkt at jeg får med meg hva alle gjør og hvordan de spiller når de ikke har/er i nærheten av ballen. Små bevegelser har mye å si. Men selv om han gjør en del bra (sikkert mer enn jeg legger merke til) så gjør han alt for mange feil. Til tider veldig frustrerende å se på. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Bevegelsen hans ved målet til Herrera var veldig god. Tok med seg midtstopperen nedover mot Rojo, slik at Herrera hadde masse rom alene i boksen. Har ikke sett målet siden kampen, men det var ihvertfall det jeg tenkte der og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå