Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg reagerte bare på denne; "Det er mye som skurrer med dine terningkast". Syntes bare at det ikke var en så koselig kommentar, men bare kjøp på for meg.

Om du går tilbake til de forrige så er det alltid en helt fjern terningkast som gir null mening, Schweini idag, Romero en annen gang. Uansett, om min kommentar var direkte sårende for han så skal jeg heller trekke den tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Trist dag i dag ass.

Hva synes dere om at Rodgers har fått sparken?

Syntes det er vanvittig bra for Liverpool. Håper derimot at Klopp holder seg unna de for vår del.

Lenke til kommentar

Bra med tenning. Sånn det skal være. 

Over til fremtiden. Sa før sesongen at jeg håpet på 17 poeng inn i andre landslagspause, og vi har 16. Det er godkjent. Greit at en del spillere får seg en pust nå, f eks Schweinsteiger og Carrick. Synes egentlig det er på tide å benke Depay, som har vært skrekkelig dårlig i starten av sesongen, og gi sjansen til f eks Wilson, som stadig herjer på lavere nivå. 

Savner også å se Schneiderlin mer fast i laget, han er en såpass bra midtbanespiller at han godt kan spille stort sett alle kampene våre på midten fremover. Jones er også snart tilbake, og vi får da på plass et mer robust, hurtig og ikke minst mer naturlig stopperpar.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

På en måte flott med en kamp som avdekker hvordan ståa i klubben egentlig er. Alt for mange som begynte å bli blinde pga. tabelltopp osv.

Litt enig der, men så hadde jeg jo håpet at vi skulle vinne i dag da.. Mange som har trodd at "Hei, vi kan jo ta gull".. - Nei, vi kan ikke det. Vi kan være med å kjempe om topp 4 og kanskje FA-cupen, men det stopper der. Vi trenger et par spillere til og at de spillerne vi har får litt mer erfaring. 

Lenke til kommentar

Jeg reagerte bare på denne; "Det er mye som skurrer med dine terningkast". Syntes bare at det ikke var en så koselig kommentar, men bare kjøp på for meg.

Om du går tilbake til de forrige så er det alltid en helt fjern terningkast som gir null mening, Schweini idag, Romero en annen gang. Uansett, om min kommentar var direkte sårende for han så skal jeg heller trekke den tilbake.

Jeg er enig i at terningkastene nok var litt "spesielle". Ikke vet jeg hva folk oppfatter som sårende, men jeg bare stusset litt ved "uttrykket". 

Jeg er nok ganske frustrert atm, så det jeg skriver kan kanskje være litt som i fylla

Lenke til kommentar

Han forsøkte. Jeg liker folk som går foran fremfor å se ut som en rådvill kylling, jfr kaptein fantastisk.

Han saboterte vår egen midtbane hele førsteomgang, det beste han står til er en dårlig treer. Det er mye som skurrer med dine terningkast

Jesus kristus, 6 = average uten noko attåt. Hvem faen bryr seg, ingen var gode i dag uansett, sitt der for deg selv og sipp over hvorvidt jeg deler ut en firer eller en femmer.

Du har helt rett, alle var dritt bortsett fra Martial.

Martial var dritt han også.

Hele laget var rett og slett patetisk.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Trist dag i dag ass.

Hva synes dere om at Rodgers har fått sparken?

Gjør dagen bare enda verre. Nå får de nok inn Klopp som kommer til å skape masse hype og gi de en skikkelig vitamin innsprøytning ala det Kenny Dalglish gjorde da han kom. Den eneste manageren LvG hadde i lomma var jo Rodgers, så det gjør det jo ektra kjipt.

Lenke til kommentar

Noen som har lagt merke til at United ofte er dårlige og ukonsentrerte helt i starten av kampene? Så det mot Wolfsburg og Southampton også hvor spillerne var helt borte i starten, akkurat som idag. Bare at idag blir vi straffet enda hardere fordi vi møter et godt lag. Urovekkende tendens.

Lenke til kommentar

Håper Rooney pådrar seg et alvorlig brudd i landslagspausen. Tydeligvis eneste måte å få han ut av laget på.

Som Arsenalsupporter så spør jeg støtt og stadig mine United "kompiser" om hvorfor Rooney spiller hver eneste kamp. De er som meg.. helt uten svar.

Hva bidrar egentlig Rooney med på banen for dere lenger? Vært uhyre svak hver eneste gang jeg har sett han spille denne sesongen.

Lenke til kommentar

Rooney virker som en sutrete drittunge mot slutten av (samtlige) kamper der vi ligger under. Kjefter på dommeren for alt og ingenting.

Etter hvert virker det som om han tror han er den eneste som klarer å utrette noe, kjører et par ego-tripper som ender med at han ligger og sipper på gressmatta. Og det etter et skudd som gikk enten til innkast, eller over taket på stadion. Selvfølgelig skulle det jo vært straffe, rødt kort og hele pakka.

:no:

Lenke til kommentar

Vi ble fullstendig åpnet opp på begge backene i går. Darmian var helt forferdelig, kanskje en av de verste prestasjonene av en United-spiller på flere år. Young var også helt krise, men jeg klandrer ikke han. Får absolutt null hjelp defensivt av Memphis, som må begynne å orke returløp. Det hjelper heller ikke å mannsmarkere hele Arsenals midtbane når alle spillerne deres er raskere enn våre. For meg var denne kampen en kjempebommert taktisk, blandet med elendige individuelle prestasjoner. 

Mot "spillende" lag som Arsenal og Swansea skulle jeg gjerne sett en ren 4-3-3-formasjon så vi kan være mer direkte i oppspillsfasen. Er ikke tilfeldig at det er disse to lagene vi har tapt mot denne sesongen.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...