Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillerbørs:

De Gea - 5

Darmian - 4

Smalling - 6

Blind - 4

Young - 4

Carrick - 4

Schweinsteiger - 6

Memphis - 1

Rooney - 2

Mata - 3

Martial - 5

Sikkert for tidlig å roppe flopp, men Memphis sin start på United-karrieren er etter min mening på linje med Bebe, Manucho og Dong Fangzhuos. Helt skandaløst ufattelig ræva, og når ikke Adnan Januzaj til kneskålene engang.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Hvis ikke Rooney kommer til å bli benket snart så mister jeg mye av tilliten til LvG. Uakseptabelt at noen kan være så ræva over så mange kamper og enda få spille 90 minutter hver eneste kamp. Martial var det eneste lyspunktet i dag. Han gjør alltid noe med ballen. Jeg er så inderlig glad for at LvG kjøpte ham for jeg tviler på at Rooney hadde vist seg frem. Vi hadde nok hatt 6-9 poeng mindre uten ham.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Han forsøkte. Jeg liker folk som går foran fremfor å se ut som en rådvill kylling, jfr kaptein fantastisk.

Han saboterte vår egen midtbane hele førsteomgang, det beste han står til er en dårlig treer. Det er mye som skurrer med dine terningkast

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Terningkast er subjektive tanker etter kampen, og ikke fasiten. Lag deres egne terningkast i stedet for å rakke ned på andres

Så det er ikke lov å kritisere andre sine subjektive tanker? Imponerende.

Lenke til kommentar

Han forsøkte. Jeg liker folk som går foran fremfor å se ut som en rådvill kylling, jfr kaptein fantastisk.

Han saboterte vår egen midtbane hele førsteomgang, det beste han står til er en dårlig treer. Det er mye som skurrer med dine terningkast

Jesus kristus, 6 = average uten noko attåt. Hvem faen bryr seg, ingen var gode i dag uansett, sitt der for deg selv og sipp over hvorvidt jeg deler ut en firer eller en femmer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jesus kristus, 6 = average uten noko attåt. Hvem faen bryr seg, ingen var gode i dag uansett, sitt der for deg selv og sipp over hvorvidt jeg deler ut en firer eller en femmer.

Du har helt rett, alle var dritt bortsett fra Martial.

Lenke til kommentar

Godt det er 13 dager til neste kamp. LvG må virkelig ta tak i dette her. Og da mener jeg spesielt denne filosofien hans. Med full tropp så hadde det sikkert godt bedre i dag, og det er tydelig at vi trenger mer bredde (forventer absolutt signeringer i januar), men hvis vi hele tiden skal bygge opp angrep fra bunnen av, hvordan forventer han da at vi egentlig skal snu kamper hvor vi ligger unner med mer enn 1 mål? Motstanderen får jo allverdens tid til å komme seg tilbake i forsvar. Det blir utrolig tregt.

Lenke til kommentar

.

.

.

Ikke slutt med det altså. Det er fint å ha noe å diskutere etter kampslutt, både etter gode kamper og dårlige kamper. Det er lov å diskutere, men det er også lov å komme med egne tanker. Begge deler er noe vi klarer til en viss grad her i tråden! Keep it up :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...