North Pole Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Spillerbørs: De Gea - 5 Darmian - 4 Smalling - 6 Blind - 4 Young - 4 Carrick - 4 Schweinsteiger - 6 Memphis - 1 Rooney - 2 Mata - 3 Martial - 5 Sikkert for tidlig å roppe flopp, men Memphis sin start på United-karrieren er etter min mening på linje med Bebe, Manucho og Dong Fangzhuos. Helt skandaløst ufattelig ræva, og når ikke Adnan Januzaj til kneskålene engang. Endret 4. oktober 2015 av Amoralsk Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Sykt at du kan gi Schweinsteiger BB. Han var terrible. Martial og Smalling våre beste. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Schwein BB? Du så altså ikke kampen. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Han forsøkte. Jeg liker folk som går foran fremfor å se ut som en rådvill kylling, jfr kaptein fantastisk. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Captain Rooney var elendig igjen som i alle sine tidligere kamper i år, men det gjør jo ikke Schweinsteiger noe bedre av den grunn. Begge var dårlige. Martial og Wilson lyspunkt i kampen, resten får stryk (Smalling ok). Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvis ikke Rooney kommer til å bli benket snart så mister jeg mye av tilliten til LvG. Uakseptabelt at noen kan være så ræva over så mange kamper og enda få spille 90 minutter hver eneste kamp. Martial var det eneste lyspunktet i dag. Han gjør alltid noe med ballen. Jeg er så inderlig glad for at LvG kjøpte ham for jeg tviler på at Rooney hadde vist seg frem. Vi hadde nok hatt 6-9 poeng mindre uten ham. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Lurer på hva Moyes skrev i kontrakten til Rooney... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Han forsøkte. Jeg liker folk som går foran fremfor å se ut som en rådvill kylling, jfr kaptein fantastisk. Han saboterte vår egen midtbane hele førsteomgang, det beste han står til er en dårlig treer. Det er mye som skurrer med dine terningkast Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Rooney var dårlig i dag, men han var et hav foran Memphis i kvalitet. Han er 21 år og ser akkurat nå ut som en som hører hjemme i Championship eller Tippeligaen. Helt skandaløs start på karrieren i United. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Terningkast er subjektive tanker etter kampen, og ikke fasiten. Lag deres egne terningkast i stedet for å rakke ned på andres Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Terningkast er subjektive tanker etter kampen, og ikke fasiten. Lag deres egne terningkast i stedet for å rakke ned på andres Så det er ikke lov å kritisere andre sine subjektive tanker? Imponerende. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg ser frem til de to neste PL-kampene, Everton bort og City hjemme. De kommer til å vise oss om dette var mer uheldighet enn udugelighet eller om vi rett og slett ikke er gode nok. Vi kan skylde på skader og tynn tropp, men det er frustrerende å se at LvG ikke gjør en dritt før pause. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Han forsøkte. Jeg liker folk som går foran fremfor å se ut som en rådvill kylling, jfr kaptein fantastisk. Han saboterte vår egen midtbane hele førsteomgang, det beste han står til er en dårlig treer. Det er mye som skurrer med dine terningkast Jesus kristus, 6 = average uten noko attåt. Hvem faen bryr seg, ingen var gode i dag uansett, sitt der for deg selv og sipp over hvorvidt jeg deler ut en firer eller en femmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Han forsøkte. Jeg liker folk som går foran fremfor å se ut som en rådvill kylling, jfr kaptein fantastisk. Han saboterte vår egen midtbane hele førsteomgang, det beste han står til er en dårlig treer. Det er mye som skurrer med dine terningkast Jesus kristus, 6 = average uten noko attåt. Hvem faen bryr seg, ingen var gode i dag uansett, sitt der for deg selv og sipp over hvorvidt jeg deler ut en firer eller en femmer. Du har helt rett, alle var dritt bortsett fra Martial. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Godt det er 13 dager til neste kamp. LvG må virkelig ta tak i dette her. Og da mener jeg spesielt denne filosofien hans. Med full tropp så hadde det sikkert godt bedre i dag, og det er tydelig at vi trenger mer bredde (forventer absolutt signeringer i januar), men hvis vi hele tiden skal bygge opp angrep fra bunnen av, hvordan forventer han da at vi egentlig skal snu kamper hvor vi ligger unner med mer enn 1 mål? Motstanderen får jo allverdens tid til å komme seg tilbake i forsvar. Det blir utrolig tregt. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Herregud for en drittkamp. Martial eneste som får godkjent for meg (smalling var ok). Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 . . . Ikke slutt med det altså. Det er fint å ha noe å diskutere etter kampslutt, både etter gode kamper og dårlige kamper. Det er lov å diskutere, men det er også lov å komme med egne tanker. Begge deler er noe vi klarer til en viss grad her i tråden! Keep it up Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Terningkast er subjektive tanker etter kampen, og ikke fasiten. Lag deres egne terningkast i stedet for å rakke ned på andresHva er da vitsen med å skrive de her? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg reagerte bare på denne; "Det er mye som skurrer med dine terningkast". Syntes bare at det ikke var en så koselig kommentar, men bare kjøp på for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå