Zash Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Bryggen Nightclub hvis jeg ikke husker feil! Jepp:: https://www.facebook.com/RedArmyBergen Endret 29. september 2015 av Zash Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Synd vi ikke byttet han ut med Pedro Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Får si som Arsenal gutta sier da. Fotball er mye mer enn mål og assist. Det er ingen tvil om at Mata har tatt seg opp 2-3 hakk etter serieåpningen og akkurat nå fortjener han å spille hver kamp. Ved inntog av Martial og Memphis er vi ikke like avhengige av at han mangler hurtighet, og midtbanen vår hjelper også ekstremt mye på. Jeg tror fremdeles vi kunne hatt god nytte av Pedro. Tenk deg Mata inn som tier og Pedro på kant. Memphis, Martial og Pedro kunne vel løpt hvem som helst i senk. Rooney fortjener ikke plassen sin for tiden. Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 At vi hadde hatt nytte av en spiller som Pedro/Bale, ect, er det ikke tvil om. Men likevel utrolig deilig at vi begynner å få det til å fungere (bedre) offensivt med de spillerne vi har. Og ja, fotball er mye mer enn mål og assists. Men om en ser på de første kampene til United denne sesongen, så spilte vi svært godt, men vi sleit med nettopp det å score mål. Når det er sagt, så er det like mye Martial som er årsaken til at vi nå er blitt bedre offensivt. Som jeg var inne på i kamptråden: Måten Martial kombinerer med Memphis og Mata, slik at de også kan trekke innover, har gjort det mye vanskeligere å forsvare seg mot oss. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Helt enig. Jeg er helt målløs om Martial egentlig. Han har en unik evne til å binde på seg forsvarsspillere og samtidig å komme seg fri. Han er ekstremt hurtig og absolutt alle lag han har spilt mot har slitt vanvittig med han (og spillerne han frispiller). Han har levert så langt over forventningene mine at jeg ikke har ord. Hvis han fortsetter slik han har vært nå framover, ja da har vi en skikkelig spiss igjen. Han er vår Ozil om du vil (for igjen å sitere Arsenal-gjengen). Måtte han aldri bli skadet! Endret 1. oktober 2015 av Espp Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Fortsetter han sånn som dette, ryker vi på en solid finansiell smell Håper det skjer. 3 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Gøy å bla tilbake til 2. november 2014 og se på alle utspillene som var om at Smalling måtte bort og alt mulig. Han har vokst fram siden det røde kortet mot City og blitt kanskje PLs beste stopper. Herlig å se hvordan noen snur noe negativt til noe positivt - Smalling kan bli en av de virkelig store stopperne. Er så glad vi har ham. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Det er generelt alltid mye snacks bakover i tiden. Bruker av og til å se litt på ting som er skrevet for lenge siden, det er mye morsomt! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Synd vi ikke byttet han ut med Pedro Akkurat nå er det jo Rooney som burde ryke fra angrepskvartetten. ----------- Martial Memphis - Mata - Pedro Hadde ikke vært feil. Synes nesten Herrera kan få spille offensiv midtbane istedenfor Rooney sånn som ting er nå. Ingen tvil om at Rooney bør finne seg i noen uker på benken snart, i hvert fall. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Er det en grunn til at Rooney ikke blir tatt av banen? Er navnet hans så stort at han blir fredet uansett prestasjon? Regner med at LVG har de samme øyenene som oss? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Enig i at Rooney bør benkes, han er jo helt ute av det. Martial Memphis - Herrera - Mata Martial Memphis - Mata - Young Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Synd at vi ikke hadde Chris Smalling eller De Gea noen år eldre, slik at de heller kunne blitt utnevnt som kaptein i fjor. Vanskelig å benke kapteinen, og en som er et så tydelig symbol på hva United har vært de siste 10 årene. Kan ikke selge han heller med den lønna han har. Jeg regner med at LvG sater/håper på at han vil bli bedre igjen. Slik han var mot City i fjor, eller noen av de få andre kampene han faktisk presterte på det nivået en kan forvente. Tror det må gå ganske lang tid før han tas ut av laget. Nå scorte han hat-trick for noen uker siden, og med det så tror jeg han må prestere som nå helt frem mot jul, før LvG faktisk vil benke han. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Hatrick mot Club Brugge ja... Har ikke van Gaal sagt rett ut at alle må prestere for å spille, også kapteinen? Tror han sa noe slikt da han kom til klubben. Latterlig uansett. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Gøy å bla tilbake til 2. november 2014 og se på alle utspillene som var om at Smalling måtte bort og alt mulig. Han har vokst fram siden det røde kortet mot City og blitt kanskje PLs beste stopper. Herlig å se hvordan noen snur noe negativt til noe positivt - Smalling kan bli en av de virkelig store stopperne. Er så glad vi har ham. Det er nesten så man skulle tro at ting endrer seg Nesten komisk å se hvordan spillere som Januzaj, Mata, Smalling, osv. omtrent uke til uke har gått fra å være søppel, til å bli helt, til søppel igjen, osv. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Gøy å bla tilbake til 2. november 2014 og se på alle utspillene som var om at Smalling måtte bort og alt mulig. Han har vokst fram siden det røde kortet mot City og blitt kanskje PLs beste stopper. Herlig å se hvordan noen snur noe negativt til noe positivt - Smalling kan bli en av de virkelig store stopperne. Er så glad vi har ham. Det er nesten så man skulle tro at ting endrer seg Nesten komisk å se hvordan spillere som Januzaj, Mata, Smalling, osv. omtrent uke til uke har gått fra å være søppel, til å bli helt, til søppel igjen, osv. Hvem har skrevet av Mata er søppel? Alle ser at fyren er en magisk fotballspiller, med eneste minus at han er treg. Januzaj har vært ekstremt skuffende og Smalling har BLITT ekstremt god i år. For to år siden var Chris Smalling knapt god nok for PL, i år har han vært europas beste stopper. Hvordan det har skjedd, må vi gi de som så potensialet i han (SAF, LVG og div fans) kudos for. Jeg hadde kastet Smalling på dør for lengst, så finfint at jeg ikke er manager. Elsker å ta feil om slikt og har ingen problemer med å innrømme det heller, selv om det fortsatt er early-days. Smalling har ikke klart å holde seg skadefri såpass lenge før, det er et must om vi skal kunne regne med han som en fundament-spiller i årene fremover. Spent på søndag Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Vanskelig å benke capteinen? Welcome to my world.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Arteta? Han benkes jevnlig Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Det er generelt alltid mye snacks bakover i tiden. Bruker av og til å se litt på ting som er skrevet for lenge siden, det er mye morsomt! Tenker du på da jeg og Game i 2009 mente at Cleverley og Anderson ville bli tidenes sentrale midtbane-duo? Det står jeg for fortsatt isåfall. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Håhå, den er fin! Hadde en lekkerbisk i fjor hvor jeg mente Falcao var en bedre spiller og kom til å bli en større suksess enn Sanchez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå