Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I hvilket univers gjør Rooney seg fortjent til en 7'er? Bli truffet av ballen på målet, og er utenom det egentlig bare dårlig(med noen få bra pasninger her og der). maks 6, men spilte vel i realiteten til en 5'er.

Ble så fornøyd med å se han score at han ble trekt opp. 

Skal selvsagt bare ha en sekser.

Espp: Synes igjen Mata ikke gjør noe mer ut av seg enn han bør mot et sånt lag, men får i det minste assist og scoring. Kanskje en sjuer hadde gjort seg for han, og Rooney 6.

Lenke til kommentar

Selv om Rooney ikke spilte en solid kamp, så er det langt bedre en de siste kamepen han har spilt, pluss at han scoret sitt første PL mål denne sesongen. 

Chris Smalling er verdensklasse! Jeg syntes at Smalling har litt av den råskapen som Ferdinand og Vidic hadde i glansdagene.

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Årsbeste? Martial skøyt ballen så hardt på Rooney at han ikke rakk å plassere den i mål. Det var en bokstavelig talt ferdigskåra assist.

Skjønner ikke hvorfor folk i det hele kan si at Rooney hadde en bedre kamp en tidligere? Jeg mener dette et noe av det dårligste han har gjort til nå, målet tatt med i betraktning. Kom gjerne opp med alt han gjorde bra, de som mener at han gjorde en bra kamp.

Heldigvis har vi en fin tropp nå. Når en spiller svikter, ja så står en annen opp. Ting er akkurat slik de skal være i en toppklubb for tiden. Det er deilig og det gjør meg glad! Ting ser unektelig lyst ut for klubben i mitt hjerte for tiden.

Lenke til kommentar

I går og sist helg gjorde Rooney i det minste noe jeg ikke har sett han gjøre på et par år. Da han fikk ballen på midten, så satte han full fart mot motstanderens boks, MED ballen i beina. Ikke særlig ofte det ble noe av det, men hjelpes meg så godt det var å se han i hvert fall finne LITT tilbake til sitt gamle jeg.

Dette prøvde han på mot Southampton også, men både i går og på St. Mary's var det for upresist. 

Lenke til kommentar

Synes da ikke Rooney var direkte dårlig. Han satte ofte fart, og hadde en del fine avleveringer. Blant annet den til Mata som nesten ble mål. Hadde også noen feilpasninger, men han var mye mer på hugget nå. Er egentlig ganske positiv til Rooney nå, man ser at det fortsatt bor mye i han (ikke minst har han fortsatt mye fart).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...