Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I mine øyne er det mer positivt at unge og lovende spillere presterer på et veldig høyt nivå i så ung alder selv om de gjør et par feil i kampen. Bortsett fra den tabben og et par mindre spilte han som en virkelig PL-stopper. På tross av feilene synes jeg han likevel var Uniteds mest positive spiller, styrke forsvaret imponerende.

Ellers var O'Shea også veldig god, brøt ballen veldig mange ganger og gjorde svært få feil.

Lenke til kommentar
I mine øyne er det mer positivt at unge og lovende spillere presterer på et veldig høyt nivå i så ung alder selv om de gjør et par feil i kampen. Bortsett fra den tabben og et par mindre spilte han som en virkelig PL-stopper. På tross av feilene synes jeg han likevel var Uniteds mest positive spiller, styrke forsvaret imponerende.

Ellers var O'Shea også veldig god, brøt ballen veldig mange ganger og gjorde svært få feil.

Enig i det, men Fletcher synes jeg var hakket bedre enn Pique, Fletcher var jevnt over god hele kvelden og hadde ingen grove misser. Enig i at O'Shea også var god i kveld.

Eagles begynner jeg å miste troen på, men fremtiden ser lys it i forsvar.

Har sett lite til Evans før, så med den kvaliteten jeg så på kampen med så var det vanskelig å kjenne han igjen, hvordan synes dere han gjorde det?

Lenke til kommentar
Eagles begynner jeg å miste troen på, men fremtiden ser lys it i forsvar.

Kun spilt en kamp på 2 måneder. Gi han litt fred da, å han møter spillere som langt på vei overgår hans erfaring. Er ikke som at Nani har imponert i år helller.

I Nani kan hvilken som helst tulling se potensialet i. Eagles derimot har jo fått prøve seg flere ganger i cuper og ligaen. Han har aldri overbevist meg.

Lenke til kommentar
I Nani kan hvilken som helst tulling se potensialet i. Eagles derimot har jo fått prøve seg flere ganger i cuper og ligaen. Han har aldri overbevist meg.

Hæ? I de enkelte kamper ifjor, å i Community Shield mot Chelsea var han jo mer enn god nok. Hvis du tenker på den ene kampen mot Coventry når du sier "cuper og ligaen" skjønner jeg det heller ikke siden stort sett alle som var på banen da spilte LANGT under pari.

At Nani har talent er det ingen tvil om, men han har store tempoproblemer og slurver hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har sansen for Eagles jeg. I motsetning til bastardungen Nani så virker han som en sympatisk og tålmodig liten kille.

Angående Nani så er bare han en av mange supertalenter som har en litt dårlig holdning. Han vokser det nok av seg, eventuelt får det kjeftet av seg i form av en viss skotte.

Lenke til kommentar

Håper at dei som kritiserer Nani her har lest siste utgave av United-supporteren, der det faktisk blir satt spørsmålstegn ved kvifor han ikkje har fått spele i det siste. I det bladet kom ut, var Nani den med tredje mest assistar i Premier League, den på United som la flest og best innlegg. Han går på løp nest mest i United etter Ronaldo, og lykkes i følge statistikken meir enn godkjent.

Det ein ofte ser hos Nani er feila han gjer, og det er klart at han ikkje gjer alt rett med en gang. Eg trur nok denne sesongen blir en tilvenningsprosess for han, fordi han har spelt på ein anna måte enn ein gjer i England. Ronaldo har jo vore i klubben nokre år no, og sjølv om potensialet og talentet der, sannsynligvis er hakket større, så vil nok Nani kunne vere ein arvtagar til Giggs på fast basis om eit år eller to.

Det var eindel som klagde på Anderson også i starten. Las tilogmed en plass at folk syns han ikkje fungerte defansivt. Han er den av våre nye spelarar som er best å takle, og etter mi meining så jobbar han bedre bakover enn f.eks Carrick har gjort til no.

Eg trur nok at Nani etterkvart vil legge av seg litt av småfeila som han har en tendens til å gjere, akkurat som Ronaldo i stor grad har gjort. Forskjellen på dei to er jo faktisk at Nani har vore meir effektiv den første tida i klubben. Vi må også huske på at det ikkje var meininga at verken han eller Anderson skulle rett inn på førstelaget, men at det er skader på ellers sentrale spelarar som har ført til det.

Eagles har nok eit lite stykke igjen til han er heilt der oppe og kjempar om fast plass på United, og spørsmålet er jo om vi har fått inn enda bedre spelarar når han når sitt fulle potensiale. Han er god, men det er enda for tidlig å sjå om han er god nok til å bli noko meir enn backup...

Lenke til kommentar

<Det var eindel som klagde på Anderson også i starten. Las tilogmed en plass at folk syns han ikkje fungerte defansivt. Han er den av våre nye spelarar som er best å takle, og etter mi meining så jobbar han bedre bakover enn f.eks Carrick har gjort til no.

Ganske mange faktisk. Fergie gikk ut og sa at han trengte tid.

http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/...gi_anderson_tid

Dagbladet mente han var minst et år unna:

http://www.dagbladet.no/sport/2007/09/28/513437.html

Han har utviklet seg fantastisk på kort tid, og står ikke mye bak førstevalgene. Nani ser dessverre ut til å ha fått litt bakrus etter starten. Men jeg tviler ikke på at han det som skal til for å bli en stor spiller. Han har vist hva han er god for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...