G27 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Rojo erstatter Shaw. Etter Blinds gode partnerskap med Smalling håper jeg faktisk Rojo blir venstreback, i stedet for at Blind flyttes ut på backen og Rojo tar plass sammen med Smalling foran De Gea. Rojo var faktisk veldig solid som venstreback i fjorsesongen. Var mer imponert over argentineren i den posisjonen enn som midtstopper. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Burde fullført omgangen imo. Helt enig. I gamle dager hadde han spilt ferdig kampen og steppet inn ved behov neste kamp til erstatter var klar. Utsatt operasjonen litt. Fotballspillere i dag er en gjeng pingler. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Det er kjedelig, men et naturlig og riktig valg av Van Gaal å ha en defensiv tilnærming nå. Forrige sesong slet vi utrolig mye defensivt, fikk aldri etablert en nogenlunde fast oppstilling i de bakre rekker og vi slapp inn masse idiotiske mål. Nå som vi endelig har fått inn defensiv kvalitet på midtbanen har vi blitt mye vanskeligere å score på. Det offensive spillet kommer seg etterhvert som spillerne etablerer relasjoner seg imellom. Men det må starte bakfra. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Dumt når vi slipper inn på cornere og kontringer da... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Ja, og det gjør vi i stor grad fordi 1) backene går høyt 2) vi mangler fart sentralt 3) personlige feil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Kamptråd til søndag. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hvordan kan dere få den videoen der til å være positivt? Alt jeg ser er en spiller som konstant mister eller spiller bort ballen. Greit at han er ung, og jeg skal ikke dømme han bort etter 1 kamp, men noen stor opptreden hadde han ikke i går. I likhet med de fleste på united. I motsetning til Rooney så skapte Martial en del riot i PSV-forsvaret, og han binder lettere opp spillere. Veldig bra fysisk og deilig nærteknikk. Ingen enorm kamp av Martial, men selv Messi trenger (stort sett) litt link-up med medspillere. Har veldig trua. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 http://www.bbc.com/sport/0/football/34283080 Man Utd to keep James Wilson, says Wolves boss Kenny Jackett Manchester United are now unwilling to let striker James Wilson leave on loan, according to Wolves boss Kenny Jackett. Wilson, 19, was set for a temporary switch to a Championship side,with at least six clubs interested. But Jackett said: "The information is he's not available. Manchester United are keeping him for the time being. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 http://www.dagbladet.no/2015/09/17/sport/sportno/idrett/manchester_united/roy_keane/41139301/ Er dere enige med Keane? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Keane er bare en gammal, bitter, trist mann. Eneste han fortsatt lever på er å komme med sånne uttalelser som det der for å få noe oppmerksomhet. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Når han omtrent levde for å brekke bein så hadde det jo vært merkelig at han skulle kritisere Moreno. Keane burde egentlig ha holdt munn. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Keane var mitt idol som spiller, som person anser jeg han på nivå med den lause taco-salat dritten jeg nettopp la i skåla. Orker ikke lese mer enn overskriften. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Keane er bare en gammel bitter grinebiter. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hahahaha. Trodde faktisk ikke ham kunne komme lavere! Overrasker hver gang gode gamle Keane. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 https://twitter.com/foetball247/status/645340456847548416 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Jeg er skeptisk til Rojo som venstreback. Han er god defensivt, men han har ikke de offensive kvalitetene som jeg mener at en back burde ha. Jeg er mer for at Darmian tar venstreback rollen, og Valencia tar høyrebacken. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Heller Blind som venstreback, og Rojo som stopper da. Vil ikke se Valencia i XIen, og i alle fall ikke som back. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Hva med Young på venstrebacken da? Eller fungerer han kun i en vingbackrolle i så fall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå