North Pole Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 ... og det tror jeg vil skje også (Rooney inn for Mata). Alternativet er å flytte Mata ut på AMR igjen. Det er hvertfall viktig å se det positive i gårsdagens kamp, og jeg så mye positivt, i det minste. Dersom Schweinsteiger fortsetter sånn som i går og i deler av Pool-kampen, så kan han fort være helt klink i startelleveren. For en gangs skyld kan det se ut som om vi har et luksusproblem på midten. Neste kamp bør for øvrig Pereira og Wilson benkes, savnet noe friskt på slutten i går. Van Gaal ser nok dette. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 NSFL! Not safe for... love? Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Not Safe For Life. Next level NSFW... Video av de fleste (alle?) Martial sine involveringen i kampen i går. Må si han imponerer meg, og ser for meg ut som en spiller som kan utvikle seg til å nærmest bli "komplett". Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) A star in the making. Enkelt og greit. Ser nesten ut til å være et av de beste kjøpene våre på mange år. Har virkelig troa. Endret 16. september 2015 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Håper bare ikke at han blir satt i køen bak Fellaini i PL-kampene. Da er veien kort til en demotivert spiller. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Han er ung, tviler på at han blir så demotivert av å ikke starte. At han bør starte er helt udiskutabelt. Håper Rooney går ned i hengende. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Å være bak en så dårlig spiller som Fellaini kan demotivere de fleste.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hvordan kan dere få den videoen der til å være positivt? Alt jeg ser er en spiller som konstant mister eller spiller bort ballen. Greit at han er ung, og jeg skal ikke dømme han bort etter 1 kamp, men noen stor opptreden hadde han ikke i går. I likhet med de fleste på united. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Med Carrick til venstre, og uten til høyre. Får håpe at Schneiderlin kan bli en verdig erstatter etter hvert. Carrick må nok være en av verdens mest undervurderte midtbanespillere. Pluss på PSV kampen også. Smått utrolig, faktisk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Hvordan kan dere få den videoen der til å være positivt? Alt jeg ser er en spiller som konstant mister eller spiller bort ballen. Jeg så akkurat det samme. Skal gå på rimelig heftige lykkepiller for å finne det der imponerende. Og det betyr ikke at jeg ikke har trua på Martial. Endret 16. september 2015 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Nei han skal få masse tid på seg. Fortsatt et stort talent. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Fy faen den der Carrick statistikken. Og igjen mot PSV igjen i går ja.. er nærmest utrolig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 https://twitter.com/BeWarmers/status/644275041782382592 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Føffaen... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Akkurat det jeg ville se før jeg la meg Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Burde fullført omgangen imo. Ser helt jævlig ut, minner meg om Henke Larsson i glansdagene for Celtic. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hvem erstatter Shaw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå