North Pole Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Dette drar oss tilbake til tiden hvor Carrick ble sett på som ett 'svakt' ledd, vanlige supportere klarte ikke å se hva han faktisk bidro med. BSF var enorm idag, utrolig viktig for denne seieren. Du undervurderer effekten av to bautaer på midten, vi hadde latterlig god kontroll på Pool Visst hadde vi latterlig god kontroll på Liverpool. Sammenligner ikke han med Carrick, jeg vet godt hvordan Carrick drepte motstanderens kontringer, tredde ballen gjennom ledd og skjermet Rio-Vidic for mye. Du trenger ikke forklare meg dette, selv om du ikke anser deg selv som en vanlig supporter. Så er det heller ikke det som er problemet med mitt Schweinsteiger. Problemet mitt, og la det være sagt at det kan være LvGs feil (men BS får alt pisset siden det er han jeg faktisk ser på banen), er at han er direkte tannløs fremover på banen. Han er spillbar på kanten av sekstenmeteren hele tiden i faste situasjoner, og hver gang han får ballen der så sender han den bakover til Smalling eller på tvers til Carrick. La merke til at han forsøkte seg på et par løp fremover før pause også, og på et tidspunkt lå han nesten på linje med Fellaini og Memphis. Hjalp ikke. De få gangene han faktisk fikk ballen i gode posisjoner og kunne skutt eller lagt inn - støttepasning. Som sagt, kanskje er det LvGs feil, men det kan jeg ikke svare på. For å si det på en annen måte: Hadde Liverpool hatt Coutinho på banen, så kunne jeg gått med på at to DMer hadde vært en god idé, men Liverpool lå med ti mann på egen halvdel, og det var veldig lite for Schweinsteiger og Carrick å gjøre. Og skulle jeg valgt mellom dem to, så ville jeg blankt sagt at Carrick var best i går, fordi han i det minste bidro til å tre ballen gjennom ledd. Endret 13. september 2015 av Amoralsk Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Jeg syntes at Manchester United spilte bra i går. Bunnsolide defensivt, men det er fortsatt mye å jobbe med, offensivt. Rooney, Depay, og Mata har ikke kommet ordentlig i gang denne sesongen, men det vil løsne. Rooney spares trolig mot PSV, så det forundrer meg ikke om Fellaini tar spissplassen, med Young/Depay ute på venstrekanten, Pereira som hengende spiss, og Mata på høyrekanten Endret 13. september 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Fellaini har ingenting som spiss å gjøre. Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Enig i det. Men ser nok for meg at han starter mot PSV likevel, og at Martial tar over etter hvert. For fra det øyeblikket LVG starter Martial, så øker presset noe voldsomt på han, hvilken ingen er tjent med inntil videre. Straffen Herrera tok i går, var forøvrig den første han har måtte ta i en kampsituasjon... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Tror plassen til Memphis lever farlig. Må snart produsere uten at han skal prøve å skyte fra 40m hele tiden. Han vil litt mye, nederlenderen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Memphis skyter litt for mye uten at det resulterer i noe, det er jeg enig i. Det er dog en del som ikke skyter når de burde (evt. bruker for mange touch (Rooney?)). Memphis trenger å justere skuddfoten litt. Får han til det så er det gøy med en som vil, og prøver, å få inn de gode målene. Tror mange drømmer om en ny Ronaldo i både han og Martial. Så jævlig lett å få opp håpene etter noen gode prestasjoner, og like lett å se de knust. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Kamptråd til i morgen. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Så hele kampen på nytt i går kveld, da jeg var i utlandet med stream i helga. Synes Schweinsteiger var helt enorm i andreomgangen mot Pool. Hindret en rekke overganger, jaget ball, presset Liverpool tilbake og skapte store rom for Young og Herrera. Mistet vel ballen ved en anledning, men tok et voldsomt defensivt løp og taklet ballen tilbake. Masterclass av en andreomgang. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Med Carrick til venstre, og uten til høyre. Får håpe at Schneiderlin kan bli en verdig erstatter etter hvert. Carrick må nok være en av verdens mest undervurderte midtbanespillere. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Grusom skade på Shaw . Håper han kommer tilbake Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Ramsey var vel også ute med double fracture. Mister nok resten av sesongen pluss EM, får håpe han er fit for fight til pre-season. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Forferdelig nyheter Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Synd for klubben, men desidert mest synd for Shaw. Slike skader kan fort sette håndbrekket på når det gjelder et talent sin karriere. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Håper virkelig han kommer seg 100% igjen! Skader som dette skyldes jo ikke verken feil trening eller "kjeks"-symptomer. Kunne faktisk ikke vært på en verre tid egentlig. Shaw har vært enorm i år og har også funnet tonen med Depay! Jaja, håper vi ser han før sesongen er over sånn at han er klar til neste sesong. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Under seks måneder på Shaw tror jeg er mulig, uten at jeg hverken er lege, fysioterapeut eller BØR uttale meg om dette. De verste benbruddene har vel tatt 8-9 mnd å lege(?), og Shaw har vist seg som såpass målbevisst og sterk psykisk at jeg regner med det går fortere enn som så. Å se han før jul er helt urealistisk, men jeg sitter med et håp om at han er spilleklar igjen i februar-mars, som er rundt et halvt år frem i tid. Over til kampen, så synes jeg vi var veldig gode før pause. Det laget vi mønstret i går er et av de jeg har vært mest fornøyd med på lenge, og jeg synes vi viser tendenser nå. Husk at United egentlig var bunnsolide bakover med unntak av to scoringer, hvorav den første var av det heldige slaget. Schweinsteiger var en gigant før pause, mens Memphis-Martial er noe av det mest spennende jeg har sett av United de siste ti årene. I går var Mata vår dårligste spiller. Det var ikke en klassisk Mata-kamp, der jeg plagdes med manglende tempo på kanten, men derimot noe så absurd som en UPRESIS Mata, som burde scoret på den fantastiske stikkeren fra Bastian, og som ga ballen bort på midten for ofte. Jeg synes likevel jeg ser langt mer i dette laget etter landslagspausen, og med litt mer marginer på vår side så kan det bli veldig, veldig bra. SpillerbørsDe Gea - 6 Darmian - 5 Smalling - 7 (satan for et raid...) Blind - 6 Rojo - 5 Schweinsteiger - 6.5 (svakere etter pause) Herrera - 6 Mata - 5 Young - 5.5 Depay - 7 Martial - 6 Fellaini synes å ha blitt mer avslørt, eventuelt er det for lang avstand fra han til de andre angriperne. Har vært forferdelig så langt denne sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 NSFL! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 . Igjen er jeg ganske så enig med deg, men er uenig i én spiller denne gangen også. Young var ganske solid og fortjener ett hakk eller to opp på skalaen. Liker også det jeg ser fra våre unge spillere. Litt synd at Shaw må ut med skade siden han har begynt å få fin kjemi med Depay, men også Martial hadde noen fine trekanter med han igår. Vi har noen veldig spennende spillere på topp og det kan bli riktig så bra når de får blitt kjent med ligaen og hverandre. Jeg er optimistisk til stallen og framtiden. Året i år blir tøft, men sånn er det når et helt lag skal endres på. Mata gidder jeg nesten ikke å kommentere igjen, alle burde kunne se at det ikke klikker helt for han. En ting er hvis han hadde gjort likende ting som Özil, men han gjør jo ikke det engang. Sliter virkelig med å forstå hva som sikrer han en plass i laget. Når Rooney er tilbake burde vi stille med samme lag, bare at Rooney går inn og tar Matas plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå