AllFather Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Blir vel første kamp i en mannsalder hvor ikke en spiller som er født i Liverpool eller Manchester starter på banen 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 https://twitter.com/ynfa_thehub/status/642597992697102336 4 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Januzaj debuterer nå for Dortmund. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) . Endret 12. september 2015 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Spillerbørs:De Gea - 7.5 Darmian - 7 Smalling - 7.5 Blind - 8 Shaw - 7 Schweinsteiger - 5.5 Carrick - 6.5 Mata - 5.5 Herrera - 6.5 Memphis - 4 Fellaini - 5 Young - 7 Martial - 6.5 Schneiderlin - 6 Regner med alle sammen ser det samme som meg - at våre to store offensive stjerner før sesongstart (Memphis og Rooney) har vært våre to dårligste spillere denne sesongen. Synes egentlig også Mata har skuffet meg, men for alt jeg vet så sliter de tre med stilen til Van Gaal. Synes for eksempel det er absurd hvor mye Memphis sleiker linja i denne kampen, han må da være mer farlig rundt Fellaini og rundt sekstenmeteren?Skal dette laget bli en title contender i år, så må Rooney ned som #10, Memphis må få mer frihet offensivt, og Martial bør veksle med WILSON på topp, ikke med Fellaini. Endret 12. september 2015 av Amoralsk Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Enig i de fleste med unntak av Schweinsteiger. Herregud hvor god han var i andreomgang! Han var overalt, han vant 95% av duellene, han traff på 99% av pasningene. Han strålte i andre mener jeg. 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Fun fact: United har vunnet alle kampene Martial har spilt. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Enig i de fleste med unntak av Schweinsteiger. Herregud hvor god han var i andreomgang! Han var overalt, han vant 95% av duellene, han traff på 99% av pasningene. Han strålte i andre mener jeg.Helt enig. Bastian var motm for min del, styrte kampen med jernhånd i andre. Stor spiller for store anledninger. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Enig i de fleste med unntak av Schweinsteiger. Herregud hvor god han var i andreomgang! Han var overalt, han vant 95% av duellene, han traff på 99% av pasningene. Han strålte i andre mener jeg. Duellspillet var han faktisk god i ja, det falt meg ikke inn da jeg kom med børsen. Kunne godt vært trukket opp en karakter pga det. Problemet mitt med Schweinsteiger er at jeg synes han tilbyr oss minimalt, for å være helt ærlig. Det må i så fall bli en hel del rutine. De gangene han er med fremover, så går han ikke for skudd, men slår konsekvent ballen på tvers. Carrick er mye mer direkte, og jeg har til gode å se Schweinsteiger utføre en sånn pasning som Carrick ga til Herrera i straffesituasjonen. Det om vi ser bort fra assisten mot Brugge, som var nydelig, men som kom som en følge av en småguttefeil i Brugge-forsvaret. En legende med tonnevis av rutine og erfaring, men ikke noe mer enn et rotasjonsalternativ anno 2015 i mine øyne. Carrick/Schneiderlin/Herrera bør stå foran han i midtbanekøen når hele laget er friskt og raskt. Og la oss forresten heller ikke friskmelde laget. Foruten den bakre femmeren (sekseren med Carrick/Morgan, som har vært god) så synes jeg fortsatt det er temmelig middelmådig over hele linja. Endret 12. september 2015 av Amoralsk Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Tja, men han er også ny i laget. Han var god for Tyskland og god i dag for oss. Jeg har full tro på at han kan tilføre midtbanen vår ekstremt mye. Han og Carrick på samtidig gir oss to ekstremt pasningsikre spillere på samtidig. Carrick er sjef bakover og har blitt komfortabel med Schneiderlin eller Schweinsteiger ved siden av seg. En av de blir alltid med opp og vet at den som ligger igjen er god nok til å ha den jobben. Jeg var usikker på om det skulle fungere med de to sammen, men det syns jeg gikk veldig bra. Etter at Schneiderlin kom på gikk Schweinsteiger amok og deltok i absolutt alt som foregikk på banen. En leder, rett og slett. Han vil slippe seg mer løs når han blir mer kjent med laget og jeg tror vi alle vet hva han er i stand til når alt sitter. Edit: Enig i endringen din også. Vi er utrolig gode defensivt og har vært veldig god i hele 2015 egentlig. Det begynner iallfall å bli vane for meg at vi dominerer og nesten ikke slipper inn mål. Offensivt sliter vi enda, ekstremt til tider også, men byttet av Young i dag gjorde meg glad. Han tilførte fart umiddelbart og var kanskje den avgjørende faktoren til at vi vant denne kampen. Young har tatt enorme steg under LVg og jeg liker det. Endret 12. september 2015 av Espp Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Å gi Schweinsteiger med på 5 tallet i dag gir rett og slett ingen mening. Han og Blind var i dag fantastiske! Fortsetter Schweinsteiger å dominere midtbanen på denne måten videre blir det artig fremover. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 OK, hva er opplegget her? ? Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Ahaha, så jævlig syre. Bra det ikke er de som også lager draktene våre... Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Enig i de fleste med unntak av Schweinsteiger. Herregud hvor god han var i andreomgang! Han var overalt, han vant 95% av duellene, han traff på 99% av pasningene. Han strålte i andre mener jeg. Duellspillet var han faktisk god i ja, det falt meg ikke inn da jeg kom med børsen. Kunne godt vært trukket opp en karakter pga det. Problemet mitt med Schweinsteiger er at jeg synes han tilbyr oss minimalt, for å være helt ærlig. Det må i så fall bli en hel del rutine. De gangene han er med fremover, så går han ikke for skudd, men slår konsekvent ballen på tvers. Carrick er mye mer direkte, og jeg har til gode å se Schweinsteiger utføre en sånn pasning som Carrick ga til Herrera i straffesituasjonen. Det om vi ser bort fra assisten mot Brugge, som var nydelig, men som kom som en følge av en småguttefeil i Brugge-forsvaret. En legende med tonnevis av rutine og erfaring, men ikke noe mer enn et rotasjonsalternativ anno 2015 i mine øyne. Carrick/Schneiderlin/Herrera bør stå foran han i midtbanekøen når hele laget er friskt og raskt. Og la oss forresten heller ikke friskmelde laget. Foruten den bakre femmeren (sekseren med Carrick/Morgan, som har vært god) så synes jeg fortsatt det er temmelig middelmådig over hele linja. Dette drar oss tilbake til tiden hvor Carrick ble sett på som ett 'svakt' ledd, vanlige supportere klarte ikke å se hva han faktisk bidro med. BSF var enorm idag, utrolig viktig for denne seieren. Du undervurderer effekten av to bautaer på midten, vi hadde latterlig god kontroll på Pool Endret 13. september 2015 av TurtelWar 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg var redd for at det kunne bli for tregt med Carrick og Bastian på banen samtidig, men jeg er helt enig med deg Turtel, vi kontrollerte kampen veldig bra, og jeg er helt sikker på at også LvG er fornøyd med jobben som både Bastian og Carrick gjorde. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Den pasningen fra Carrick til Herrera på straffesituasjonen. Eneste spilleren vi har som kan gjøre det der. Litt trist men sant. Elsker Carrick, veldig kjipt han ikke er 28 år gammel eller noe. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Spillerbørs: De Gea - 7.5 Darmian - 7 Smalling - 7.5 Blind - 8 Shaw - 7 Schweinsteiger - 5.5 Carrick - 6.5 Mata - 5.5 Herrera - 6.5 Memphis - 4 Fellaini - 5 Young - 7 Martial - 6.5 Schneiderlin - 6 Regner med alle sammen ser det samme som meg - at våre to store offensive stjerner før sesongstart (Memphis og Rooney) har vært våre to dårligste spillere denne sesongen. Synes egentlig også Mata har skuffet meg, men for alt jeg vet så sliter de tre med stilen til Van Gaal. Synes for eksempel det er absurd hvor mye Memphis sleiker linja i denne kampen, han må da være mer farlig rundt Fellaini og rundt sekstenmeteren? Skal dette laget bli en title contender i år, så må Rooney ned som #10, Memphis må få mer frihet offensivt, og Martial bør veksle med WILSON på topp, ikke med Fellaini. Schweinsteger 7, Memphis 3, Martial 7, De gea 7. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg er jo nøytral og jeg må si meg ærlig at dere(eller en av dere) undervurderer Schweinsteger veldig! Han var helt konge igår, hvorfor ellers fikk Liverpool ikke spille framover enn kun å sparke ballen framover? Nemlig fordi de blir låst og presset veldig tidlig. All ære på Schweinsteger! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Gøy å sitte på puben med drakt som nesten eneste United fan blant Pool supportere, fikk mange rare blikk og folk som ristet på huet Full sang og baluba ved målet til Benteke, blikk stille etter løpet til Martial. En av de beste kampene på lenge Endret 13. september 2015 av Schneiderlin Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Fred the Red tippet dønn riktig på Tv2 sin sending igår. Skal ringe til han hver gang jeg skal levere en tippekupong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå