Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

.

Nei, men legger man sammen alle salgene av våre offensive spillere - ja så nærmer vi oss et drap av klubben. Vi får bare se hva som skjer de siste timene av vinduet før man kommer med en "endelig" konklusjon, selv om den neppe kommer før i mai. Det handler om alle salgene, ikke bare de tre idag.

 

.

Ja, glimrende avtale - synd den kommer på vinduets siste dag når vi har vist om dette i snart et år. Kanskje måtte det bli sånn for å få Real med på gli, men litt synd.

 

Tja, det blir spekulering, men hvis Depay også blir "fryst" ut skal jeg si meg enig!

 

.

Ja, glimrende avtale. Synd den kom litt sent!

 

Nå er ikke Dortmund noe jallaklubb. Tror ikke de hentet han på lån fordi de har så lyst å utvikle han for oss, og i mangel på bedre spillere. Frykter at de har opsjon på han! Jeg mener at han burde vært i klubben etter vinduet stenger. Vi har Young, Valencia og Depay som er rene vinger igjen nå. Januzaj er vel strengt tatt en tier, men har fungert godt som ving også. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er helt sjokkert over hvor elendig trener Van gaal er. Det henger egentlig ikke på greip, men jeg forstår hvorfor tidligere legender i Barcelona advarer mot han. For det første har vi ikke noe plan når det kommer til angrepspillet, og det hele har ikke bare med antall mål vi scorer. Problemet er at spillerne, inkludert Rooney ikke vet hva dem skal gjøre. Det blir ikke mer artig enn å se rooney og Depay sentre tilbake til midtbanen, til Bastian som ikke kan bevege seg lengre. Det virker enda mer pussig at vi kvitter oss med Adnan og Hernadez, når vi nesten ikke har angrepspillere. Det største feilen i mine øyne var å selge Van Persie, han burde ha vært i united minst en sesong til.

Det blir ikke bedre med at vi kjøper en middelmådig talent-Martial for over 400 mill. Har sett han spille, og vi kan ikke forvente at han skal ta PL med storm, slik Sanchez og andre gjorde. Dette er også problematisk. At vi kjøper spillere som ikke er bedre, enn de spillerne vi har. 

Endret av matte geek
Lenke til kommentar

Fordi Arsenal fikk Sanchez så billig så betyr det ikke automatisk at alle selgende klubber skal redusere kravet sitt. Barcelona kunne ha fått mye mer for Sanchez.

 

Skjønner uansett ikke sutringen, ja, bredden er dårligere nå, men folk sutrer som om alle de som enten har blitt solgt eller dratt på lån bidro med jævlig mye.

Jeg er ikke bekymret for de vi har sendt bort nå, for de forsterket ikke oss noe særlig, men at vi kanskje ikke kommer til å hente en som kan score mer enn Rooney.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Skjønner uansett ikke sutringen, ja, bredden er dårligere nå, men folk sutrer som om alle de som enten har blitt solgt eller dratt på lån bidro med jævlig mye.

Problemet er jo at vi ikke henter noen, eller at de vi eventuelt henter, ikke forsterker oss MER enn de vi har kvittet oss med.

 

Martial blir aldri verden å forsterke oss mer enn Januzaj og Hernandez i sitt første år, i hvert fall ikke like mye som ADM eller RVP. Det virker planløst for faen, vi bare selger og kjøper uten en eneste plan bak det. Jeg fatter ikke hva som skjer nå. Hvis Rojo også drar, ja da har jeg faen ikke ord lengre. 

 

Du kan snakke så mye du ønsker om summer, men 80 millioner euro for Martial er faen meg helt sykt. Det fins faktisk ikke et ord for hvor latterlig det er. 

Lenke til kommentar

Synes egentlig det er helt utrolig at man er villig til å betale så mye for en 19-åring, mens de £6-7m som Barcelona krevde for Pedro ble for mye. Jeg hadde forståelse for overgangsvinduet ifjor, LvG måtte bygge noe eget og det ville ta lang tid. Nå har mye daukjøtt gått ut, men vi sitter fortsatt med ligaens minst effektive spiss. Hvis vi ikke henter noe mer enn en 19-åring nå så antar jeg at det betyr at LvG er fornøyd. Da forventer jeg resultater fra Dag 1.

Lenke til kommentar

Eller fordi andre klubber vet at Ed stadig flasher med pengene og derfor selger spillere med overpris til United?

 

Det siste jeg hører er at det er snakk om 80 mill euro for Martial!? Betaler Ed & co virkelig mer penger for han enn det Sterling, De Bruyne osv gikk for? Pedro + Sanchez kostet jo omtrent det samme. Og hva om Rooney blir skada? For et press han kommer til å ha på seg.

Lenke til kommentar

Problemet er jo at vi ikke henter noen, eller at de vi eventuelt henter, ikke forsterker oss MER enn de vi har kvittet oss med.

 

Martial blir aldri verden å forsterke oss mer enn Januzaj og Hernandez i sitt første år, i hvert fall ikke like mye som ADM eller RVP. Det virker planløst for faen, vi bare selger og kjøper uten en eneste plan bak det. Jeg fatter ikke hva som skjer nå. Hvis Rojo også drar, ja da har jeg faen ikke ord lengre. 

 

Du kan snakke så mye du ønsker om summer, men 80 millioner euro for Martial er faen meg helt sykt. Det fins faktisk ikke et ord for hvor latterlig det er.

Summene som rapporteres varierer fra £36m til 80m Euro. Du har valgt ytterpunktet. Hvorfor?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Good read fra /r/reddevils

 

Some key points that some of the worst type of fickle, bandwagon jumpers here need to ponder:

Some key points that some of the worst type of fickle, bandwagon jumpers here need to ponder:

  • During Fergies later years, we lost out constantly in the transfer market (Hazard etc) due to the rapid change in market conditions (Chelsea/City money etc), and the anachronistic systems we hadn't needed to change for over two decades.

  • Fergie was a genius but left us with a comparatively poor squad no other manager would be able to get the same results from. Evra, Ferdinand, Vidic, Scholes, Giggs, Van Persie were going to need replacing soon. Huge changes.

  • After the whole, club-wide upheaval of Fergie leaving, we had the Moyes debacle. It was wrong from the start. Poor transfer strategy, people not knowing what they are doing. That set us back another season.

  • Van Gaal has come in, put a focus on building a younger squad, got us back in the Champions League.

  • We have started his second season looking like a far more coherent, solid team but failed to impress in attack. This is a good position to build from.

  • LvG has sorted out the defensive structure and has people playing well as a unit, we have solid central midfielders. We are still refining our possession game and learning how to effectively penetrate teams using it. No, it's not perfect yet by any means.

  • The signing of Martial fits at this point in time. Januzaj/Periera aren't ready to start every week, Mata isn't working on the wing, Hernandez isn't good enough, Depay needs support. He's a hugely talented young player that has the attributes we need to penetrate teams more and get in behind. Lots of pace and clever movement.

  • So why the constant fucking negativity? At this stage of the window, yeah, he's overpriced, but what big talent isn't this window? £100m+ for Sterling and De Bruyne? Get a grip. It's an exciting transfer. Late window moves always happen. We didn't sign di Maria until very late last year, does that mean he was a 'panic buy' etc? No, circumstances change. We've had a chance to see what the team needs this season over the last few games and buy accordingly.

  • We have a solid base to build from now, the squad is young, talented and gong in the right direction, I have faith LvG is a methodical manager that knows what he is doing. The results of his labours are evident so far - a team that is looking more solid and strong, that needs to add a bit of flair.

Give the man fucking time and stop shitting on everything we do. You do not know better. There is a strategy and we're moving forward. Rebuilding was always going to take a few years, we're in the middle of it.

I am so sick of reading childish comments from morons saying "what the fuck is the club doing" and shitting on everything. We have a plan and are heading in the right direction. Consider the bigger picture.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Summene som rapporteres varierer fra £36m til 80m Euro. Du har valgt ytterpunktet. Hvorfor?

Nå er £36 millioner det samme som 50 millioner Euro og Canal+ France sitter vist på direkte dialog med Monaco som sier at vi har betalt £36 mill (50m euro) + diverse bonuser som kan slå ut i framtiden. 

 

I utgangspunktet er jo £36 millioner alt for mye (460 millioner norske kroner) for en nittenåring, og så har vi eventuelle bonuser i tillegg som kan gjøre summen om til 750 millioner norske kroner hvis den stemmer.

 

Jeg er ikke negativ til at vi henter en ung spiller, jeg er negativ til at vi panikkjøper på vinduets siste dag. Det kompliserer absolutt alt når vi selger / låner ut og kjøper inn flere spillere så sent i sesongen. De er ikke vant til verken gutta, fotballen vi spiller eller byen på mange måneder og vil i så måte ha veldig lite "impact" på fotballen vi skal spille framover. 

Lenke til kommentar

Vi vet ikke om disse bonusene eksisterer. Totalpakken er rapportert til å være 50m Euro, 60m Euro og 80m Euro, alt ettersom hvem vi hører på. De engelske sier stort sett 50, de franske sier stort sett 80.

 

Vi skal ha fulgt Martial i over et år. Det er alltid ideelt å hente spillere tidligst mulig, men det betyr ikke at dette var et panikkjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...