NoTrace Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 36 mill pund for Martial. Hmm. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 .. De siste årene har vi vært akkurat som de City, bare sånn for å ha det sagt. Vi kaster penger rundt oss for spillere som ikke helt passer inn. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hvordan er det mtp. andre lands transfer vinduer? Stenger disse i kveld? Og er det da sånn at vi da ikke kan hente spillere fra andre land og vice versa i morgen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 .. De siste årene har vi vært akkurat som de City, bare sånn for å ha det sagt. Vi kaster penger rundt oss for spillere som ikke helt passer inn. Ja, men det er ikke akkurat oss som startet denne trenden. Vi får bare leve med at markedet er sånn nå. Er ikke vits å klage på at Martial koster for mye osv. Det er bare sånn det er nå. 90% av kjøp blant toppklubblene er mer sannsynlig til å være "flopp" fordi alle er for forbanna dyre. Penger betyr ingenting lenger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hvordan er det mtp. andre lands transfer vinduer? Stenger disse i kveld? Og er det da sånn at vi da ikke kan hente spillere fra andre land og vice versa i morgen? Ja, mener vi ikke kan kjøpe noen spillere fra andre land enn UK etter midnatt. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Memphis var katastrofe i går. Utrolig at han ikke gikk ut for Young. Hadde et par fine innlegg, men ellers mista han ballen og timet løpene sine dårlig hele tiden. Jeg synes Young burde starte igjen, og Memphis komme inn med friske bein og råskap. Vi så også for første gang Blind sine begrensninger i møte med en sterk og rask spiss. Er også sjokkert over blottleggelsen bakover på de to scoringene. Schneiderlein lå altfor høyt og fulgte ikke løpet til Ayew på det første målet. Også burde Romero helt klart tatt skuddet til Gomis. Tar man bort disse faktorene, som stort sett var individuelle feil, så hadde vi vunnet med et mål, relativt kontrollert igjen. Selv på en ganske dårlig dag, mot et Swansea som er i knallform. Og det er iallefall positivt å ta med seg inn mot Liverpool-kampen. Det er ikke SÅ helsvart når man tenker tilbake på forrige sesongstart. Det første målet skal Shaw og Darmian ta ansvar for. Helt idiotisk å storme opp med begge backene samtidig når vi nettopp har tatt ledelsen i en jevn kamp. Darmian stormet heller ikke bare opp, han fortsatte presset der oppe som hadde vært OK om ikke Shaw hadde vært AWOL 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hvordan er det mtp. andre lands transfer vinduer? Stenger disse i kveld? Og er det da sånn at vi da ikke kan hente spillere fra andre land og vice versa i morgen? Ja, mener vi ikke kan kjøpe noen spillere fra andre land enn UK etter midnatt. Jo, vi kan kjøpe hvem som helst så lenge de registreres som våre innen det britiske overgangsvinduet stenger. Andre land kan selge, men ikke kjøpe etter i dag. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Memphis var katastrofe i går. Utrolig at han ikke gikk ut for Young. Hadde et par fine innlegg, men ellers mista han ballen og timet løpene sine dårlig hele tiden. Jeg synes Young burde starte igjen, og Memphis komme inn med friske bein og råskap. Vi så også for første gang Blind sine begrensninger i møte med en sterk og rask spiss. Er også sjokkert over blottleggelsen bakover på de to scoringene. Schneiderlein lå altfor høyt og fulgte ikke løpet til Ayew på det første målet. Også burde Romero helt klart tatt skuddet til Gomis. Tar man bort disse faktorene, som stort sett var individuelle feil, så hadde vi vunnet med et mål, relativt kontrollert igjen. Selv på en ganske dårlig dag, mot et Swansea som er i knallform. Og det er iallefall positivt å ta med seg inn mot Liverpool-kampen. Det er ikke SÅ helsvart når man tenker tilbake på forrige sesongstart. Det første målet skal Shaw og Darmian ta ansvar for. Helt idiotisk å storme opp med begge backene samtidig når vi nettopp har tatt ledelsen i en jevn kamp. Darmian stormet heller ikke bare opp, han fortsatte presset der oppe som hadde vært OK om ikke Shaw hadde vært AWOL Forsåvidt enig i det, men NÅR backene først stormer så skal midtbanen holde igjen med minst en spiller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Blir utrolig skuffet hvis de nye spissene våre heter Anthony Martial og Charlie Austin etter dette overgangsvinduet. Potensialet ligger der, men tviler på at de blir noen superspisser med en gang. Hadde jeg heller hentet inn Ibrahimovic, til tross for alderen + en av de to som backup. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Ibra? Seriøst? Var det ikke nok med Falcao for å se hvordan slike ting går? Men ja, ser ut som det blir Martial ihvertfall. Austin, hva får deg til å tro han kommer? Personlig synes jeg det er bedre å kjøpe Austin i tillegg til Martial enn bare Martial. Så sier meg fornøyd med det jeg, om det skjer. Fordi det er ingen andre som er mulig å kjøpe som er en etablert spiss der ute. Endret 31. august 2015 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Memphis var katastrofe i går. Utrolig at han ikke gikk ut for Young. Hadde et par fine innlegg, men ellers mista han ballen og timet løpene sine dårlig hele tiden. Jeg synes Young burde starte igjen, og Memphis komme inn med friske bein og råskap. Vi så også for første gang Blind sine begrensninger i møte med en sterk og rask spiss. Er også sjokkert over blottleggelsen bakover på de to scoringene. Schneiderlein lå altfor høyt og fulgte ikke løpet til Ayew på det første målet. Også burde Romero helt klart tatt skuddet til Gomis. Tar man bort disse faktorene, som stort sett var individuelle feil, så hadde vi vunnet med et mål, relativt kontrollert igjen. Selv på en ganske dårlig dag, mot et Swansea som er i knallform. Og det er iallefall positivt å ta med seg inn mot Liverpool-kampen. Det er ikke SÅ helsvart når man tenker tilbake på forrige sesongstart. Det første målet skal Shaw og Darmian ta ansvar for. Helt idiotisk å storme opp med begge backene samtidig når vi nettopp har tatt ledelsen i en jevn kamp. Darmian stormet heller ikke bare opp, han fortsatte presset der oppe som hadde vært OK om ikke Shaw hadde vært AWOL Forsåvidt enig i det, men NÅR backene først stormer så skal midtbanen holde igjen med minst en spiller. Jeg tenker mer sånn at når begge backene først har stormet opp, så bør Rooney holde seg for god til å prøve på risky, fancy, en-touch-spill. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg synes Schneiderlin skulle gjort en mye bedre jobb der etter vi mister ballen. Mye, mye bedre jobb. Jeg er kanskje en av de få som ikke er så glad i vår nye Sch-midtbaneduoen. Savner Carrick med en gang kampen sparkes av. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Ibra? Seriøst? Var det ikke nok med Falcao for å se hvordan slike ting går? Men ja, ser ut som det blir Martial ihvertfall. Austin, hva får deg til å tro han kommer? Personlig synes jeg det er bedre å kjøpe Austin i tillegg til Martial enn bare Martial. Så sier meg fornøyd med det jeg, om det skjer. Fordi det er ingen andre som er mulig å kjøpe som er en etablert spiss der ute. Ibrahimovic har med å score for alle klubber han spiller for, Falcao hadde ingen fantastisk sesong i Monaco før han kom til oss. I tillegg er han et stort navn. Personlig mener jeg han er for selvsentrert, og setter seg selv foran lagene han spiller for. Men enig at jeg heller tar Martial + Austin enn bare Martial. Hvis du har fulgt med de siste dagene har oddsen på at Austin kommer til United gått kraftig ned de siste to dagene. Er vel ingen hemmelighet at vi har mistet mange briter de siste to til tre siste sesongene. Kan ha noe med det å gjøre. Derfor hadde det ikke vært overraskende om vi henter inn Austin og en engelsk forsvarsspiller typ Stones eller Shawcross for å fylle opp med litt briter igjen. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Haha, forskjellen på Ibra og Falcao er monumental. Ene fyren springer rundt som en liten kylling med et (relativt) ferskrøket korsbånd på samvittigheten, mens han andre er en løve som bøtter inn mål uansett om han spiller på Barca, Juve eller Sverige. Zlatan er perfect match for OT, Falcao er en spiss som er vant til å bøtte inn mål for de lagene som kjemper om kvartfinaler i CL. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Ja, det tenker jeg han vet alt om ass. Andrew Haigh, aldri hørt om. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Haha, forskjellen på Ibra og Falcao er monumental. Ene fyren springer rundt som en liten kylling med et (relativt) ferskrøket korsbånd på samvittigheten, mens han andre er en løve som bøtter inn mål uansett om han spiller på Barca, Juve eller Sverige. Zlatan er perfect match for OT, Falcao er en spiss som er vant til å bøtte inn mål for de lagene som kjemper om kvartfinaler i CL. Hvor ofte har Ibra bøttet inn mål for PSG i kvartfinalen og latter stages i CL? Hvor ofte har Ibra scoret i CL kvartfinale, semi eller finale, for hvilken som helst klubb? Endret 31. august 2015 av tc47 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) €20m for hvor lenge siden? Så klart at prisen går opp når det nærmer seg DLD. Dem er nok også veldig klare over spissituasjonen i United for tiden. Tviler uansett på at den prisen er helt riktig. Tipper at den er litt mindre, men at €50m er med bonuser og slikt. E: The Sun-journalist? Lol. Var det ikke noe MTV Awards i natt? Kanskje han heller skal fokusere på det. Endret 31. august 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hvorfor poster du ting fra The Sun her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå