Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det et merkelig at det er så mange som forsvarer Rooney. Han har vært totalt bøtte i år med unntak av en kamp mot et elendig Brugge.

 

Nei han fortjener ikke alle skyld, men alle eksperter og kommentatorer rundt om i verden er jo enig i at han ikke fungerer i rollen han har nå. Men neida, alle de tar vel feil og Rooney spiller egentlig kjempebra.

 

Har ikke sett kampen, så jeg har ingen ide om hvordan verken han eller laget har vært i dag.

Lenke til kommentar

iallefall bare å bli kvitt de gea. når han er så idiot at han kun tenker på å komme seg til RM så er det ikke noe å samle på.

HELT enig. De Gea er heller ikke uerstattelig, langt derifra. Vil faktisk påstå at det finnes mange mer komplette keepere enn han. Vanvittig på strek, bedre i feltet enn før, men har ikke autoriteten som behøves. United trenger en Schmeichel der bak. Må jo være en eller annen serbisk psykopat som kan vokte buret vårt?

Lenke til kommentar

Ja, skal bli spennende å se hva som skjer de neste 48t. Kjøpes det ikke NÅ kan vi faktisk dra for persiennene og stenge døra for året. 

 

Ny fight igjen for topp 4 i ligaen og forhåpentligvis et run i FA cupen. Fair enough det, greier med fint uten PL tittel jeg, men fotballen må være god i ny og ne og det har den langt i fra vært til nå.

Lenke til kommentar

Merkelig denne kampen. Naivt og rart at vi ikke klarer å dra ned tempo og legge oss dypere etter målet vårt. Carrick skulle kommet inn fortere, mot Schweini og ikke Schneider. Young skulle kommet inn for Memphis.

 

Ellers er jeg ikke superbekymra, vi var stort sett best og kontrollerte kampen igjen. Dessverre var vi så elendige iløpet av fem minutter at Swansea klarte å score to. Mye på grunn av Romero også.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banan: Det burde jo ikke være noen overraskelse? Fyren er gammel og skadeutsatt, og de har bedre spillere på midtbanen allerede. Jeg står fortsatt på at Schweini var et idiotisk og unødvendig kjøp. De kjøper Vidal, og gir oss de gamle reservedelene.

 

Jeg synes også det er greit å påpeke at vi har solgt vekk praktisk talt alle spillerne som faktisk var med å vinne PL for noen år tilbake, og vi er ikke i nærheten av å vinne noe nå med helt nye spillere, som er påståtte oppgraderinger, og dette med stor prislapp. Som jeg har sagt utallige ganger, det hjelper ikke å bare kjøpe inn en haug av nye spillere og forvente at alt skal fungere. Det kreves en mye glattere overgang for å beholde kontinuiteten og kjemi blant spillere. 

LvG er også laaangt unna SAF i hva spillestil og filosofi angår, som gjør at overgangen blir enda større. Jeg synes fortsatt ikke at LvG passer til United, og det har jeg stått for siden han begynte. 

 

Vil også bare trekke fram Dortmund som eksempel her. Det eneste de har gjort med troppen er å få inn en ny keeper som erstattet en gammel Weidenfeller, og en 19 år gammel DM fra 2. Bundesliga som helt ut av det blå har tatt steget opp og storspilt. Resten av laget er nøyaktig det samme som ifjor. Likevel har samtlige spillere tatt 10 hakk opp fra ifjor, kun med en ny manager med nye ideer, men likevel med samme grunnstil som Kloppo. Et prakteksempel på en sømløs overgangsfase.

Endret av Kammizez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gud hjelpe meg for en gjeng med sutreunger enkelte er!

 

Ja Rooney var dårlig i dag, men har får også null hjelp der fremme fra resten av laget. Memphis var elendig i dag igjen, samme var Schweinsteiger. Romero er direkte skyld i at en taper, burde tatt begge målene i dag, og da spesielt det siste!

 

I dag svikter de som et lag, og LvG er en stor grunn til det. 

Tre sjanser til å måke ballen i tauverket, men må vri og vende og skyte som en sau med høyre fordi han ikke tør å bruke venstrebeinet. En Premier League-spiss som hever flere millioner kroner i lønn hver uke skal kunne avslutte med begge bein og dermed teste keeper skikkelig på minst to av de mulighetene.

 

Det har ingenting med hjelpen han får å gjøre. Han får hjelp, men han vil ikke hjelpes ved å gå på skikkelige løp og han kan ikke hjelpes fordi han nekter å faktisk skyte. You miss 100% of the shots you don't take. Alt en halvveis habil stopper må gjøre nå er å holde seg i nærheten av Rooney, for han er så treig at han aldri slipper unna markeringen, og tvinge han over på feil bein så han ikke får skutt. Pissenkelt for 100% av stopperne i PL. Om de i tillegg passer på litt ekstra på førstetouchen hans er sjansen god for at de bare kan spasere opp og ta ballen og skape en overgang, som de gjorde før 2-1 i dag.

 

Søppelspiller. Tre mål mot et lag som holder Tippeliga-standard endrer ikke på det. Skulle forlatt klubben før Fergie gikk av.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...