Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud hjelpe meg for en gjeng med sutreunger enkelte er!

 

Ja Rooney var dårlig i dag, men har får også null hjelp der fremme fra resten av laget. Memphis var elendig i dag igjen, samme var Schweinsteiger. Romero er direkte skyld i at en taper, burde tatt begge målene i dag, og da spesielt det siste!

 

I dag svikter de som et lag, og LvG er en stor grunn til det. 

Endret av PhilosopherSe7en
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg syntes egentlig det bare er direkte trist at noen mener Rooney fortjener 1 på børsen. Greit nok at han burde puttet den ene, men hjelpen han får fremme er minimal på sitt beste. Dere må gjerne tro det funker å bare kjøpe inn Benzema, Muller og alt som er av spisser men resultatet vil bli det samme. En spiss må ha mat, han får ikke mat, han sulter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

God i feltet, tar ut de skumle dødballsituasjonene men gjør en tabbe på 1-2.

 

Rooney får 1 av meg. Viser hvor ufattelig middelmådig han er, gang etter gang. Med han som hærfører og kaptein styres skuta mot 10. plass.

Romero var forferdelig idag. 

Lenke til kommentar

United hadde vært et mye, mye bedre lag enn de er nå med en skikkelig spiss. Rooney hadde to-tre sjanser i dag som kunne gjort 0 poeng til 3, han rotet dem bort som den bøtta han er.  Så kom ikke og si at han ikke ble matet. Står og klør seg i rassen på innleggene fra Shaw, elendige touch når han har sjansen til å score. At han er mr. gullgutt driter jeg i.

 

Dog; Rooney vil jo selvsagt spille selv om han ikke er god nok. Problemet er Van Gaal, som ikke har baller nok til å gjøre det som må gjøres.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

United hadde vært et mye, mye bedre lag enn de er nå med en skikkelig spiss. Rooney hadde to-tre sjanser i dag som kunne gjort 0 poeng til 3, han rotet dem bort som den bøtta han er. 

 

Dog; Rooney vil jo selvsagt spille selv om han ikke er god nok. Problemet er Van Gaal, som ikke har baller nok til å gjøre det som må gjøres.

Romero hadde to mulighter til å gjøre 0 poeng til 3, alikevel fortjener han 6? Du har bare et hat på en spiller og bryr deg ikke om resten. 

 

Bare glem helt at Schweinsteiger var boss idag, Memphis, Romero, til tider Herrera. Idag var det laget som tapte ikke en enkeltspiller.

Lenke til kommentar

Romero hadde to mulighter til å gjøre 0 poeng til 3, alikevel fortjener han 6? Du har bare et hat på en spiller og bryr deg ikke om resten. 

 

Bare glem helt at Schweinsteiger var boss idag, Memphis, Romero, til tider Herrera. Idag var det laget som tapte ikke en enkeltspiller.

 

Kan tenke meg at guttene i garderoben synes det er stor stas når lagets leder tryner og faller og spiller bøtte hver gang, og blir totalslaktet (fortjent) i media.

 

At United taper mot Swansea i dag er ikke Rooneys skyld. Men han må ut av laget for godt om United skal konkurrere om titler. Vi kan ha en venstreback som lagets svakeste ledd, men vi kan ikke ha vår eneste spiss og kaptein som løper rundt og er totalt bøtte, hver kamp. 

 

Han får en mål-bolk i oktober-november, setter 10 mål og hylles ut sesongen for det. Så er det slutt. Som alltid.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...