Mr. President™ Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Og det er jo akkurat derfor 18:45 passer perfekt i gruppespill. Men men, er vel bare å komme seg hjem ASAP den kvelden. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Hvorfor så mye tidligere? De er jo ikke mer enn 2 timer foran England. Hadde vært mer passende med 18:45 imo. Wild guess, men kan det være pga temperaturen synker så inni granskauen om natta? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Det viktigste for meg med Rooneys mål var at de var "enkle" mål. Altså, som oftest en-mot-en hvor spisser skal score, og Rooney gjorde det. Rolig, og traff rent. Det er viktigere for meg at en spiss scorer på 100%-sjanser enn at han knaller den inn fra 35 meter nå og da. Se på Chica, bommer på sjanser hvor det er vanskeligere å bomme enn å score. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Om man kjøper tredjedrakt med navn og nummer, får man standard hvit farge eller den oransje CL-typen som spillerne bruker? Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Om du ønsker hvit drakt, så er det vel bortedrakten du skal gå for. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Det viktigste for meg med Rooneys mål var at de var "enkle" mål. Altså, som oftest en-mot-en hvor spisser skal score, og Rooney gjorde det. Rolig, og traff rent. Det er viktigere for meg at en spiss scorer på 100%-sjanser enn at han knaller den inn fra 35 meter nå og da. Se på Chica, bommer på sjanser hvor det er vanskeligere å bomme enn å score. Helt enig! Mange av klagene på Rooney har jo vært at han bommer på de han egentlig burde scoret på. Synes synd i Chicha, men det er helt og holdent hans egen feil. Han kan vel skylde på vått gress, men det burde en spiller på det nivået klare å få med seg. Håper at det bare setter fart på Ed og Van Gaal og at de sikrer seg noen snart. ~5 dager igjen å signere på nå... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Om du ønsker hvit drakt, så er det vel bortedrakten du skal gå for. Ønsker den svarte drakten, men også oransje farger på print. Hva hvis jeg skulle bestille uten print i første omgang og deretter dra til en butikk og få print der? e: Ser at jeg formulerte teksten over svært dårlig. Var selvsagt snakk om fargen på print/bokstaver og tall. Endret 27. august 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Hvem fra hovedlaget spilte i U21-kampen mot Ajax? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 I alle fall Rojo, Lingard, Pereira og Wilson. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Om man kjøper tredjedrakt med navn og nummer, får man standard hvit farge eller den oransje CL-typen som spillerne bruker? Du får den oransje teksten, da det er CL-trykken/original Adidas trykk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Denne her har gått under min radar: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Håper at han får spille der mer. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Kan sjekke ut CL motstanderen Wolfsburg på Eurosport 2, 20.25. Wolfsburg-Schalke 04. Wolfsburg er ubeseiret på de siste 23 hjemmekampene sine. Endret 28. august 2015 av ClarkGable Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Kan si mye om Evans, men han har hatt sine gode perioder. Mange husker han kun for de dårlige periodene, dessverre. Tror han kommer til å gjøre det bra i WBA ut karrieren. Endret 29. august 2015 av Muffinss 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 198 kamper for United står det respekt av! Tre ligagull, to ligacuper og et klubb-VM - ikke verst. Synd for han at han ble sendt på lån da vi sist vant CL. Var veldig lovende lenge, men tok vel aldri det siste steget. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Langt fra god nok. Sto likevel på og det står det respekt av uansett. Lykke til Jonny! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå