Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det setter jeg hus, kone og hund på at ikke kommer til å skje. 

 

Du gjør det, du som er så positiv til alle unntatt eget lag?

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

5 kamper spilt.

4 seiere, 1 uavgjort.

9-1 i målforskjell.

Kvalifisert til Champions League.

Rooney scorer mål igjen... (forhåpentligvis)

Ingen skader.

 

Funker det. Eneste problemet er at vi virkelig trenger en offensiv spiller til, da verken Januzaj eller Chicharito ser ut til å holde (evnt. klare å utvikle seg) til nivået som trengs.

Lenke til kommentar

Håper vi forsetter den gode trenden vi har vist til nå. LVG har fått satt det defensive hos oss nå og det som gjenstår kommer nok mer og mer utover sesongen, nemlig offensive relasjoner som kan føre til hurtigere spill. 

Fikk ikke sett kampen i dag, men har fått sett målene. Håper virkelig Rooney får seg en boost av dette og tar det med seg inn i neste kamp. PL er ikke det samme som Brugge, men vi har da alle sett at Rooney kan skåre på absolutt hvilket som helst lag i verden.

 

Enig i at vi burde ha en offensiv spiller til inn i laget, vi har tross alt solgt 3 (RVP, ADM og Nani) og avsluttet lånet på én. Jeg føler meg sinnssykt usikker hvis vi plutselig skulle få skade på Depay eller Rooney. Da har vi ikke så mange kort å spille på. 

Lenke til kommentar

Nydelig lag, blured. Er det jeg håper på også, med Herrera i tieren. Med han som link mellom midtbane og angrep ser vi endelig ut til å greie å øke balltempo som vi trenger for å bryte ned lavtliggende motstand. Swansea borte blir en uhyre interessant kamp med tanke på spillestilen deres, særlig hjemme. 

 

Deilig av Rooney i går. Som jeg sa her for noen dager siden - han kommer til å score, men er avhengig av mer hjelp, noe han fikk i går. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Video av målet her. Helt utrolig at han klarer å se løpet, og passe den perfekt mellom fem spillere. Kan kanskje se for meg at Schneiderlin får starte mot Swansea til helgen, mtp at han har lengre erfaring fra PL, og har vært med å spille mot Swansea endel ganger før. Men synes av Bastian/Carrick fungerte utrolig bra i går, så håper mest på det egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...