Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg liker det jeg ass. Fellaini vokste skikkelig på meg ifjor, og har blitt en av favorittene mine. Han avgjorde mange kamper i fjor og har vist seg verdig en plass på laget. Er det noe den fyren kan, så er det å plage forsvarsspillere, og om han selv ikke får gjort noe særlig i en kamp, så kan du banne på at han opptar opptil flere forsvarere, og gir dermed mer rom til vingene og midtbanen. Hodestyrken hans er selvsagt også uvurderlig når vi tyr til innlegg. Jeg driter i om det ikke er "pen" fotball, fyren gir resultater. Dessuten har jeg ikke sett noe særlig til pent spill, i mine øyne. Da trenger vi en skikkelig 10er, og Herrera på banen. Usikker på om Mata er denne 10eren, men spiller jo ingen rolle uansett når LvG setter ham på høyrekant. Rooney er definitivt ikke denne 10eren. Jeg mener også det blir feil å kalle Rooney en 10er. Det er en rolle, ikke en posisjon. Rooney har absolutt ikke ferdighetene til å utfylle rollen som 10er. Når han spiller bak en spydspiss, så vil jeg heller kalle ham en dyptliggende spiss, for å bruke litt FM-terminologi her.

 

Jeg tror også folk må innse at det ikke finnes noen stjernespiss tilgjengelige på markedet. Det er også ekstremt vanskelig å finne komplette spisser generelt.

Enig at det krisemaksimeres noe kraftig her også. Folk må huske på at jo flere nye fjes, jo lenger tid vil det ta å skape kjemi i laget, og få genuint pent spill på banen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

"- Forrige sesong gjorde jeg det veldig bra (i tierrollen) og jeg ønsker å fortsette med det. Jeg kjenner filosofien til manageren og ser fram til å gjøre det bra og score noen mål, sier Fellaini."

 

Her er vel også mye av grunnen til at han får lov å bli satset litt på. Jobb hardt og gjør det treneren sier, så får sjanse til å bevise hva du kan. Fellaini er dyktig og jeg tror de aller fleste forsvar hater å spille mot han. Må bare få skaffet noen puter på albuene hans.

 

 

Hadde vært verre om han sa at han ikke hadde tro på det. Å ha troen på laget og ha store ambisjoner er viktig. Aim for the stars og alt det der. Selvtillit er et must både av og på banen.

 

John Carver fikk også mye piss for å kalle seg beste coachen i PL, men satt i kontekst så skjønner man hvorfor han må tenke slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

 

 

Hadde vært verre om han sa at han ikke hadde tro på det. Å ha troen på laget og ha store ambisjoner er viktig. Aim for the stars og alt det der. Selvtillit er et must både av og på banen.

 

John Carver fikk også mye piss for å kalle seg beste coachen i PL, men satt i kontekst så skjønner man hvorfor han må tenke slik.

Det betyr likevel ikke at vi som er realistiske ikke kan le. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...