Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Vi har én naturlig høyrekant i troppen, og han heter Valencia. Høyrevingen er helt klart en plass vi burde forsterket. Gir der mer sjanse til Januzaj er det kanskje greit, men Mata er ikke god nok som høyreving.

 

Ellers enig i at spiss er en posisjon vi burde forsterke først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror vi er litt avhengig av å begynne å vinne igjen for å lokke til oss de aller beste spillerne. Så blir spørsmålet hvordan vi får til det uten å få kjøpt de... Vi kan jo treffe meg egne spillere selvfølgelig. Memphis blir en ny Ronaldo, Januzaj blir en ny Giggs ish type, og Rooney blir et beist igjen...

Lenke til kommentar

Synes det er helt greit at en henter Mane om det blir en realitet. Føler de har tatt mer til fornuften nå med sommerens kjøp enn sist sommer med ADM og Falcao. Mane er jo ett typisk United kjøp i grunn. Ung, ikke for dyr og stort talent. 

 

Hadde vært artig å vite hva som egentlig har skjedd rundt Pedro. Om det er prisen som er for høy, eller om det er spilleren selv som er for grisk.

Lenke til kommentar

Er egentlig ganske likegyldig så fremt han blir billigere enn det United var villige til å punge ut for Pedro. 

Pedro hadde vært en fin forsterkning, men jeg mister ikke noe søvn over at han ikke kommer til oss. At United ikke var villige til å betale mer kan tyde på at de ikke anså ham som en veldig viktig signering. Ser ut til at Januzaj har begynt å vise noe av det han gjorde under Moyes. Hvis han får spille regelmessig så kan han fort bli en viktig brikke på laget etterhvert, skulle gjerne sett at forbedret fysikken sin i mellomtiden. Ikke ideelt at Mata spiller så mye på høyrekanten, men han er effektiv og egentlig ikke så aller verst å ha der. Bare litt lavt tempo enn det som er normalt for en kantspiller.

Lenke til kommentar

Det er billig det! Om han holder seg frisk kan han nok ha en fin plass på banen. Skulle han fortsatt slite med skader så kan han i alle fall være en fin innbytter å ha. Er nesten så godt som umulig at han ikke forsvarer den prisen der uansett.

13 dager igjen av vinduet nå. Spent på hva Woody og Louis klarer å koke sammen.

 

edit:

http://www.united.no/nyhetsarkiv/ikke-avskriv-meg/

Forøvrig godt å se at Rooney har litt fight i seg fortsatt, men jeg er uenig med han at han hadde "1 dårlig kamp". Skulle man klassifisere de andre som "middelmåldig" istedet for dårlig så er det uansett ikke godt nok.

 

Selv om vi trenger en spiss til, så hadde ingenting vært bedre enn om Rooney begynte å score igjen. Regner med han får en del kamper til fra start selv om vi finner en ny spiss kjapt, og da er det vel på tide han løsner litt.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...