Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Kan det hende han rett og slett må erstattes av en ny i januar/neste sommer? Jeg har faktisk ikke helt troen på han lenger;

Jeg er helt uenig og mener han absolutt er god nok for Manchester United. Det eneste som kan hindre han fra å spille fast for oss er:

1) LVG og hans mantra om at vi skal ha en spillende og/eller en ventrebeint spiller (da kan han være backup for Smalling). 

2) Skadene hans.

 

De fleste her inne, og forum generelt, ville selge Smalling i fjor. Han var ikke i nærheten av å være god nok for en klubb som Manchester United i fjor og han ble dømt nord og ned. Det samme tror jeg gjelder Jones, en spiller jeg selv mente vi kanskje kunne selge i fjor, noe jeg absolutt ikke mener lengre. Hvis Jones kommer i form har han et vanvittig høyt nivå og virkelig helt i toppen i England. Vi må verne om talentene våre og dyrke de, det er det Manchester United er kjent for. Smalling, Jones, Januzaj, Depay, Pereira, McNair, Blackett og Shaw er spillere vi må ta vare på.

 

Det som er viktig å huske på er at Jones enda er ung. Midtstoppere er gjerne ikke på topp før de er 28-29++, og jeg har stor tro på Jones og Smalling. Begge er unge, begge er gode - ingen skal selges. Evans skal ut hvis vi skal ha en erstatter. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Kan det hende han rett og slett må erstattes av en ny i januar/neste sommer? Jeg har faktisk ikke helt troen på han lenger;

Jeg er helt uenig og mener han absolutt er god nok for Manchester United. Det eneste som kan hindre han fra å spille fast for oss er:

1) LVG og hans mantra om at vi skal ha en spillende og/eller en ventrebeint spiller (da kan han være backup for Smalling).

2) Skadene hans.

 

De fleste her inne, og forum generelt, ville selge Smalling i fjor. Han var ikke i nærheten av å være god nok for en klubb som Manchester United i fjor og han ble dømt nord og ned. Det samme tror jeg gjelder Jones, en spiller jeg selv mente vi kanskje kunne selge i fjor, noe jeg absolutt ikke mener lengre. Hvis Jones kommer i form har han et vanvittig høyt nivå og virkelig helt i toppen i England. Vi må verne om talentene våre og dyrke de, det er det Manchester United er kjent for. Smalling, Jones, Januzaj, Depay, Pereira, McNair, Blackett og Shaw er spillere vi må ta vare på.

 

Det som er viktig å huske på er at Jones enda er ung. Midtstoppere er gjerne ikke på topp før de er 28-29++, og jeg har stor tro på Jones og Smalling. Begge er unge, begge er gode - ingen skal selges. Evans skal ut hvis vi skal ha en erstatter.

Ikke Wilson?
Lenke til kommentar

Personlig har jeg sagt før også at Smalling er god og må satses på. Jones har jeg alltid vært mer usikker på. Elsker jo måten han spiller på, med ren passion. Men det fører alltid til idiotiske skader :(

Enig der! Han stuper inn i taklinger. Han har sagt at det er sånn han liker å spille, men det burde være mulig å ta det litt roligere.

Lenke til kommentar

Fornøyd med at vi har droppet Pedro, dersom det kommer noe annet inn. Tull å bruke såpass med penger og lønn på en aquadplayer, når vi allerede har et par slike i Young, Adnan og Perreria allerede. Stjernesignering inn eller ingenting.

 

Pedro ville vært god med en gang. Januzaj og Pereira vil sannsynligvis fortsatt være ustabile i en tid fremover.

Lenke til kommentar

Tenker også egentlig det er like greit at pedro ikke kom nå. Har young for den rollen og han er ikke helt verdensklasse.

 

Enten spiss eller midtstopper nå, eller begge om mulig selvfølgelig. Ikke noe krav for ving nå. Januzaj får jo flere.muligheter da med young foran han i køen forhåpentligvis. Og Memphis på andre siden. Den delen av laget er solid allerede. Til og med pereira i bakhånd.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...