Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst, hvor føkkings god er Luke Shaw?

 

I alle kampene vi har spilt så langt denne sesongen har han utmerket seg som en av de tre beste på banen. Begynner å få mancrush. Han var bedre enn Memphis over 90 minutter i dag selv om Memphis hadde noen vidunderlige øyeblikk, som man jo må ha om man ender opp med to mål og en assist, alle av ypperste klasse.

 

Shaw blir verdens beste back innen fem år. Watch this space.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst, hvor føkkings god er Luke Shaw?

 

I alle kampene vi har spilt så langt denne sesongen har han utmerket seg som en av de tre beste på banen. Begynner å få mancrush. Han var bedre enn Memphis over 90 minutter i dag selv om Memphis hadde noen vidunderlige øyeblikk, som man jo må ha om man ender opp med to mål og en assist, alle av ypperste klasse.

 

Shaw blir verdens beste back innen fem år. Watch this space.

Alt Roar Stokke prata om var hvor dårlig Shaw var defensivt..

Lenke til kommentar

I Darmian og Luke Shaw har vi noen proper full backs nå. Endelig. Mtp at vi hadde Valencia og Jones/Smalling på høyreback og ikke så lenge siden spilte Buttner der mot Robben i CL... og det føles ut som det er evigheter siden vi hadde en Evra i full form der for å si det sånn. 

 

Og Smalling er en herlig midtstopper. Defensivt begynner det å se bra ut. En ordentlig midtstopper til inn hadde virkelig vært perfekt nå før vinduet stenger. Og en spiss da selvfølgelig, men tenker mest på defensive fronten nå.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Rojo kommer nok til å bli matchet i slutten av noen kamper i begynnelsen. Viktig at vi har en midtstopper i bakhånd som ikke er helt ute av kampform om Smalling / Blind skulle bli skadet. Ser for meg at Rojo kommer inn for Shaw eller Blind etter ca. en times spill i løpet av de neste kampene. 

Lenke til kommentar

Mtp diskusjonen her om forsvar og midtstoppere spesielt, så legger man jo merke til at ingen nevner Jones for mye (vet han er ute akkurat nå men).

Kan det hende han rett og slett må erstattes av en ny i januar/neste sommer? Jeg har faktisk ikke helt troen på han lenger;

1. pga skadene hans

2. han er faktisk ikke god nok til å starte fast for Manchester United som midtstopper, eller for den saks skyld komme inn for Smalling/Blind/Rojo/evt ny når de andre er ute. 

Hva synes dere?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg er delvis enig med deg tc47, med skadene som det mest negative. Jeg tror fortsatt at Phil Jones hadde blitt god nok for United uten skadene. Toppnivået hans er skyhøyt, men han får aldri nok kamper på rad til å befeste sin posisjon og luke bort småfeil. Det største problemet til Jones nå er at han er høyrebeint, og der kommer Smalling først i køen uansett. 

 

Scholes uttalte vel tidligere i år at Jones sin beste posisjon absolutt ikke er midstopper, men høyreback eller defensiv midtbanespiller. Jeg synes ikke vi skal gi han opp riktig enda, han er tross alt fortsatt bare 23 år. Burde få et år til på å vise seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...